jawa350/634 3. käik ei püsi sees

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
awaj
Postitusi: 26
Liitunud: 26 Okt 2004, 20:10

jawa350/634 3. käik ei püsi sees

Lugemata postitus Postitas awaj »

Mis võiks viga olla kui 3. käik ei püsi üdtse sees.Võtsin käigukasti lahti, jupid olid terved, laagrid ka???? :?: :?:
Viimati muutis awaj, 22 Jaan 2005, 09:28, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

virkostein
Postitusi: 432
Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
Tsikkel: why ze
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas virkostein »

see käigu kuuli pesa on katki või kuul
Eat your veggies, little people

tsiklivendd
Postitusi: 104
Liitunud: 11 Jaan 2005, 23:10
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas tsiklivendd »

Käigukahvel võib katki olla, kuid pean seda mootorit ise nägema nii moodi huupi ei oska pakuda
Võib olla käiguvedru, võll, kahvel katki

Martään
Postitusi: 323
Liitunud: 01 Okt 2003, 18:58
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Martään »

Hammasrataste nukid võivad olla kulunud ja viskavad üle.
Võta käigukast lahti ja vaata kas on. Kui on siis saab need kalasabakujuliseks käiata, nii et nad jäävad üksteise taha, nagu peaks.
Kasutaja avatar

stretch
Postitusi: 230
Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas stretch »

Ei eksisteeri mudelit 364.
Kasutaja avatar

vx800
Postitusi: 175
Liitunud: 12 Apr 2004, 21:13
Tsikkel: Zr7
Asukoht: tallinn-rapla / Jawa suzuki vx800 honda nx650 suzuki dr350 suzuki xf650 tdm850 zr7
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas vx800 »

stretch kirjutas:
Ei eksisteeri mudelit 364.
Jutt õige on olemas 634. Ja soovitaks ka hammakate nukid üle vaadata ning kui vaja siis kalasabasse lasta nagu eespool kirjutati.
mees jääb alati iseendaks
Kasutaja avatar

Aatomik
Postitusi: 403
Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
Asukoht: Soome / CBR600F
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Aatomik »

Käiguvahetussektor.
Pilt

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.
Mul selle asjaga niipalju kogemust, et väljapilduva käigu lülitus kahvel on kõver ja ei lülita käiku lõpuni sisse. Selle tulemusena ei saa fiksaator käiku ka fikseerida. Kahvli kõverust on raske pealiskaudsel vaatlusel märgata. Pane kahvlist võll läbi ja vaata, kas harud on võlli suhtes täisnurga all. Muidugi jälgi ka eespool õpetatud hammasrataste hambumist ja korrasolekut. Ega siin muud kunsti pole, kui peab olema hästi tähelepanelik ja mõttega asja juures. Jõudu ja kannatlikkust mootori sisikonna uurimisel!
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

sul võib käiguplaat kõver olla.
Kasutaja avatar

Üllar
Postitusi: 124
Liitunud: 21 Dets 2005, 16:02
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas Üllar »

vaata fiksaatori kahvlid üle kui soon sees siis pane uued,vanal jawal oli 2..4 käik audis alati
Kasutaja avatar

Üllar
Postitusi: 124
Liitunud: 21 Dets 2005, 16:02
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas Üllar »

ja hoia käigukasti õlitase alati natuke üle max.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”