2. käik läheb R6-l raginaga sisse
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
2. käik läheb R6-l raginaga sisse
Selline mure siis, et kui vähe suurem kiirus, u. 30 km/h,ehk kiirendades, siis ei taha 2. käik hästi sisse minna.Aga kui väga väikese hoo pealt teine sisse lükata, siis läheb ilusasti.Teised käigud lähevad normaalselt ülesse ja alla tulevad kõik käigud hästi.Mootori-käigukasti õli ka normis ja trossi ei saa ka liialt ju pingutada, muidu libiseb, oskab ehk keegi nõu anda.Tänud.
-
- Postitusi: 143
- Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
- Tsikkel: Honda TL1000R
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
Re: 2. käik läheb R6-l raginaga sisse
See on nende rataste tüüpviga ja ainus mis aitab on käigukast remonti saata. Täpsevalt nad freesivad seda teise käigu hammakat ja nikerdavad seelle uuesti originaal seisundisse.
Edu
Re: 2. käik läheb R6-l raginaga sisse
Mis suurem kiirus see 30km/h on? Mina vahetan oma R6-ga küll kõvasti hiljem käigu ära
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: 2. käik läheb R6-l raginaga sisse
Õlivahetus korraliku brändi vastu ja elu jälle lill...
http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=137&item=1462
Kui ei usu siis võta kassipersest musu
Kui kumbki eelnev ei aita siis 20g seda huinjaad: http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=134&item=809
Kui need eelnevad ka ei aita siis ilmselt valetad, et oled üldse neist kolmest midagi proovinud - eriti soovitan ikkagi seda keskmist... või neljandat mida poest saada polegi...
Re: 2. käik läheb R6-l raginaga sisse
Arvan ka, et see nende tüüp probleem! Mul R1 ka ragiseb ja mitte vähe Vahepeal isegi nii kõvasti, et hirm hakkab kohe..selline tunne, nagu käigukast lendaks laiali. Aga peaks proovima seda õlilisandit mida tramm soovitas, äkki aitab
Kas orienteeruvalt oskab ka keegi öelda, et palju see remont ka maksma läheks..
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: 2. käik läheb R6-l raginaga sisse
Kui juba ragiseb ,et sul endalgi hirm hakkab ei aita siin mingid lisandid!
Tramm täna pole parimas tarkuses.
Remont ei lähe eriliselt kalliks kui ksati sisu ise välja kisud ja viid kuhu vaja.
Kui ei oska siis natuke ikka summat kerib.
Re: 2. käik läheb R6-l raginaga sisse
Cado kirjutas:Kui juba ragiseb ,et sul endalgi hirm hakkab ei aita siin mingid lisandid!
Tramm täna pole parimas tarkuses.Remont ei lähe eriliselt kalliks kui ksati sisu ise välja kisud ja viid kuhu vaja.
Kui ei oska siis natuke ikka summat kerib.
Hirm jah.. vahest teeb sellist häält et.. aga ka samas vahel läheb nii sisse, et ei kuulegi ega tunne.. Sama teeb ka esimesega
Ei lähe eriliselt kalliks..kallis on kallis?
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: 2. käik läheb R6-l raginaga sisse
Cado kirjutas:Tramm täna pole parimas tarkuses.
Kui ennast juua täis juua siis higistad ja situd selle mõne järgneva päeva jooksul välja ja kõik on jälle korras. Kui aga mootorisse mingit surrogaati kallad siis higista või situ aga vot korda see kuidagi enam ei lähe Seda ma tahtsin öelda... Käigud raginaga sisse lähevad siis esimene patune on s**t ÕLI nah... sidur kleebib kaasa ja nii see läheb... seda tahtsin öelda tglt... vist
Pealegi on mul tsurr peal sest ülehomseid sünnipäevalapsi ei tohi mitu päeva sõimata jne.. pöö
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: 2. käik läheb R6-l raginaga sisse
Nuuh, minu tagasihoidliku arvamuse järgi on õli süüdi reeglina siis, kui teda kohal ei viibinudki. Või oli temast lahkunud juba ammu kõik, mis ta'st õli tegi (aastaid vahetamata). Kui aga õli on vähemalt normaalne ja selliste omadustega, mida tootja on ette näinud, on lagunemise peapõhjus siiski sõitja ise, tema käitumine rattaga, kõrvad, millega masina protestihääli kuulda ei taha, näpud, millega jäeti tegemata õiged reguleeringud, joodiku värisevate jäsemete puudumine, mille tõttu kõik liigutused ilma meelitamata, raksti ära tehakse jne.
Õli.... jah, parem õli tagab väiksema kulumise küll, aga sellest saab teada vaid see, kellel sõitjapoolseid probleeme eriti ei esine. Ülejäänud keeravad oma ratta muul põhjusel ammu enne tuksi, kui see juhtunuks normaalse kulumise läbi.
Ja nt veidi vanemate masinate puhul pole see kõige parem õli küll kaugeltki kõige parem. Enda 87. aasta loomale ostsin seekord puht kogemata täissünteetilise õli. Kassas imestasin küll, aga lõin käega, et proovime. Muidu tootja ja viskoossus kõik sama. No viimane kord. Poolsünteetilisega töötas pehmemalt. Ja mineraaliga veel pehmemalt. Ehk siis, nagu Himler ütles: Igale oma.
