Kahekohalised tsiklid
Moderaator: Moded
-
tali
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Kahekohalised tsiklid
Kui siin juba Hondad teemaks tulid (GW, PE) ja Sa juhtumisi ei nõua kahekesikulgemiselt rajusid kiirusomadusi, küll aga kohvrite mahukust ja sõidumugavust, siis võiksid piiluda ka Deauville`i poole. Väga töökindel matkasuksu ja väga mugava tagaistmega. Ja hinnatundlikumale motoinimesele kaugelt muhedam valik kui Baierlased näiteks. Järelturul veel puhta soodsad.
Edu otsingutel! ![]()
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Kontorirott
Teema algataja - Postitusi: 93
- Liitunud: 12 Dets 2008, 10:27
- Tsikkel: Honda Deauville
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
Re: Kahekohalised tsiklid
Mina ei ole üle keskmise pikk (178), seega tõenäoliselt seda koibade mahutamise muret mul arvatavasti ei teki. Aga tänud arvamuse eest!
Tänud Kawasakit pakkumast, aga nagu ma siin kusagil teema alguses ütlesin - uue ostmisest ma praegu ei unista.
Deauville'i olen siiani tõesti tähelepanu alt välja jätnud, kuigi tegelikult ma ei planeeri madallennu harrastamist. Honda nimi on minu jaoks plusspunkt - automaailmas on Honda minu jaoks nr.1 Tänud soovitamast, võtan ka Deauville'i uurimise alla.
Re: Kahekohalised tsiklid
Maailma suurim tsikliajakiri Cycle World valis Kawa ZX-14 järjekordselt aasta parimaks sport toureriks: http://www.cycleworld.com/motorcycle_ro ... id=5088856
Re: Kahekohalised tsiklid
Kontorirott kirjutas:Kas leidub kedagi, kes on sõitnud vähemalt kahega nendest kolmest - millised on isiklikud muljed?
Kes ei taha artikli linki klõpsata, siis need kolm on:
Honda Pan European
BMW K1200 GT
Kawasaki 1400 GTR
Mul kogemus olemas nii Deauvillega, kui Paniga. Deauville kohta otsi minu postitustest, ilmselt leiad mõnegi hea sõna. Väljamaakeelne sõna "commuter" (vaba tõlge kulgemisvahend) iseloomustab seda kõige paremini. Linnas kerge, kardaani tõttu sisuliselt hooldusvaba, kohvritest jätkub igapäevasteks poeskäikudekski.
Pan on praegune suksu. Kui mingit jama ei juhtu, siis ilmselt jätkub seda veel aastateks. Ratas olgu mis ratas tahes, peaasi, et honda on. Mu Panil on hetkel vist midagi 50-60 tkm kettas (minu käes kuskilt 35st alates). Ehk siis teisisõnu mootor on juba sisse sõidetud - http://www.st-owners.com selgub näiteks, et ühel vennal 200 000 miili kettasse keritud (mudel tootmises 2003ndast, matemaatikat võid ise teha). Mis aga puutub mugavusse - linnas kommuutimiseks maitse asi, ehk pisut suur (kuigi mind see ei paista häirivat), niipea aga kui pikem ots plaanis, siis võib küll rohkem kui rahul olla.
Ratast igatahes vahetada plaanis ei ole (no mine tea, ehk kunagi midagi kõrvale soetada) - kui tahtmine ilma näppe õliseks tegemata kulgeda pikki maid üksi või kaksi, siis julgen soovitada küll.
Eks iga lits kiida oma p...i ![]()
EDIT: aga mõni p..s lihtsalt on kobedamast rauast. Tsitaat Pani foorumist "I have an 03 that just hit 179,000 miles today The only internal work was that it has had two valves adjusted. Still has the original clutch. The water pump was replaced twice & the alternator was replaced twice also." Pole paha. Loomulikult kruusa peal sõitmiseks teised rattad.
Re: Kahekohalised tsiklid
Minu soovitus oleks ka Yamaha FJR 1300 kandidatuur tõstatada , sõbra kauaaegne unelm ja päriselus veel parem tema väitel.Äkki on just see mis sullegi sobib?
