Millist õli kasutate?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
efendi
Mode
Postitusi: 969
Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
Tsikkel: KTM
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 24 korda

Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas efendi »

Seoses ühe küpseva plaaniga, oleks huvitav teada millist õli keegi oma kaherattalisse sõpra kallab? Kui soovi, siis võiks ka oma eelistust mingil viisil põhjendada.

i am not totally useless, i can be used as a bad example.

Kes mett teeb, see mett sööb!

mx2

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas mx2 »

Ma panen enda BMW F650 Castroli poolsünti. Varem panin Liqui Moly mineraali, aga mõtlesin, et poolsünt on mootorile parem

Kasutaja avatar

Raiki
Postitusi: 1986
Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
Asukoht: Eesti

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas Raiki »

Suzuki Boulevard 1800 M109R

www.estparts.ee - Parima hinnaga varuosad.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2464
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Castrol R4 10W-50 mõlemasse võistlustsiklisse ja Castrol GPS 10W-40 tänavasõidutsiklisse. Minu puhul ei ole põhjendus vist väga objektiivne (kuna müün ise Castrolit) aga kui see kõrvale jätta, siis peamine põhjus on kindlasti see, et oleks kindla peale minek. Õlide hinnavahe ei ole nii röögatult suur, küll aga mootori remontimise maksumus kui see kehvemini määritud peaks saama. Sest vaata ja loe kuidas tahad - Castroli töösoorituse klass (märgitud ka pakendile) on teistest klassijagu üle.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

arendaja
Postitusi: 288
Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
Tsikkel: Tenere 700
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas arendaja »

Toda castroli gepsu kasutanud seni kõigil ratastel ning vanematel oli ikka tunda vahe :) Hea omadus sel ka see,et see selline roosa, kohe näha aknast kui mustaks läinud.

Slr 650 > Gsxr 600 > Hornet 919 > Cbr1000rr > Mt09 > Tenere 700
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Neeme, mis see töösoorituse klass on? ACEA? API?

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Castroli 10w-40, poolsünt, enne seda oli Valvoline Durablend, ka poolsünt.


jan22
Postitusi: 377
Liitunud: 02 Mai 2006, 11:46
Tsikkel: R1100RT
Asukoht: TLN,

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas jan22 »

Boxeris on Valvoline Durablend 20w50(sünt), hiinakas sõidab 4T Castrol Power 1GPS 10w40(vistka sünt).

BMW R1100RT
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2464
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

mx77 kirjutas:

Neeme, mis see töösoorituse klass on? ACEA? API?

Eestikeelse tõlkena on jah API klass. Ja eks siin trügivad kõik kogu aeg rõõmsalt uute klassifikatsioonide suunas. Viimane API, mida olen kohanud tavakasutse tsikliõlil on juba API SL. Aga läbi aegade on Castroli klass jooksvalt teistest veidike eespool. Viimaste aegade üllatava erandina olen aga leidnud sama klassifikatsiooni Liqui Moly 10W-40 poolsündilt. Ilmselt võib olla selle taga ka eelmainitud õli tuntav hinnatõus läinud aasta teisel poolel. Kas see oli nüüd kompenseerimaks kõrgema klassi omistamiskulusid või tõepoolest paremate omadustega lisandite maksumust - vot seda ei oska keski vist reaalselt aimata...

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Liqui Moly on minu "võrris".

StreetMoto kirjutas:

...

Ossa püss kus on jalus...11 rida (w)

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

StreetMoto kirjutas:
mx77 kirjutas:

Neeme, mis see töösoorituse klass on? ACEA? API?

Eestikeelse tõlkena on jah API klass. Ja eks siin trügivad kõik kogu aeg rõõmsalt uute klassifikatsioonide suunas. Viimane API, mida olen kohanud tavakasutse tsikliõlil on juba API SL. Aga läbi aegade on Castroli klass jooksvalt teistest veidike eespool. Viimaste aegade üllatava erandina olen aga leidnud sama klassifikatsiooni Liqui Moly 10W-40 poolsündilt. Ilmselt võib olla selle taga ka eelmainitud õli tuntav hinnatõus läinud aasta teisel poolel. Kas see oli nüüd kompenseerimaks kõrgema klassi omistamiskulusid või tõepoolest paremate omadustega lisandite maksumust - vot seda ei oska keski vist reaalselt aimata...

