Mikuni karpa reguleerimine
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Mikuni karpa reguleerimine
Tänud kaasamõtlejatele,aga vähemalt see kõrge tühikäik õnnestus täna siiski veel madalamaks timmida.
Tõenäliselt oli/on endiselt viga bensiinis ka,kuna hommikul garaazi siirdudes tõdesin,et ratas läks toorega küll käima,aga gaasitades ei tahtnud alguses üldse käia,lärtsus ja paukus...ajapikku läks käik gaasitades küll veidi paremaks,aga ilma tooreta tühikäigust polnud mõtet unistadagi ja kui hõõguvalt leegitorult kannatas juba sigareti süüdata,siis nii tegingi ja lõpetasin selle ilmselgelt lahja seguga vägistamise...natuke rahulikult uurimaks,et mis nüüd siis veel,ning asja uurides tõdesin,et see ülevoolu bensukõrs on otsast täiesti härmas ja jääs...mida bensuga teadupärast ju juhtuda ei tohiks!
Õnneks on karpal all mingi kruvi,mille abil sai selle ujukikambri tilgatumalt tühjaks lasta ja kuna vesi raskemana alla vajub,siis juu sealt selle ööga settinu välja saigi (käisin küll siiakanti jõudes ekstra Rakveres Statist 98 võtmas,et Kadrina kohaliku väikese bensuka võimaliku sitta kvaliteeti vältida,aga juu siis "joppas" seal,või oli siis venna kuuri alt võetud ning viimati suvel rakendust leindud plekist kanku kondensi ohver vms...).Kui siis paagis ja kankus allesolev bens paar korda läbi erinevate sõelte kurnatud,siis juba järgmine katse oli jälle kõik lill...paukumist/lärtsumist enam polnud,ning kui mootor oli ikka juba täitsa soe,kannatas tühikäigu juba nii madalale lasta,et seier jäigi sinna 1500-1750 kriipsude vahele kõikuma,mis on vist sellise jämeda ja võbiseva seieri ning väikese kriipsuvahe puhul piisavalt ok,et 1600 pöördeks lugeda...igatahes oluliselt madalam pööre ka kõrva järgi eilsega võrreldes
Lõppkokkuvõttes ma oletan,et see imepeene avaga tühikäigudüüs (kas mingi 0.35 mõõt oli vist) on sellise vett sisaldava(sisaldanud) bensu puhul ka võimeline -10 puhul lihtsalt jäässe minema ja kui see kurnamine nüüd olemasolevat bensiini ei päästnud,siis ei imesta,kui homme hommikul alguses jälle toore toeta tühikäik puudub...kuniks juba täiesti sooja mootoriga lahti sulab?
Sanga vihje on ka tegelt hea,sest tõesti,ma selle nõela pesa küll välja võtsin ja veendusin,et see tihend on seal küll olemas ja terve...aga samas praegu meenutades,siis välja tuli ta sealt karpa korpusest ikka kuidagi eriti lobedalt...samas kummirõngaga peaks ta seal sees ikka päris kangeslt istuma,järelikult on see rõngas juba "kuivik" ja vahetan ta kindlasti välja,äkki pääseb tõesti sellest "mahakusemisest" vaid paarikroonise ehmatusega...
Aga seda ilmselt siis uuesti Tln tagasi jõudes,siin Neeruti mägedes tahaks viimased paar päeva veel ikka rohkem sadulas talve nautides kui remontides veeta.Paari päevaga muidu juba mitukümmend miili ära mõõdetud ning sellepärast olengi siin selle karpa "võimalikult hea settingu olemasolevat kasutades" teemaks võtnud,sest loomulikult äsjaostetud rattal "väidetav korralik aku" tänaste ilmadega üle 4-5 starteripöörde ei suuda salvestada ning selle jooksul peaks ratas igaljuhul käivituma,sest lumisel teel pole lootustki seda üksi käima joosta...siiamaani pole õnneks teele jäänud

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.