küsin nõu
Re: küsin nõu
Cohiba - Kõige kallim asi on see, kui ennast vigaseks sõidad. Mootoriremont on odav.
Mina arvestan 40-50 tuhande krooniga aastas selle lõbu peale. Sealjuures on nii mootorratta turuväärtuse kadu, kütus, hooldused ja remondid. Samuti varustuse uuendamine. Ratta ostsin uuest peast ja sõdan miskit 120-150 tundi aastas, sealhulgas võistlusena kõik kahepäevaenduurod, lisaks ka mõned kestuskrossid. Ma mingeid poolikuid lahendusi ei otsi, kui midagi on kõver, siis vahetan välja.
Mul on sõpru, kes sõidavad ühe korra kuus ja siis ka vaid tund poolteist - pole kaks aastat õli vahetanud ega tsiklit pesnud. Käima läheb ja sõidab ka. Milles mure. Ostsid 3 aastat tagasi 60 tuhhiga kasutatud tsikli ja müüvad selle paari aasta pärast 30 tuhhiga maha. Kulutavad aasta peale vast 5 tuhat krooni.
Vaata DRZ400 ka - sellel on 60 tunnine õlivahetusvälp aga muidu sõidab nagu võistlusenduuro. Üks isend on mototehnikas 35 tuhandega müügis. Tavaliselt on õlivahetusvälp 15-20 tundi. (kogused on sealjuures väiksed).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.