Lenduritest ...
Moderaator: Moded
Lenduritest ...
Pärast lendu kirjutab piloot raporti, kuhu märgib lennul avastatud vead. Mehaanikud loevad raportit, parandavad vead ära ja kirjutavad sama paberi alumisse ossa, mida nad on teinud parandustöödes ja piloot saab raporti tagasi, et valmistuda järgmiseks lennuks. Siin on mõned tõelised, registreeritud vigaderaportid, milled on kirjutanud Quantase piloodid ja vastanud mehaanikud. Huvitav on see, et Quantas on ainuke suurem lennufirma, kus ei ole ühtegi tõsist õnnetust juhtunud.
P = probleem, piloodi poolt kirjutatud
V = vastus mehaanikult
P: peaaegu peaks ära vahetama vasaku poole sisemise ratta
V: olen peaaegu ära vahetanud vasaku poole sisemise ratta
P: proovilend läks hästi, välja arvatud see, et automaatne maandumine oli pisut kõva
V: sellele lennukile ei ole mingit automaatset maandumissüsteemi installeeritudki
P: propeller nr.2 ei saa piisavalt määret
V: kõik on korras propeller nr.2 määrdega, propelleritel nr.1, 3 ja 4 on määrdeviga
P: juhikabiinis on midagi lahti
V: juhikabiinis on midagi kinni pandud
P: surnud putukad esiklaasil
V: elusad putukad on tagavaraks laos
P: autopiloot teeb, et lennuk kukub 200 jalga siis kui lennukõrgus lukustada
V: ei saa maa peal seda probleemi taasluua
P: märk lekkimisest parema poole maandumistelikul
V: märk eemaldatud
P: uskumatult kõva müra salongis
V: müra on reguleeritud rohkem usutavale tasemele
P: kahtlustan, et esiklaasis on pragu
V: kahtlustan, et sul on õigus
P: puudub mootor nr.3
V: mootor leitud paremal tiival pärast lühikest otsimist
P: lennuk käitub naljakalt
V: lennukile on antud korraldus ennast kokku võtta, lennata korralikult ja olla tõsisem
P: radar mõmiseb
V: radar ümberprogrammeeritud rääkima
P: hiir juhikabiinis
V: kass installeeritud
P = probleem, piloodi poolt kirjutatud
V = vastus mehaanikult
P: peaaegu peaks ära vahetama vasaku poole sisemise ratta
V: olen peaaegu ära vahetanud vasaku poole sisemise ratta
P: proovilend läks hästi, välja arvatud see, et automaatne maandumine oli pisut kõva
V: sellele lennukile ei ole mingit automaatset maandumissüsteemi installeeritudki
P: propeller nr.2 ei saa piisavalt määret
V: kõik on korras propeller nr.2 määrdega, propelleritel nr.1, 3 ja 4 on määrdeviga
P: juhikabiinis on midagi lahti
V: juhikabiinis on midagi kinni pandud
P: surnud putukad esiklaasil
V: elusad putukad on tagavaraks laos
P: autopiloot teeb, et lennuk kukub 200 jalga siis kui lennukõrgus lukustada
V: ei saa maa peal seda probleemi taasluua
P: märk lekkimisest parema poole maandumistelikul
V: märk eemaldatud
P: uskumatult kõva müra salongis
V: müra on reguleeritud rohkem usutavale tasemele
P: kahtlustan, et esiklaasis on pragu
V: kahtlustan, et sul on õigus
P: puudub mootor nr.3
V: mootor leitud paremal tiival pärast lühikest otsimist
P: lennuk käitub naljakalt
V: lennukile on antud korraldus ennast kokku võtta, lennata korralikult ja olla tõsisem
P: radar mõmiseb
V: radar ümberprogrammeeritud rääkima
P: hiir juhikabiinis
V: kass installeeritud
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 11 Sept 2004, 10:13
- Asukoht: Tartu/Suzuki Katana 70ccm
lendurid
IRW
Lugupidamisega
Teie Mossemees
pepe@biker.ee
Hakkame kütma!
OÜ Potipoiss
www.potipoiss.ee
Pottsepp & Korstnapühkija
pepe@potipoiss.ee
5588 671
www.twitter.com/Potipoiss
Konsultatsioon
Küttekollete remont
Ummistuste likvideermine
Teie Mossemees
pepe@biker.ee
Hakkame kütma!
OÜ Potipoiss
www.potipoiss.ee
Pottsepp & Korstnapühkija
pepe@potipoiss.ee
5588 671
www.twitter.com/Potipoiss
Konsultatsioon
Küttekollete remont
Ummistuste likvideermine
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
mul on tuttav Lufthansas mehhaanikute pealikuks ja kui kuulata tema lugusi, siis läheb issanda päike enne looja kui temal lood otsa saavad!Enam-vähem kõigil lennukitel on pidevalt 100-200 pisipuudust-riket.
Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka 
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.

Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 22 Juul 2003, 22:24
- Tsikkel: Ural Solo '06
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nojah, ega lendur ei ole mehaanik ja ei oska kõiki probleeme tehniliselt täpselt kirjeldada. Ma olen nooruses omal ajal ka läinud autoga remonti, kuna "hirmus vibra on sees, vist esisillas midagi lahti", aga lõpuks selgus, et kuna ma olin eelnevalt käinud Tabasalu rajal kiiruskatseid tegemas, siis üks esirehv oli täiega muhklik ja pidas õhku ausõna peal... Või siis see teine kord, kus ma kaebasin selle üle, et auto ei käivitu külmalt kuidagi. Mehaanik vastas, et "tegime põhjaliku diagnostika, viga ei ole midagi, aga küünlad on teil küll viimati vahetatud vähemalt 3 aastat tagasi. Vahetasime ära - TÖÖTAB. Ah jaa, ja diagnostika hind on meil 700 krooni." Doooooh!!!!!
Aga asja tulemus on ikkagi positiivne: mehaaniku tähelepanu juhitakse rikkele, mehaanik leiab probleemi ja kõrvaldab selle, olgu omanik/kasutaja kuitahes juhm. Ja maailm on taas ehk pisut turvalisem. Peace!

Aga asja tulemus on ikkagi positiivne: mehaaniku tähelepanu juhitakse rikkele, mehaanik leiab probleemi ja kõrvaldab selle, olgu omanik/kasutaja kuitahes juhm. Ja maailm on taas ehk pisut turvalisem. Peace!

I'm not a gynecologist, but I'll take a look.
Eheheee.. Väga naljakas.
Torpedo jutuga tuli meelde üks artikkel, kus Peeter Sauter kirjutas, et ta oma Subaru Imprezaga läinud töökotta, kuna 'turbo vilistab teatud kiirustel'. Egas midagi- töömees (Kes oli muide Urmo Aava, kui ma ei eksi) istus kõrvale ja sõit läks lahti. Jõudes teatud kiirusele, hakkaski kostma mingi vilisev hääl. Aava keeras kõrvalistuja akna korralikult üles ning turbo oligi parandatud (ehk siis vile kadund).

Torpedo jutuga tuli meelde üks artikkel, kus Peeter Sauter kirjutas, et ta oma Subaru Imprezaga läinud töökotta, kuna 'turbo vilistab teatud kiirustel'. Egas midagi- töömees (Kes oli muide Urmo Aava, kui ma ei eksi) istus kõrvale ja sõit läks lahti. Jõudes teatud kiirusele, hakkaski kostma mingi vilisev hääl. Aava keeras kõrvalistuja akna korralikult üles ning turbo oligi parandatud (ehk siis vile kadund).

Kahtlustan et see pigem ikka Urmo Aava isa oli, kes kõva lukksepp on ja Kostiveres autoremondi töökoda peab.Sekopää kirjutas:Eheheee.. Väga naljakas.![]()
Torpedo jutuga tuli meelde üks artikkel, kus Peeter Sauter kirjutas, et ta oma Subaru Imprezaga läinud töökotta, kuna 'turbo vilistab teatud kiirustel'. Egas midagi- töömees (Kes oli muide Urmo Aava, kui ma ei eksi) istus kõrvale ja sõit läks lahti. Jõudes teatud kiirusele, hakkaski kostma mingi vilisev hääl. Aava keeras kõrvalistuja akna korralikult üles ning turbo oligi parandatud (ehk siis vile kadund).
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.