Lennukibensiin tsiklikütusena
-
- Postitusi: 8452
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 437 korda
- Kontakt:
Lennuka oktaan on 102 (RON).
Põhiline hinnaerinevus Neste Racing Greeni ja teiste FIM ja FIA poolt lubatud kütuste (oktaan ka reeglina 98-102) on see, et kütus peab olema pliivaba erinevalt aviobensiinist. Ja pliivaba kütust sellise kõrge oktaanarvuga, mis veel hästi põleks (loe - lisandeid mitte väga palju) on kallis valmistada. Pliibaasil oktaanarvu tõstjad on väga head asjad, kuid kahjuks mürgised
.
Põhiline hinnaerinevus Neste Racing Greeni ja teiste FIM ja FIA poolt lubatud kütuste (oktaan ka reeglina 98-102) on see, et kütus peab olema pliivaba erinevalt aviobensiinist. Ja pliivaba kütust sellise kõrge oktaanarvuga, mis veel hästi põleks (loe - lisandeid mitte väga palju) on kallis valmistada. Pliibaasil oktaanarvu tõstjad on väga head asjad, kuid kahjuks mürgised

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.