Kas on lihtne panna drusba mootorit stellale
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Kas on lihtne panna drusba mootorit stellale
Tahaks teada kas tasub panna stellale drusba mootor ja kas see on keeruline. Kui palju maksab drusba???
Re: Kas on lihtne panna drusba mootorit stellale
Loe mootori nimi DRUSBA tagurpidi ja saad teada kas on mõtet või pole!!!Mopeds.fänn kirjutas:Tahaks teada kas tasub panna stellale drusba mootor ja kas see on keeruline. Kui palju maksab drusba???
-
Teema algataja
kui panna siis tuleks see uuem ural-13 vms mootor panna.. see nigu on vist töökindlam, igatahes mul see mootor käib hästi, matsust käima...aga teine rõngas vaja peale panna, kokkupanemisega lõhkusin ära.. a see peale ja sisi saab juba midagi ehitada..
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.
They mark their territory.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Tervitus
Olen ise näinud sõbra pilli, millel oli sae mootor. Tema pani sinna peale mootorsae Ural mootri. Peaaegu sama vist mis drusba.
Ühesõnaga ... ehitas mis ta ehitas ... lõpuks sai ka 70 km/h kätte(umbes nii) aga peamine miinus asju juures oli kütusekulu. See ei tasunud ennast ära, sest paak jäi väikeseks, et normaalselt sõita. (Palju siis see võrri normaalne on, kuid mäletan et alatas pidi ta tankima, samal ajal kui mina enda d8 seda muret veel ei tundnud)
... aretused on lahedad.
(See mees pani veel invaliidisõidukile mingi yhepütase sõjaaegse mootri aga ei saanud kiirust yle 40 kätte, siis ehitas sapikast trike aga ei saanud seda tipp konditsiooni, siis tegi sapikast kabrio aga ei viicinud viimistleda, siis ehitas ise endale iZ-i mootoriga atv jne jne ...)
Edu teilegi ja tehke järgi
Olen ise näinud sõbra pilli, millel oli sae mootor. Tema pani sinna peale mootorsae Ural mootri. Peaaegu sama vist mis drusba.
Ühesõnaga ... ehitas mis ta ehitas ... lõpuks sai ka 70 km/h kätte(umbes nii) aga peamine miinus asju juures oli kütusekulu. See ei tasunud ennast ära, sest paak jäi väikeseks, et normaalselt sõita. (Palju siis see võrri normaalne on, kuid mäletan et alatas pidi ta tankima, samal ajal kui mina enda d8 seda muret veel ei tundnud)
... aretused on lahedad.

(See mees pani veel invaliidisõidukile mingi yhepütase sõjaaegse mootri aga ei saanud kiirust yle 40 kätte, siis ehitas sapikast trike aga ei saanud seda tipp konditsiooni, siis tegi sapikast kabrio aga ei viicinud viimistleda, siis ehitas ise endale iZ-i mootoriga atv jne jne ...)
Edu teilegi ja tehke järgi

-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Kartidele on küll peale pandud Urali mootoreid. Pidada päris head olema. Druzba mootori kõrval aga on näiteks punnvõrri mootor lausa töökindlus ise.
Ühel tuttaval aretajal tekkis igatahes Husqvarna mootori kardi peale panemisega probleeme. Lääne saed on pöörete peale üles ehitatud ja kardil oleks pidanud tagumine hammasratas olema suurem kui ta oma rattad. Tulem oli see, et kohalt nad selle kardiga minema ei saanud.
Ühel tuttaval aretajal tekkis igatahes Husqvarna mootori kardi peale panemisega probleeme. Lääne saed on pöörete peale üles ehitatud ja kardil oleks pidanud tagumine hammasratas olema suurem kui ta oma rattad. Tulem oli see, et kohalt nad selle kardiga minema ei saanud.
-
Teema algataja
Kui keegi viitsib tegeleda nende druzba mootoritega siis võin 2 komplekti ära anda sümboolse 6-pack eest
Mõtlesin ka kunagi miskit aretama hakata kuid puudu tuleb kõige rohkem ajast ja pean kahjuks loobuma. Naabrimees tegi lastele kardile jõuallika druzba mootorist ja nüüd põristavad selle "saega" aegajalt.