Ma mäletasin, et selle API-ga oli vist nii et kuni SG-ni näitas see õli sooritusvõimet, edasised tähed hakkasid tähendama rohkem sobivust katalüsaatorile, kütusekulu säästu ja vahetusvälba pikenemist, otseselt määrimisomaduste paranemist vist enam ei olnud. Aga ma võin ju ka eksida :).

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

oleneb väga tsiklist, vanematele tsiklitele uuemate API kategooriate õlisid ei maksa panna.

Paljud kogenud tsiklispetsialistid nimetavad viimaste API kategooriate (SL, SM) õlisid solgiks.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

Bad Boy
Postitusi: 526
Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
Tsikkel: jah
Asukoht: siin ja seal
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas Bad Boy »

Ei tahaks teemat risustada aga seda lugedes tekkis küsimus: millist õli kasutada vanas (35a) 2taktilises mootoris? sidur on õli sees. originaalis on seal ettenähtud Avtol mida ammu juba ei toodeta ja ei tahaks panna seda jama kah. igalpool müüakse õlisi benale lisamiseks aga oleks vaja just mootori sisse, karterisse minevat õli. vanadel motodel on sees ohtralt pronksist asjandusi ja igast muud jama mis ei kannata eriti sünteetikat. nii et need kõige uhkemad vist ei sobi.. :roll:

_________________
Just Do it,

http://badtolka.tumblr.com
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2464
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Bad Boy X kirjutas:

millist õli kasutada vanas (35a) 2taktilises mootoris? sidur on õli sees. igalpool müüakse õlisi benale lisamiseks aga oleks vaja just mootori sisse, karterisse minevat õli.

Tavalist mineraalõli. Kui tohin Castroli toodangust pakkuda, siis on olemas MTX 10W-40. Tavaline mineraal ja ette nähtud märgsiduriga 2T tsikli käigukasti. Hind on 165 krooni/L

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Bad Boy
Postitusi: 526
Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
Tsikkel: jah
Asukoht: siin ja seal
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas Bad Boy »

selge, tänud :P
kui läheb õlivahetuseks tean mida otsida..

_________________
Just Do it,

http://badtolka.tumblr.com
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6797
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 699 korda
Tänatud: 458 korda

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Natuke ligaainetest:

API mootoriõlide klassifikatsioon (näiteks API SL/CF, EC )

API (American Petroleum Institute) klassi tähis koosneb reeglina kahest tähest, millest esimene näitab õli tüüpi ja teine vastavust kindlale kvaliteedistandardile. Standardeid täiendatakse ja karmistatakse regulaarselt ja klassifikatsiooni teine täht näitabki sisuliselt seda, mis aastatel kehtinud ning millistele kvaliteedinõuetele konkreetne õli vastab.

Bensiinimootorite õlisid tähistab klassi nimes esimene täht S ning levinumad klassid on järgmised:

SE sobiv kuni 1979 a. toodetud mootoritele (vananenud standard)
SF sobiv kuni 1988 a. toodetud mootoritele (vananenud standard)
SG sobiv kuni 1993 a. toodetud mootoritele (vananenud standard)
SH sobiv kuni 1996 a. toodetud mootoritele (vananenud standard)
SJ sobiv kuni 2001 a. toodetud mootoritele (kehtiv standard)
SL sobiv 2002 a. ja uuematele mootoritele (kehtiv standard)

SH, SJ ja SL klassi õlid on reeglina nn. “kütust säästvad” mootoriõlid, mida märgitakse täiendavalt tähistega EC või EC II.

Reeglina võib vanemates bensiinimootorites kasutada ka uuematele standarditele vastavaid õlisid. Erandiks on siiski 50-ndatel ja enne toodetud mootorid, mille jaoks moodsad õlid kindlasti ei sobi. Paljudel tootjatel on selliste ajalooliste mootorite jaoks olemas spetsiaalõlid, mis vastavad tolle aja standarditele.