Re: 2. käik läheb R6-l raginaga sisse
jaaaa
mul oli kunagi uhke Ford Sierra, ta oli sel ajal ainult 8 aastat vana
sai mootorisse valatud Teboili täissünti
sellega asi piirdus
sinna mootorisse ei pidanud enam kunagi midagi kallama.
Re: 2. käik läheb R6-l raginaga sisse
Mul on sama õli mootoris 10w-40 poolsünt http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=137&item=1462 Ja õlivahetused alati korralikult ära teinud!
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Re: 2. käik läheb R6-l raginaga sisse
alustada õlivahetusega on oluliselt odavam/mõistlikum soovitus kui, et kk sisu välja koukida ja siis vaadata mis teha saab
-
- Postitusi: 20
- Liitunud: 25 Apr 2010, 08:22
- Tsikkel: HD Dyna, Ducati Monster S4
- Asukoht: Saaremaa
Re: 2. käik läheb R6-l raginaga sisse
Mul on R6 ja ka sama probleem. Keegi oskab äkki öelda, kus seda remontida osatakse?
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: 2. käik läheb R6-l raginaga sisse
Vot speedvana soovitus on jummala õige. Eriti, kui seda sõna-sõnalt võtta. Selles point ongi, õli jäetakse lihtsalt vahetamata õigel ajal. Ja kui niimoodi 3 - 4 normi läbi täristatud, mis efekt siis sellest ikka enam tuleb, kui siis viimase peal õli sisse valad, mh, ah? Ega parem õli juba tuksis asja korda ei tee, imesid ei juhtu.
Ütlen ausalt, minu silmad pole näinud veel seadet, mis oleks tuksi läinud selle tõttu, et õli on olnud mingi tundmatuma tootja oma. Isegi vene aegse auto mootor EI LÄINUD šlammi täis isegi mitte puhtalt vene õliga sõites, kui panid sellele mootorile ette nähtud õli, vahetasid seda õigeaegselt ja vahetasid ka filtri. Mingi mootori läbipesuga pole ka kunagi tegelenud. Mu oma isa VAZ2103 sõitis puhtalt vene õli peal, silindrid puuriti 277 000 peal, aga masin oli veel piisavalt hea, et käivituda -30 temperatuuri peal (Volvo 740 ei läinudki käima ja tuli sama ziguli slepis 50 kilomeetrit Tartusse kah) ja väntvõllile läksid uued ORIGINAALMÕÕDUS saaled, st vänt oli jumala korras. Ja see mootor oli puhas. Ma ainult vanade masinatega sõidangi, no ei lagune seal miski, mis metallist on tehtud.
Tnacc-i vana Sierra mootor oli aga enne seda saatuslikku õlivahetust täpselt šlammi ja muud paska täis, mille sünteetiline liikvele lõi ja sellega mõne saale õlikanali ära ummistas. Tulemuseks ilmselt siis lõi saale ringi, oli nii? Ega ma ei kujuta ka ise ette, mida sellise hooldamata mootoriga teha, kui lahti võtta ei taha.
Peaasi - vahetage õli õigeaegselt. Ja ärge eksperimenteerige, kui juba olete leidnud sobiliku õli. Ükski õli ei tee tagasihoidlikust veohobusest pegasust. Mitte ükski.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: 2. käik läheb R6-l raginaga sisse
Tsikkelröövel kirjutas:......... Ükski õli ei tee tagasihoidlikust veohobusest pegasust. Mitte ükski.
Ja nii need müügimehed välja suridki
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 16 Sept 2004, 18:47
- Tsikkel: R6 00.a
- Asukoht: Tartu:::
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: 2. käik läheb R6-l raginaga sisse
mets kirjutas:Mul on R6 ja ka sama probleem. Keegi oskab äkki öelda, kus seda remontida osatakse?
www.dragbike.ee Ronny Kärner peaks tegelema sellega. Sõbrale vähemalt tegi tema.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: 2. käik läheb R6-l raginaga sisse
motie kirjutas:mets kirjutas:Mul on R6 ja ka sama probleem. Keegi oskab äkki öelda, kus seda remontida osatakse?
http://www.dragbike.ee Ronny Kärner peaks tegelema sellega. Sõbrale vähemalt tegi tema.
Mina teen dragbikes neid käimasi aga lähim aeg on alles sügisel peale hooaja lõppu... Pöördu Ramo poole - neil on ka täitsa tiptop tegija olemas.
Re: 2. käik läheb R6-l raginaga sisse
Tsikkelröövel kirjutas:Tnacc-i vana Sierra mootor oli aga enne seda saatuslikku õlivahetust täpselt šlammi ja muud paska täis, mille sünteetiline liikvele lõi ja sellega mõne saale õlikanali ära ummistas. Tulemuseks ilmselt siis lõi saale ringi, oli nii? Ega ma ei kujuta ka ise ette, mida sellise hooldamata mootoriga teha, kui lahti võtta ei taha.
täpselt nii oligi
lisaks nukkvõll ja jms
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.