Kas kellegil kokkupuudet turboga?
Kindlasti peab panema vahejahuti, kui vähegi toimivat ja kestvat asja saada tahad, eriti juhul, kui see 1.6 bar, millest räägid, peaks _üle_rõhk olema, mitte "audistiilis", et normaalrõhk on 1 ja kui kell näitab 2 bari, siis on tegelikult 1 bar ülerõhku. 1,6bar ülerõhu korral ma imestan üldse, kuidas see värk sul koos seisab, 0.6 ülerõhku on veel mõistetav. Mis mootori surveaste on?
Gaaside jahutamine on vajalik lisaks sellele, et neid rohkem sisse mahuks, ka detonatsioonikindluse tõstmiseks, et mootor laiali ei lendaks.
Celica GT (tegelikult vist küll GT-4, tavaline GT ei olnud turboga) mootor on >2x suurem kui RF900, mis paneb mind arvama, et lag võib sellisel kompotil jube olla... samas on pöördeid ka rohkem, gaaside maht võibolla nii palju ei erinegi.
Igatahes edu ehitamisel, tore et selliseid asju ka tehakse. ARKi lähedale vist ei ole küll mõtet turbobikega eriti minna?
-olev-
omab ühte puhuriga autot
Gaaside jahutamine on vajalik lisaks sellele, et neid rohkem sisse mahuks, ka detonatsioonikindluse tõstmiseks, et mootor laiali ei lendaks.
Celica GT (tegelikult vist küll GT-4, tavaline GT ei olnud turboga) mootor on >2x suurem kui RF900, mis paneb mind arvama, et lag võib sellisel kompotil jube olla... samas on pöördeid ka rohkem, gaaside maht võibolla nii palju ei erinegi.
Igatahes edu ehitamisel, tore et selliseid asju ka tehakse. ARKi lähedale vist ei ole küll mõtet turbobikega eriti minna?
-olev-
omab ühte puhuriga autot
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.