Mõtlesin ka kunagi miskit aretama hakata kuid puudu tuleb kõige rohkem ajast ja pean kahjuks loobuma. Naabrimees tegi lastele kardile jõuallika druzba mootorist ja nüüd põristavad selle "saega" aegajalt.
kusjuures töötab drusba mootoriga ja isegi väga hästi
samas tekib aga küsimus mõnele eeelpool rääkijale välismaa mootori suhtes????? KAs on kellelgi tõesti nii palju raha raisata husqvarna mootori peale?? Tavaline suvitaja sae mootor ei kõlba nagu peab olema ju xp(kiirekäiguline siis) ja vähemalt 59 kuubikut. Sellise mootori saab kätte aga alles 6000.- umbes.Mõelge kas on mõtet??? Nii et drusba anna minna 


suzuki gsx600f
-
Teema algataja
olen ise sõit druspa ja stihl AV031
mõlemad kimasid mailma uhkelt
stihl kimab siiani. ainuke äda on see et ta on delta raami peal ja see on kole vedel et sõita kiiremini kui 50km/h
drusba nõrgaks kohaks osutus hoopis vända kaela tihend kuna mootor töötas tingimustes millese ta ei olnud ette nähtud
stihli probleem oli katetega siduri klotsid mis kuumenedes ära tulid küljest
a ei old ullu . metal metallliga sädeme jutt väljas ja sõitis
kiiruse üles sai siis kadusid sädemed ära
saagidega on üleüldiselt sedasi et nad on mõeldud lühiajaliseks täispööretel töötamiseks. nii et kui sõitma läed siis täis kiiirust ära pikalt proovi
lase mootoril puhata vahepeal gaasi tagasi hoidmisega
nagu metsas
kui puu maha saetud siis lased korra ikke gaasi tagasi et vaadata kuidas puu langeb
mõlemad kimasid mailma uhkelt
stihl kimab siiani. ainuke äda on see et ta on delta raami peal ja see on kole vedel et sõita kiiremini kui 50km/h
drusba nõrgaks kohaks osutus hoopis vända kaela tihend kuna mootor töötas tingimustes millese ta ei olnud ette nähtud
stihli probleem oli katetega siduri klotsid mis kuumenedes ära tulid küljest
a ei old ullu . metal metallliga sädeme jutt väljas ja sõitis
kiiruse üles sai siis kadusid sädemed ära
saagidega on üleüldiselt sedasi et nad on mõeldud lühiajaliseks täispööretel töötamiseks. nii et kui sõitma läed siis täis kiiirust ära pikalt proovi
lase mootoril puhata vahepeal gaasi tagasi hoidmisega
nagu metsas

-
- Postitusi: 166
- Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
- Tsikkel: VFR1200F,VFR800V-TEC
- Asukoht: muuga
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
metal metallliga sädeme jutt väljas ja sõitis
kiiruse üles sai siis kadusid sädemed ära
Tere. Kuna tegelen just stihl saagide ja trimmerite hooldusega tekkis küsimus kuidas reageeris väntvõlli õlitihend (simmerling) .Üsna levinud on juhtum kus on õlitihend kuuma saanud ja muutunud "kaunaks" mille tulemuseks mootor ei tööta normaalselt.Tühikäik häiritud jne.saagidel saab kuuma ta sel moel kui mõni penskar ei saa lihtsalt aru et on rakendunud turvapidur ja jõudu pole.Aga muudkui saevad.
Omal plaanis kah miski sõiduriist teha aga plaan ta jalgrattale istutada,et kui bensiin otsa saab siis hea tanklasse vändata.
kiiruse üles sai siis kadusid sädemed ära
Tere. Kuna tegelen just stihl saagide ja trimmerite hooldusega tekkis küsimus kuidas reageeris väntvõlli õlitihend (simmerling) .Üsna levinud on juhtum kus on õlitihend kuuma saanud ja muutunud "kaunaks" mille tulemuseks mootor ei tööta normaalselt.Tühikäik häiritud jne.saagidel saab kuuma ta sel moel kui mõni penskar ei saa lihtsalt aru et on rakendunud turvapidur ja jõudu pole.Aga muudkui saevad.
Omal plaanis kah miski sõiduriist teha aga plaan ta jalgrattale istutada,et kui bensiin otsa saab siis hea tanklasse vändata.
Heavymetal nonstop! 56479145
-
Teema algataja
see siil ei ole väga kaua sõit a see äda on tal jah et simmer on ka sisse põlend a kui karpast uhkelt kätte andas siis ikke sõidab
tegelen ise ka nende remongi ja hooldusega
ja jalgratas oleks ka hea mõte kui kasutada ära tema käigu süsteem
kui mõistlikult kasutada siis peaks kestma küll
ja ei kooormaks sidurit ka nii jubedalt
tegelikult selle siiliga sai tehtud üks viga
nimelt ülekanne sai pandud hammasratastega kohe samast kohast kus ketiratas kunagi oli ja see hakkas tõsiselt siduri vabajooksu laagri peale ja ilmselt ka vända laagri peale mis ei ole veel endast märku andnud
a see viga on parandatav
väike lisa see et stihl AV031 ja paljud teisedki saed on magneesjumist ja ei ole kasulik nende ligiduss keevitusega tegeleda
seekord veel õnnestus ta ära kustutada a õlipaak on suure auguga mis õnneks ei ole delta peal oluline
tegelen ise ka nende remongi ja hooldusega

