Mis rattad lagunevad kõige enam?

Kasutaja avatar

ibra
Postitusi: 89
Liitunud: 21 Juun 2010, 21:52
Tänanud: 1 kord

Re: Mis rattad lagunevad kõige enam?

Lugemata postitus Postitas ibra »

Tsikkelröövel kirjutas:

Jawa (vana tüüp) nüüd ei kuulu küll lagunevate rataste hulka. See oli üks töö- ja lollikindlamaid loomi toona üldse. Minu oma, vaatamata 100 000 läbisõidule, ei jäänud kordagi tee peale, ka rikkega tuli koju ikka ära. Ja nüüd, kapitali tehes, oli mootor ühtlaselt lõpuni kulunud, kuigi läks veel käimagi. Kogu sisu tuli välja vahetada, v.a sidur. Nüüd korras ja sõidan sellega edasi. Uskuge või mitte, aga nägu naerul, kuigi kawakas ka majas (see ka vanaaegne, 1987, aga ei lagune ka see - ratas olgu terasest).

Nõus sellega, et laguneb ratas, mida ei hooldata. Hoolduse vajadus ja keerukus, tõsi küll, erineb.

See Jawa jutt on sul küll unenäost võetud.Pole see Jawa mingi töö-ja lollikindel.Kõige nõrgem koht oli tal käigukast. Esimesena läks ära teise käigu hammasratas ,ka kahvlid ei pidanud eriti vastu.Kolvi aknad kippusid katki minema,kolvi sõrm hakkas päris ruttu tirisema ja väntvõlli puki laager ka kaua vastu ei pidanud(350cm3) lihtsalt jooksis kinni.Vaevalt 100000 selle riistaga keegi suudab läbi sõita ,ilma et ta vahepeal 5x kap. remonti ei tee.Sa oled seda Jawa juttu kuskilt kuulnud aga minul on temaga kogemusi ja ma tean ,mis ma räägin.Tolleaegsetest ratastest IZ oli natuke parem ,vähemalt käigukast oli tugevam ja hiljem tuli välja veel parem ja võimsam IZ SPORT.Jawa oli tol ajal prestiizi ratas aga üsna hädine.Nii on lood Jawamees.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”