Diiselmootorite õlide puhul on süsteem natuke keerulisem ja teine täht ning sellele järgnev number ei näita mitte ainult kehtivusaastat vaid ka mõningaid mootori parameetreid. Diisliõlide tähiseks on täht C ning levinumad klassid on:

CC sobiv harilikele diiselmootoritele alates 1961 a. (vananenud standard)
CD sobiv teatud kindlatele vabalt hingavatele ja turbodiiselmootoritele alates 1955 a. (vananenud standard)
CD-II sobiv kahetaktilistele diiselmootoritele alates 1987 a (vananenud standard)
CE sobiv kõrgete pööretega neljataktilistele vabalt hingavatele ja turbodiiselmootoritele alates 1987 a. (vananenud standard)
CF sobiv maastiku- ja ehitusmasinate vabalt hingavatele ja turbodiiselmootoritele alates 1994 a. (kehtiv standard)
CF-2 sobiv kahetaktilistele diiselmootoritele alates 1994 a (kehtiv standard)
CF-4 sobiv kõrgete pööretega neljataktilistele vabalt hingavatele ja turbodiiselmootoritele alates 1990 a. (kehtiv standard)
CG-4 sobiv kõrgete pööretega neljataktilistele vabalt hingavatele ja turbodiiselmootoritele alates 1995 a. (kehtiv standard)
CH-4 sobiv kõrgete pööretega neljataktilistele vabalt hingavatele ja turbodiiselmootoritele alates 1998 a. (kehtiv standard)
CI-4 sobiv kõrgete pööretega neljataktilistele vabalt hingavatele ja turbodiiselmootoritele alates 2002 a. (kehtiv standard)

Käigukastiõlide klassi tähiseks on täht G ja loogika üsna lihtne:

GL-3 keskmise kvaliteediga käigukastiõlid
GL-4 kõrge kvaliteediga käigukastiõlid
GL-5 tippkvaliteediga käigukastiiõlid
GL-4/GL-5 universaalsed käigukastiõlid, mis täidavad nii GL-5 kui ka GL-4 kvaliteediklassi nõudmised.

ACEA - Euroopa mootoriõlide klassifikatsioon (näiteks ACEA A3/B3)

ACEA (Association des Constructeurs Europeens de l´Automobile - Euroopa autotootjate ühendus) on loonud oma süsteemi mootoriõlide kvaliteedi hindamiseks. ACEAsse kuuluvad: BMW, DAF, Ford of Europe, General Motors Europe, MAN, Mercedes-Benz, Peugeot, Porsche, Renault, Rolls-Royce, Rover, Saab-Scania Volkswagen, Volvo.

ACEA klassifikatsioon jagab mootoriõlid kolme rühma:
A - bensiinimootoriõlid
B - sõiduautode diiselmootoriõlid
E - veoautode diiselmootoriõlid
Igas rühmas jagunevad mootoriõlid esialgselt omakorda viide kategooriasse: 1, 2, 3, 4, 5. Mida suurem on nimetatud number seda kõrgema kvaliteediga on õli. Viimasena näidatakse ära antud klassifikatsiooni kehtestamise aasta (näiteks: A1-96 või E3-98).

A ACEA klassifikatsioon bensiinimootoriõlidele:

A1 madalama viskoosusega (W20 …) mootoriõlid. Ei sobi kõikidesse mootoritesse!
A2 normaalse õlivahetusintervalliga üldlevinud bensiinimootoriõlid
A3 määrimisomadusi hästi säilitavad kõrge kvaliteediga mootoriõlid. Võib kasutada pikemat õlivahetusintervalli, kui mootori tootja seda lubab
A4 võetakse kasutusele tulevikus, siiamaani ei ole välja antud
A5 määrimisomadusi hästi säilitavad madala viskoossusega (W20 …) forsseeritud mootoritele mõeldud õlid. Võib kasutada pikemat õlivahetusintervalli, kui mootori tootja seda lubab. Ei sobi kõikidesse mootoritesse!

