2. käik läheb R6-l raginaga sisse
- 
				Tsikkelröövel
 
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: 2. käik läheb R6-l raginaga sisse
Nuuh, minu tagasihoidliku arvamuse järgi on õli süüdi reeglina siis, kui teda kohal ei viibinudki. Või oli temast lahkunud juba ammu kõik, mis ta'st õli tegi (aastaid vahetamata). Kui aga õli on vähemalt normaalne ja selliste omadustega, mida tootja on ette näinud, on lagunemise peapõhjus siiski sõitja ise, tema käitumine rattaga, kõrvad, millega masina protestihääli kuulda ei taha, näpud, millega jäeti tegemata õiged reguleeringud, joodiku värisevate jäsemete puudumine, mille tõttu kõik liigutused ilma meelitamata, raksti ära tehakse jne. 
Õli.... jah, parem õli tagab väiksema kulumise küll, aga sellest saab teada vaid see, kellel sõitjapoolseid probleeme eriti ei esine. Ülejäänud keeravad oma ratta muul põhjusel ammu enne tuksi, kui see juhtunuks normaalse kulumise läbi.
Ja nt veidi vanemate masinate puhul pole see kõige parem õli küll kaugeltki kõige parem. Enda 87. aasta loomale ostsin seekord puht kogemata täissünteetilise õli. Kassas imestasin küll, aga lõin käega, et proovime. Muidu tootja ja viskoossus kõik sama. No viimane kord. Poolsünteetilisega töötas pehmemalt. Ja mineraaliga veel pehmemalt. Ehk siis, nagu Himler ütles: Igale oma.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
				Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
				Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
				Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.
				