-
sepp
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Kahekohalised tsiklid
Kontorirott kirjutas:Kas on olemas ka väiksemaid "täiesti kahekohalisi" tsikleid, kui näiteks need:
Kawasaki VN1700 Voyager http://www.kawasaki.ee/index.php?id=12& ... duct_id=16
või
Honda GoldWing http://bikes.honda.ee/index.php?m=25&l=2&n=20&o=2
(igaks juhuks märgin, et mul pole mõtteski uhiuut tsiklit osta, lihtsalt tootjate kodulehed tunduvad kõige loogilisema kohana info otsimiseks)"Täiesti kahekohalise" all pean ma silmas tsiklit, kus ka seljakoti elu on võimalikult mugavaks tehtud.
Näiteks Kawasaki VN900 Light Tourer http://www.kawasaki.de/product.asp?Id=340E8782DDF oleks hea näide (ikkagi 300 kg eelmainitud 400kiloste vastu), aga natukene küsitav tundub, mida ütleb tagumik, kui on selle sadula otsas mõnisada kilti ühtejutti loksunud? Ja muidugi tahaksin ma siia midagi, mis põlved veidi rohkem kinni katab.
Praegu jääb mulle mulje, et tootjate arvates ei saa väiksemaid, kui pooleteistliitrise mootoriga masinaid mugavustega varustada?
kle minre võta rahusteid
kui tahad nii jugavust saada,siis osta omale ratastega tugitool ja lase seda tugitooli veab koos sinuga ntx dhl,tsikkel ei ole kiunagi mugavam kui auto-kyll aga on mõnudam kui auto.
-
Kontorirott
Teema algataja - Postitusi: 93
- Liitunud: 12 Dets 2008, 10:27
- Tsikkel: Honda Deauville
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
Re: Kahekohalised tsiklid
sepp kirjutas:kle minre võta rahusteid
kui tahad nii jugavust saada,siis osta omale ratastega tugitool ja lase seda tugitooli veab koos sinuga ntx dhl,tsikkel ei ole kiunagi mugavam kui auto-kyll aga on mõnudam kui auto.
Miks nii ägedalt? Miks on mulle rahusteid vaja? Kas ma lärmasin kusagil?
Ma lihtsalt küsisin arvamust. Kui Sinu unelmate pill on üliterava minemisega bike, siis on täiesti selge, et Sa ei saa mugava tsikli soovist aru. Ja kui Sa eelistad bike-i, siis on ka selge, et Sa ei taha kedagi enda selja taha liikumisvabadust ahistama.
Minul juhuslikult on olemas keegi, keda ma tahaksin meelitada enda selja taha. Ja seega püüan hoolitseda selle eest, et esimene sõit tal isu igaveseks ära ei võtaks.
Ma pole nõudnud, et Sina samamoodi mõtleksid ja tegutseksid.
Ole mõnus ja kulge mõnusalt!
-
müristaja
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: Kahekohalised tsiklid
sepp kirjutas:Kontorirott kirjutas:Kas on olemas ka väiksemaid "täiesti kahekohalisi" tsikleid, kui näiteks need:
Kawasaki VN1700 Voyager http://www.kawasaki.ee/index.php?id=12& ... duct_id=16
või
Honda GoldWing http://bikes.honda.ee/index.php?m=25&l=2&n=20&o=2
(igaks juhuks märgin, et mul pole mõtteski uhiuut tsiklit osta, lihtsalt tootjate kodulehed tunduvad kõige loogilisema kohana info otsimiseks)"Täiesti kahekohalise" all pean ma silmas tsiklit, kus ka seljakoti elu on võimalikult mugavaks tehtud.
Näiteks Kawasaki VN900 Light Tourer http://www.kawasaki.de/product.asp?Id=340E8782DDF oleks hea näide (ikkagi 300 kg eelmainitud 400kiloste vastu), aga natukene küsitav tundub, mida ütleb tagumik, kui on selle sadula otsas mõnisada kilti ühtejutti loksunud? Ja muidugi tahaksin ma siia midagi, mis põlved veidi rohkem kinni katab.