ja jalgratas oleks ka hea mõte kui kasutada ära tema käigu süsteem
kui mõistlikult kasutada siis peaks kestma küll
ja ei kooormaks sidurit ka nii jubedalt
tegelikult selle siiliga sai tehtud üks viga
nimelt ülekanne sai pandud hammasratastega kohe samast kohast kus ketiratas kunagi oli ja see hakkas tõsiselt siduri vabajooksu laagri peale ja ilmselt ka vända laagri peale mis ei ole veel endast märku andnud
a see viga on parandatav
väike lisa see et stihl AV031 ja paljud teisedki saed on magneesjumist ja ei ole kasulik nende ligiduss keevitusega tegeleda
seekord veel õnnestus ta ära kustutada a õlipaak on suure auguga mis õnneks ei ole delta peal oluline
-
Teema algataja
forever


-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
ma panin kah täiesti uue druzba mootori mopeedi:verhovina raamile,
ülekanne sai tavaline võrri oma pandud, delta ratastega.
välja läks ka kuni 75km/h.
ainuke viga oli et porisel teel ei jõudnud hästi vedada ja kohapealt minema saamine oli aeglane,kuid sõita sai täiesti.kui üle 25km/h sees oli siis liikus juba norm.Bensiini jõi see aparaat ikka parajalt,rohkem kui minsk.
ülekanne sai tavaline võrri oma pandud, delta ratastega.
välja läks ka kuni 75km/h.
ainuke viga oli et porisel teel ei jõudnud hästi vedada ja kohapealt minema saamine oli aeglane,kuid sõita sai täiesti.kui üle 25km/h sees oli siis liikus juba norm.Bensiini jõi see aparaat ikka parajalt,rohkem kui minsk.
See verhovina raami panek vist nüüd küll vaeva ei väärinud.
Standard verho jookseb juhul kui korras on ja asjad paigas ilma niisamagi 75
välja.
See mootor oli nii hea et omal ajal mõtlesin kuidas seda krossika peale panna. Aga seal oli probleemiks vändad ja käigukasti puudumine.
Ehk siis jämedate võllide jalaga kasti jne. pold sinna ja kogu see krempel oleks liiga keeruliseks läinud.
Kuigi mäletan et kellelgi oli selline.
Standardis aga raudselt kõige parem vene mopp kui see kontaktsüüde seal v.a msi oli ainuke konnasilm
Standard verho jookseb juhul kui korras on ja asjad paigas ilma niisamagi 75
välja.
See mootor oli nii hea et omal ajal mõtlesin kuidas seda krossika peale panna. Aga seal oli probleemiks vändad ja käigukasti puudumine.
Ehk siis jämedate võllide jalaga kasti jne. pold sinna ja kogu see krempel oleks liiga keeruliseks läinud.
Kuigi mäletan et kellelgi oli selline.
Standardis aga raudselt kõige parem vene mopp kui see kontaktsüüde seal v.a msi oli ainuke konnasilm
-
Teema algataja
-
Teema algataja
sai endal kah algul ural 2 elektron mootor võrrile peale pandud 109 kuubikut ja 5 hobu käras küll.tollel läks aga süütemäng psse. Praegu druzba peal, algul oli jama, kuid kui asja korda sain oli minekut kõvasti ja kiirust kah. 96kuubikut ja 4 hobu ning kärab küll. Muide druzba oli tutikas, sisse töötamata.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.