krossika käigukast
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 78
- Liitunud: 12 Aug 2008, 21:49
- Tsikkel: yamaha tdm850,honda cr250
- Asukoht: mulgimaa
krossika käigukast
Nimelt kawal 2takti 250cm 96a.Kui ikka suht tuuri lasta ja siis kolmandalt neljandale vahetada viskab kohe kolmanda käigu uuesti sisse.Kui sedasi kulgedes neljas panna siis ei viska kolmandale tagasi.Mingitest pööretest alates neljas käik sees ei püsi.Milles asi?Kas käigukasti hammakaid saab ka eraldi tellida või tuleb uus kast üldse osta,kui asi selles on äkki8 mingi kahvli viga või mingi vedru nõrk?
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: krossika käigukast
EXC400, '00 - kui 2-3 käik lõpuni lahti keerata, siis siis saab käiku vahetada vaid nii, et ainult väike nõks parema randmega ja samal hetkel lülitus. Kui jalaga munema jään või gaasi rohkem maha lasen, siis mootorpidurdus ei lase käiku välja, isegi siduriga mitte. Kas see on normaalne?
Re: krossika käigukast
bitter kirjutas:EXC400, '00 - kui 2-3 käik lõpuni lahti keerata, siis siis saab käiku vahetada vaid nii, et ainult väike nõks parema randmega ja samal hetkel lülitus. Kui jalaga munema jään või gaasi rohkem maha lasen, siis mootorpidurdus ei lase käiku välja, isegi siduriga mitte. Kas see on normaalne?
Endal ka sama isend, aga sellist asja pole küll täheldanud.
Re: krossika käigukast
bitter kirjutas:EXC400, '00 - kui 2-3 käik lõpuni lahti keerata, siis siis saab käiku vahetada vaid nii, et ainult väike nõks parema randmega ja samal hetkel lülitus. Kui jalaga munema jään või gaasi rohkem maha lasen, siis mootorpidurdus ei lase käiku välja, isegi siduriga mitte. Kas see on normaalne?
pakun varianti, et sinu masina käigukasti võib olla juba remonditud. Võimalik, et käik hüppas välja ja hammasrataste nukke töödeldi veidi kalasabasse, mis veidi liiga entusiastliku töötluse korral ei lase koormuse all nukke lahti.
-
Teema algataja - Postitusi: 78
- Liitunud: 12 Aug 2008, 21:49
- Tsikkel: yamaha tdm850,honda cr250
- Asukoht: mulgimaa
Re: krossika käigukast
Küsimus,et kas võllid jäävad karteripoolekülge koos hammakatega pidama või läheb laiali nagu lego?Pole enne krossarit laiali võtnud.Momendil otsin manuali ka enne nagunii ei julge torkida.Kawa250 96a.2takti.Kui veel mingeid nõuandeid on mootori poolitamise kohta siis andke teada.
a
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.