Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp

Lugemata postitus Postitas mella »

Rada oli iseenesest väga huvitav ja mitmekülgne ning Lärm palju vaeva näinud. Ainult et see võistlus võiks kuu varem toimuda. Vastasel juhul pooled mehed metsast õigeks ajaks tagasi ei jõua. Keerulised elemendid on ekstreemil lahedad, kuid nende ehitamisel pole mõtet, kui pinnase tõttu hoogu üles ei saa või nii libedad on, et ringi minnes aega võidab. Igatahes antud ilmastiku kontekstis oli ikka julmalt rajaga üle tõmmatud.

Teisel päeval oli peale 15 mehe läbimist rada juba selline, et ei pidanud ei esimene ega tagumine ots. Viimases kolmandiku küntud põllu serv oli puhta p****s. Turbarabas kees enamus mehi korduvalt. Siis need, kes sinna veel minna julgesid. Nutikamad sõitsid KP kohtunike auto tagant otse ristiga märgi alt läbi, jätsid 2km turbalõiku vahele ning marssisid sirge seljaga poodiumile. Teised kaotasid rabas aega, tehnikat ja jõudu. Aus värk, võtke õppust, kuidas konkurentidele kaabu silmini pähe tõmmata.

Eriti tublid on need mehed, kes päeva jooksul ekstreemkatse elemente muudavad. Hommikul on viimase palgi kõrval meeter maad, kust läbi sõita (ATV-d polnud veel startinud). Õhtusel ringil aga on see pilu kinni pandud osade meeste jaoks, kuid pool tundi hiljem on jälle võimalik otse läbi sõita.

Sillad oli parajad pornod. Enamjaolt sai silda kasutada 15 esimest heal juhul. Tagumised (ehk harrastajad ja veterinaarid) pidid sillajäänuste vahel tsikleid seljas tassima.

Koosolekul räägitud jutt, et keskmine kiirus on 30kmh ja aega on piisavalt, ei pea kiirustama, oli pehmelt öeldes valeinfo. Ajakontrolli oli õigeaegselt võimalik jõuda ainult täiega ülesõite võttes (harrastaja oskusi arvestades). Eelmisel aastal jäi igal pool 10..15 min üle. Tänavu jäi 3..5 min puudu. Hilinemine iseenesest pole probleem, miinuseid saavad kõik oskuste kohaselt. Aga siis pole vaja ametlikult kuulutada, et aega on piisavalt. Juba see peaks olema näitaja, kui Hobis mahub tunnisesse hilinemislimiiti ca 10 sõitjat ja Hobby C saavad tulemuse kirja 3..4 meest.

Kokkuvõtteks:
5+ rada ja korraldus, kuid valel ajal.
Kas teinekord sellistel tingimustel võtaks osa - ilmselt mitte. Ei viitsi tehnikat lõhkuda ja 15K maksva mootoriremondiga riskida. See sõit on natuke kõvematele meestele mõeldud ning minu oskused ning rahalised võimalused pole selliseks rajaks valmis.

Aga see on minu isiklik arvamus.

Viimati muutis mella, 25 Okt 2010, 12:26, muudetud 1 kord kokku.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Üritused”