Lennukibensiin tsiklikütusena
Loogiline ju tegelikult jah ! - sama jama on ju lahja segu puhul : põlemine muutub aeglaseks, soojusrezhiim läheb ka täiesti "käest ära" ja tulemuseks auklikud kolvid. Lahja segu vist lõhub kolbi oluliselt kiiremini.mx77 kirjutas:2T-l kannatab kolb. Kui viitsin võin netist mõne näite otsida. Sulab teine lihtsalt ära.
Liiga madala oktaaniarvu puhul aga võin öelda, et 4T puhul lõhub kolvipõhja servad sakiliseks ja viskab tükid ning puru rõngaste vahele. Rõngad lendavad ka ribadeks, kas kolvitükkide või plahvatusjõudude mõjul ning tulemuseks on parimal juhul purunenud osad ja kriimuline silinder. Hullemal juhul jookseb mootor täiesti kinni ja lööb "kepsud kotti"
Moskvitside mootorid olid vanasti vägagi hakkamas sellise käitumise peale.... Huvitav, kas tänapäeval ka veel kuskil "korralikku" detonatsiooni kuulda õnnestub.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.