Motokross 2011
-
- Postitusi: 8450
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Motokross 2011
Lugesin kah seda EMF krossikomisjoni otsust ja ei suutnud nende motiividest aru saada. Maida oli pikk jutt ja 100% nõus aga panen siia kirja oma arvamuse:
- MX2 Jun võiks olla eraldi klass eraldi stardiga, aga just EKV sarja raames, mitte EMV. Põhjendus oleks see, et EKV sari on tihedam ja kui MX2 Jun on mõeldud sellistele noortele sõitjatele, kes alustavad krossiharrastust suht hilja (st. ei ole osalenud 50, 65 ja 85 klassides) ja pelgavad MX2 konkurentsis sõita, siis nad just tõenäolisemalt osaleksid EKV, mitte EMV sarjas.
- MX1 kaotamine ja Openi´ga asendamine on täiesti arusaamatu. Ok, saaks veel aru et pannakse kokku MX1 ja MX3 aga minu teada neid MX3 rattaid praktiliselt enam ei ole. Kas sellega taheti anda tippvõistlejatele võimalus osaleda kahel päeval ilma kahte ratast omamata? Selle oleks võinud ju lahendada kasvõi erilubadega vms. lahendusega. Nüüd tekib tõesti naljakas olukord, et need MX2 sõitjad, kes üldarvestuse koha eest ei võitle vaatavad hommikul kus mugavam sõita on.
- Hobiklass on täiesti arusaamatu, kuna antud dokumendist ei selgu poole sõnagagai mis imeloom see Hobisõitja on?
- Kui EMF tahab võistluste kvaliteeti tõsta, siis võiks pigem võistluste arvu vähendada. Tean mitmeid, kes see aasta jätsid osad võistlused rahapuudusel vahele. Ega see majanduslanguse selgroog ei ole veel lõplikult murtud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.