B ACEA klassifikatsioon sõidu- ja pakiautode diiselmootoriõlidele:

B1 madalama viskoosusega (W20 …) mootoriõlid. Ei sobi kõikidesse mootoritesse!
B2 normaalse õlivahetusintervalliga üldlevinud diiselmootoriõlid.
B3 määrimisomadusi hästi säilitavad kõrge kvaliteediga mootoriõlid. Võib kasutada pikemat õlivahetusintervalli, kui mootori tootja seda lubab.
B4 määrimisomadusi hästi säilitavad kõrge kvaliteediga mootoriõlid otsesissepritsega mootoritele. Võib kasutada ka B3 klassi õlide asemel.
B5 määrimisomadusi hästi säilitavad madala viskoossusega (W20 …) õlid. Võib kasutada pikemat õlivahetusintervalli, kui mootori tootja seda lubab. Ei sobi kõikidesse mootoritesse!

E ACEA klassifikatsioon veoautode ja teiste raskelt koormatud masinate diiselmootoriõlidele:

E2 normaalse õlivahetusintervalliga üldlevinud veokite vabalt hingavate ja turbodiiselmootorite õlid
E3 kõrge kvaliteediga mootorit puhastavad ja kulumist vähendavad mootoriõlid. Soovituslik mootoritele, mis täidavad Euro1, Euro2 ja Euro3 saastenorme.
E4 määrimisomadusi hästi säilitavad mootoriõlid, mis täidavad puhastavate ja kulumist vähendavate omaduste osas E3 klassi õlidest karmimaid nõudmisi Võib kasutada märkimisväärselt pikemat õlivahetusintervalli, kui mootori tootja seda lubab.
E5 sarnane E4 klassiga, kuid vastavad veelgi karmimatele standarditele. Tähistab raskeveokite turbodiiselmootoriõlide tippkvaliteeti Euroopas.

See on KTK (kuratteabkust) kopipasta aga allikat enam ei mäleta, seega olete sunnitud seda pikka teksti lugema :bsmile:

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas petz »

Oil-Cooled kirjutas:

vanematele tsiklitele uuemate API kategooriate õlisid ei maksa panna.

miks???
on sel väitel ka mingi teaduslik alus või väidad seda puht isiklikust seisukohast
a la tüüpiline dialoog müüja ja kliendi vahel: "mis aasta masin on? " küsib müügimees." no aastast 92" vastab värske tsikliomanik õnnelikult. "nii vanale masinale käib mingi odav mineraal küll"vastab müüja asjatundlikult....jne. (w)

enda masinatele olenemata east alla poolsündi sisse ei vala ja loomulikult tuntud firmade toodangut

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

petz61 kirjutas:
Oil-Cooled kirjutas:

vanematele tsiklitele uuemate API kategooriate õlisid ei maksa panna.

miks???
on sel väitel ka mingi teaduslik alus või väidad seda puht isiklikust seisukohast
a la tüüpiline dialoog müüja ja kliendi vahel: "mis aasta masin on? " küsib müügimees." no aastast 92" vastab värske tsikliomanik õnnelikult. "nii vanale masinale käib mingi odav mineraal küll"vastab müüja asjatundlikult....jne. (w)

enda masinatele olenemata east alla poolsündi sisse ei vala ja loomulikult tuntud firmade toodangut

uuemad API kategooriad on tehtud keskkonnakaitse eesmärgil. Neis puudub fosfor ja tsink (ZDDP: extreme pressure, anti-wear compound). Tsink mõrvab katalüsaatoreid kuid annab eriti häid määrdeomadusi. Kui vanemat tüüpi mootoreid disainiti siis arvestati sellega et ZDDP (tsink-fosfor) on õlil sees.
Alates API SJ hakati tsinki vähendama. Uuemates pole teda üldse. Uuemate õlide sisaldid võivad ka halvasti mõjuda vanemat tüüpi tihenditele, mootor hakkab lekkima jne.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750


