K: kes süngiks karpad
-
- Postitusi: 222
- Liitunud: 24 Mär 2008, 15:26
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: K: kes süngiks karpad
grahv kirjutas:Hanno kirjutas:on üpris keeruline saada mõemad kanalid identseks. Ma tükk aega jändasin
Milles küsimus - pane kõigepealt need 2 kella korraga ühe ja sama, ning soovitavalt pideva mitte pulseeriva, vaakumi külge kolmikuga... Siis näed seadmete erinevuse ära ja saad edaspidi arvestada. Või reguleerid ühel skaala ümber.
Seieri pendeldamise vähendamine on vaid vaatamis/võrdlemismugavuse huvides - (kui just täiesti kinni ei poo on) hõrendus vooliku otstes ikka võrdne olenemata kas vahel on näiteks 0.5 või 1 mm drossel... küsimus on vaid ajas kui kiiresti nad võrdsustuvad.
Jah, justnimelt selles ongi küsimus.
See tähendab sisuliselt, et rõhk teises voolikujupis, peale drosselit, ei jõua alaneda eriti enne, kui uus hõrenduse n.ö. pulss tuleb. Teistpidi avaldub see ka selles, et hõrendus ei jõua tõusta samaväärseks kui eespool drosselit. Lisaks on veel manomeetri osutitel, nagu mulle tundus, erinev liikumise/tagastumise kiirus. (sest kui üks drossel kellaga välja timmida ja siis kell teise vastu vahetada, on pulsseeriva vaakumiga erinevus olemas. samas ühtlase hõrendusega on identsed). Lisaks tundus, et see viga pole proportsionaalne, vaid madalatel pööretel ühes suunas, kiiretel teises. Sellele mõtlesin ka põhjenduse välja, aga hetkel ei suuda/viitsi enam meenutada. Nii et kokkuvõttes tundus mulle, et mind rahuldavaid võrreldavaid näite selle meetodiga ei saa. Proovisin ka ühte komplektselt ostetud sellist seadet, selle hindasin veel ebausaldusväärsemaks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.