Lennukibensiin tsiklikütusena
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
tere
endal ei ole veel kogemusi selle imelise vedelikuga, aga v2in selle 2ra mainida, et minuarust ei tee k6rgem oktaan arv mootorile midagi ega v2henda mootori iga. Kui mu bikele on ette n2htud 95 ja ma tangin 98 l2heb mootor ikka paremini ja loomulikult v2hem kytust. Samuti ei saa olla juttu mingisugusest tahmamisest, sest k6rgema oktaanarvuga kytus on puhtam.
Seda n2itab minu praktika
endal ei ole veel kogemusi selle imelise vedelikuga, aga v2in selle 2ra mainida, et minuarust ei tee k6rgem oktaan arv mootorile midagi ega v2henda mootori iga. Kui mu bikele on ette n2htud 95 ja ma tangin 98 l2heb mootor ikka paremini ja loomulikult v2hem kytust. Samuti ei saa olla juttu mingisugusest tahmamisest, sest k6rgema oktaanarvuga kytus on puhtam.
Seda n2itab minu praktika
-
- Postitusi: 8452
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 437 korda
- Kontakt:
No nii lihtne see tahmamise asi nüüd ka ei ole. Vahe 95 ja 98 vahel on tegelikult väga väike ja see tavaliselt silma eriti ei torka. Aga kui kasutada tõesti madala surveastmega mootoris liiga kõrge oktaanarvuga kütust on asi teine. Siin juba varem mainiti, et kõrge oktaanarvuga kütus põleb aeglasemalt, kui väiksemaga. Sellest tingitult muutub madala surveastmega mootoris kõrge oktaanarvuga kütuse põlemisprotsess väga aeglaseks ja hakkab mootorile kahjulikult mõjuma.fz750 kirjutas:tere
endal ei ole veel kogemusi selle imelise vedelikuga, aga v2in selle 2ra mainida, et minuarust ei tee k6rgem oktaan arv mootorile midagi ega v2henda mootori iga. Kui mu bikele on ette n2htud 95 ja ma tangin 98 l2heb mootor ikka paremini ja loomulikult v2hem kytust. Samuti ei saa olla juttu mingisugusest tahmamisest, sest k6rgema oktaanarvuga kytus on puhtam.
Seda n2itab minu praktika
[quote="mx77] Sellest tingitult muutub madala surveastmega mootoris kõrge oktaanarvuga kütuse põlemisprotsess väga aeglaseks ja hakkab mootorile kahjulikult mõjuma.[/quote]
Kuskilt mälusoppidest kuvandub ähmaselt mingi klappide kiire sissepõlemise teema. Põhjuseks väidetavalt A76 asemel Ai93 kasutamine.... Seega peaks sama asi juhtuma 95 masinal, kui 110 sisse valada ilma surveastet tõstmata ja süüdet varasemaks seadmata ?
Kuskilt mälusoppidest kuvandub ähmaselt mingi klappide kiire sissepõlemise teema. Põhjuseks väidetavalt A76 asemel Ai93 kasutamine.... Seega peaks sama asi juhtuma 95 masinal, kui 110 sisse valada ilma surveastet tõstmata ja süüdet varasemaks seadmata ?
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Loogiline ju tegelikult jah ! - sama jama on ju lahja segu puhul : põlemine muutub aeglaseks, soojusrezhiim läheb ka täiesti "käest ära" ja tulemuseks auklikud kolvid. Lahja segu vist lõhub kolbi oluliselt kiiremini.mx77 kirjutas:2T-l kannatab kolb. Kui viitsin võin netist mõne näite otsida. Sulab teine lihtsalt ära.
Liiga madala oktaaniarvu puhul aga võin öelda, et 4T puhul lõhub kolvipõhja servad sakiliseks ja viskab tükid ning puru rõngaste vahele. Rõngad lendavad ka ribadeks, kas kolvitükkide või plahvatusjõudude mõjul ning tulemuseks on parimal juhul purunenud osad ja kriimuline silinder. Hullemal juhul jookseb mootor täiesti kinni ja lööb "kepsud kotti"
Moskvitside mootorid olid vanasti vägagi hakkamas sellise käitumise peale.... Huvitav, kas tänapäeval ka veel kuskil "korralikku" detonatsiooni kuulda õnnestub.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.