Jorma
Postitusi: 320
Liitunud: 18 Aug 2008, 02:55
Asukoht: Harjumaa

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas Jorma »

Karteris peaks olema 5W-30, aga ma ei ole sellist kuskilt leidnud. Muidu 2-takti oma on Durablend pool-sünt. Kas oleks väga halb, kui panna liqui moly 75W-90(oli vist) käigukasti õli?


gs
Postitusi: 181
Liitunud: 21 Mär 2003, 13:27

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas gs »

see oleks päris halb.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3232
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 224 korda

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Oma 97a. VTR-i valan Castroli R4 10w50 ja rahul.Enne Valvolin Durablend 10w40 ja ei olnud rahul ,mootor leemendas igalt poolt,Castroliga täitsa kuiv :roll:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2464
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

xjorma kirjutas:

Karteris peaks olema 5W-30, aga ma ei ole sellist kuskilt leidnud. Kas oleks väga halb, kui panna liqui moly 75W-90(oli vist) käigukasti õli?

Asendada nõutud 5W-30 õliga, mille viskoossus on 75W-90 pole küll kõige mõistlikum lahendus. 5W-30 asemel võid 2T kastis südamerahuga kasutada 10W-40 õli. 75W-90, 80W-90 jne on ette nähtud tsiklil pigem tagadifrisse. Autodel tõepoolest käigukastiõlidel samas kandis viskoossused.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

-siim-

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas -siim- »

Ise valasin sisse Agip'i CITY 4T. Siiamaani ei oska midagi halba öelda. Hind u. 70.- kr liiter.

Semisynthetic oil for 4strokes engines scooters
SAE Grade - 10W-40
Viscosity at 100°C - 14,1 mm²/s
Viscosity at 40°C - 95 mm²/s
Viscosity at -25°C - 6800 mPa.s
Viscosity Index - 154
Flash Point COC - 220°C
Pour Point - -30°C
Mass Density at 15°C - 0,873 kg/m³

SPECIFICATIONS
AGIP CITY 4T meets the requirements of the following services and specifications:

  • ACEA A3
  • API SJ
  • CCMC G5
  • JASO MA, MA2
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas ulmo »

jan22 kirjutas:

Boxeris on Valvoline Durablend 20w50(sünt), hiinakas sõidab 4T Castrol Power 1GPS 10w40(vistka sünt).

Durablend, nagu nimigi ütleb (blend) on poolsünt, mitte täissünt õli.
Endal on SynPower® 4T olnud ratta sünnist saati, plaanin asendada hinna poolest oluliselt odavama ja ilmselt mitte kehvema Liqui Moly Racing Synth 10W-50.

Kasutaja avatar

xero
Postitusi: 203
Liitunud: 20 Mai 2009, 22:16
Tsikkel: Monster 900ie
Asukoht: Pärnu

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas xero »

Legend 4T 20w-50

Kasutaja avatar

Thesaarlane
Postitusi: 674
Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
Tsikkel: Kawasaki 636
Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
Tänatud: 1 kord

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas Thesaarlane »

Mina panen oma 98 Gsx-r Castrol Power1 Racing 10W-50
Ja miks ? Kuna saan sellele natule alet ja loodetavasti on piisavaltkvaliteetne asi ka - kaks head ühes. miks mitte siis :wack:

Kasutaja avatar

müristaja
Postitusi: 384
Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
Tsikkel: Tuned & modded Tuono
Asukoht: Tallinn

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas müristaja »

Minu 2004a. sv650s-i läheb
Castrol Power 1 GPS 4T
SAE 10W40

Drop a gear and disappear...
Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Minu 1985-1992 Riga Minile sai ostetud Valvoline samuti SAE 10W-40 õli.

Selline: http://www.oilmag.ro/uleimotor/images/v ... _10w40.jpg

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->

andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas andrias »

ZX9R "liigu molü" 10w-60, käib nagu kell (crash)

Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Millist õli kasutate?

Lugemata postitus Postitas puna »

CASTROL POWER 1 RACING 4T
Kawa ZX10R sobib mulle küll.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”