Rajale sõitma
Re: Rajale sõitma
Väike vahekokkuvõte neile keda raja kõrvalt kiibitseja lood huvitavad:
Peale nädalast pausi sai laupäeva õhtuks ratas uuesti suht kokku lapitud ja kuigi viimased epokihid alles kuivasid, siis oli ju vaja kohe minna Tabasallu tsiklit katsetama
Esimene tagasilöök tabas mind juba 200m koduväravast, sest härrad politseinikud tahtsid vestelda. Vaadati lubasid ja peale paari tiiru ümber ratta mainiti, et nende kummidega maantel sõita ei tohi. Ma möönasin, et jah, vihmaga nendega küll ei saa sõita, aga et kuna on ilus ilm, siis oli plaan vaikselt Tabasallu rajale veereda, ja et käru mul veel ei ole ratta vedamiseks Puuduvaid peegleid ja mõningaid plastdetaile õnneks ei mainitud, aga avaldati lootust, et me enam ei kohtu, sest muidu on ülevaatusele minek
Tegin ruttu vehkat ja tänasin mõttes politseiniku mõistvat suhtumist. Ilmselt aitas seegi, et minuga vestelnud politseinik ise ka ratsa oli
Tabasalu raja lähedal bensuka juures passis järgmine patrull , aga õnneks nad ei viitisinud mind ahistama hakata. Wtf, mis politseiaktsioon laupäeval lahti oli?
Rajal selgus, et parem hüppeliiges teeb ikka veel päris palju haiget ja esihark on päris tugevalt sõlmes
Järjekordset kinnitust leidis ka fakt, et see tagumine Michelin Pilot slick mulle kohe kindlasti ei istu! Rullib liiga palju isegi tagasihoidlikuma gaasiga ning ka servadest tsentrifugaaljõudude tõttu (olen proovinud erinevaid rõhkusid kuni külmalt 2.4 bar'ini välja) ja kurves tagaots vibab rohkem kui tänavarehviga kunagi on vibanud . Kusjuures esirehviga ei ole mingit jama. Peale seda kui ma oleks S kurve lõpus uue highside teinud otsustasin, et esimesel võimalusel läheb eelmine tänavakõlbulik valik, Michelin Pilot Powers rehvijooks, jälle peale. Pilot Power'itega sai kurvest ikka korralikult välja kiirendada sellist tallesaba jama ei olnud. Viimane kord sai nendega Tabasalus Ummile tagantjälitamiseks päris nauditavat sõitu tehtud ja kui nad ka veidi libisesid, siis ei kippunud nad vähemalt libisemise lõppedes järsku krabama ja ratast perutama ajama! Kes tahab suht tutikat esislicki saada andke märku, sest panen kogu jooksu lähiajal uue. Tagumine on juba suht kandiline.
Üritasin ka saada Racemaster (http://www.trackaroo.com) ajamõõtmise softi uue HTC Wildfire Android telefoni all käima, aga no luck Kodus sain siiski WiFi abil lõpuks käima, tahab algusmärgi mahapanemiseks vist data ühendust saada Google Mapsi jaoks või tegin ma rajal midagi valesti. Kui nüüd mõtleks telefonile paagikinnituse ka välja siis saaks telefoni GPSiga aega mõõta ja kiirendusanduritega isegi kurve ja kiirenduse G'sid ja puha
Täna mässasin terve õhtu, ja sain esihargist sõlme ka vist välja. Esiratta võll ja tripletree klambrid lahti ja siis veeretada esiratas kolaki vastu seina Lõpptulemusena sai vist päris jonksu teine.
Lõppviimistluseks on nüüd veel vaja oodata millal vasak clip-on lenks kohale jõuab ja Dragbike kaudu klaaskiud paagikaitse, uued kukkumispunnid ja speedohealer (kuna ülekanne sai eest 2 hammast vähemaks võetud). Tagatipuks võiks koib ka korda saada, aga sai vist päris kõvasti väänata kuigi paiste ei läinud.
Tegelikult on mure ka peeglitega. Kas keegi oskab soovitada R6'le sobivaid rinka peegleid, mis rajal mahub ilusti kokku voltima või saab väga lihtsalt maha keerata? Tänaval on ilma peegliteta ikka ebameeldiv kulgeda. R6 peeglikinnituse aukude vahe on 28mm või siis võivad olla ka ühe poldi kinnitusega peeglid.
HaKK
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.