Lennukibensiin tsiklikütusena
-
- Postitusi: 8452
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 437 korda
- Kontakt:
No nii lihtne see tahmamise asi nüüd ka ei ole. Vahe 95 ja 98 vahel on tegelikult väga väike ja see tavaliselt silma eriti ei torka. Aga kui kasutada tõesti madala surveastmega mootoris liiga kõrge oktaanarvuga kütust on asi teine. Siin juba varem mainiti, et kõrge oktaanarvuga kütus põleb aeglasemalt, kui väiksemaga. Sellest tingitult muutub madala surveastmega mootoris kõrge oktaanarvuga kütuse põlemisprotsess väga aeglaseks ja hakkab mootorile kahjulikult mõjuma.fz750 kirjutas:tere
endal ei ole veel kogemusi selle imelise vedelikuga, aga v2in selle 2ra mainida, et minuarust ei tee k6rgem oktaan arv mootorile midagi ega v2henda mootori iga. Kui mu bikele on ette n2htud 95 ja ma tangin 98 l2heb mootor ikka paremini ja loomulikult v2hem kytust. Samuti ei saa olla juttu mingisugusest tahmamisest, sest k6rgema oktaanarvuga kytus on puhtam.
Seda n2itab minu praktika
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.