Rajale sõitma

Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas allan777 »

Sarnaste parameetritega kasutatud rehve hakkab ka miski aeg tekkima - ports 200/55 slickke on välja müüdud ja ju nad üheltmaalt tiirupidi tagasi turgu jõuavad... Endal jäävad pärast testimist samuti mõned samas mõõdustikus profiilid üle (Dunlop NTec-id mis 2010 turule tulid).

need dunlop N-Tecid mõõdus: tagumine 200/55/17 ja esimene 120/70/17, need on totaalselt viletsa pidamisega võrreldes Superbike N-tec seeriaga mis on mõõdus 195/65 ja 125/80. Profiil on võrreldes täiesti teine- superbike rehv võimaldab suuremat kallutusnurka, kulumine on erinev- see "harrastaja" dunlop on suht hea säästu rehv, väga kaua kulub- mul õnnestus tagumise softiga sõita 5 päeva saugal trenni(rehvi ümber keerates muidugi). kuid pidamine on ...täiesti võrreldamatu. see säästu ntec on tegelt hea trenni rehv, tsikkel elab all suht aktiivset elu igalpool, slaidid on igalpool, samas midagi väga ootamatut ta ei tee, seega õpetab hästi tsikli käitumist. inimesele kellel vähem kogemusi rinkal võib see olla muidugi ehmatav :P. seega ei soovita seda rehvi algajatele. See superbike Ntec on võrreldes selle säästukaga täiesti teisest puust, selline tunne on nagu sõidak rööbastel. kuna ma eelnevates trennides olin harjunud juba nende slaididega, siis oli väga imelik alguses- ei tunneta piire enam. üritasin siis meelega tekitada mingeid olukordi, et saaks pihta kuidas rehv töötab ja nö isegi piiripealsetes olukordades oli käitumine teine- palju konkreetsem, tsikkel oli kuidagi väga palju kergem juhtida.
selle säästu rehviga pidin vägistama nii et silm punnis et saada 58 seierisse ringiajaga, superbike rehviga tuli see nagu muuseas. ning selle säästukaga sain ma oma esimese pika slaidi maanteekurvist välja :D, suhteliselt põnev tunne oli :D. tsikkel käis lippadi-loppadi poole sirgepeale välja :D. aga jah, trennides kavatsen ma seda säästukat isegi kasutada, suhteliselt hästi õpetab tsikli käitumist piiripeal.

bridsut ei ole veel jõudnud proovida aga teen seda kindlasti siin ehk järgmine nädal.

BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Üritused”