Praegu jääb mulle mulje, et tootjate arvates ei saa väiksemaid, kui pooleteistliitrise mootoriga masinaid mugavustega varustada?kle minre võta rahusteid
kui tahad nii jugavust saada,siis osta omale ratastega tugitool ja lase seda tugitooli veab koos sinuga ntx dhl,tsikkel ei ole kiunagi mugavam kui auto-kyll aga on mõnudam kui auto.
Tõesti mine võta ise rahusteid!!! ![]()
Re: Kahekohalised tsiklid
Kui sa ei leia endale sobivat tsiklit siis tuleb osta mõni tsikkel mis meeldib ning see endale kohandada... nii lihtne ongi vot. ![]()
-
sepp
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Kahekohalised tsiklid
Kontorirott kirjutas:Minul juhuslikult on olemas keegi, keda ma tahaksin meelitada enda selja taha.
Ole mõnus ja kulge mõnusalt!
club Angel abix!
Ole ise ka mõnus ![]()
-
zhark
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Juul 2006, 22:34
- Tsikkel: 2 ratta ja pedaalidega vokk
- Asukoht: Christiania / Tallinn
- Kontakt:
Re: Kahekohalised tsiklid
sepp kirjutas:Kontorirott kirjutas:Minul juhuslikult on olemas keegi, keda ma tahaksin meelitada enda selja taha.
Ole mõnus ja kulge mõnusalt!club Angel abix!
Ole ise ka mõnus
Sepp kas Sa siis ei teagi või, et Angel on juba pikemat aega kinni
![]()
Re: Kahekohalised tsiklid
Tere.
Minu tähelepanek: BMW, R 1200 RT, K 1300 GT,
on rattad , millega lõuna ja kesk-eurooplased ennast Nordkappi sõidutavad. Julgeks pakkuda et 75-80 % mototuriste Rootsis, Norras kulgevad BMW-ga.
See on näitaja.
Yamaha FJR 1200, viimasepeal sport touring aga natuke "lage" , pakub vähest tuulekaitset.
Rein
Müügiks: kõik on müügis, kogu aeg: http://nagi.ee/photos/rein-hd/sets/333565/
-
Kontorirott
Teema algataja - Postitusi: 93
- Liitunud: 12 Dets 2008, 10:27
- Tsikkel: Honda Deauville
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
Re: Kahekohalised tsiklid
jürgenR kirjutas:Julgeks pakkuda et 75-80 % mototuriste Rootsis, Norras kulgevad BMW-ga.
See on näitaja.
On tõesti näitaja. Tõsi küll - mõnikord püsivad sellised ühe brändi eelistused lihtsalt selle mõjul, et "kõik teavad, et see on parim". Tegelikult oli see mark parim 10 aastat tagasi, tegelikult on praeguseks mõni teine tegija kannule jõudnud või mööda hiilinud, aga keegi ei usu.
Vahet pole, BMW on piisavalt palju kiita saanud, seda ei saa valikute tegemisel kindlasti mitte kõrvale jätta.
-
annela
- Postitusi: 52
- Liitunud: 23 Juun 2007, 13:17
- Tsikkel: Transalp, Honda XR125,BMWf650
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 2 korda
Re: Kahekohalised tsiklid
Honda Varadero on seljakotile piisavalt mugav ja jaksab ausalt ka koormat kanda
P.S. HONDA = ei lagune ![]()
-
Tsikkelröövel
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Kahekohalised tsiklid
Sellistes aruteludes tunnen end alati mingi puudelisena. Mul igivana 550 kuubine masinakene (kawa), aga emand pärapeal ja telk (3 kohaline) ja isegi kummimadrats ning muu padajann.... no ei ole mingi probleem lasta 200 km ühte jutti kummalgi. Oleme ka jutiga üle 300 teinud - no ei jää kuskilt nii kangeks, et olla ei kannataks ja ka jõupuuduse all ei kannata, kiirteel 140 - 150-ga ja täie koormaga kannatas sõita priimalt, autodest üldjuhul oled niikuinii väledam, rohkem koormaga niikuinii ei punnitaks. Sadul muidugi selline vana kooli oma, ühes tükis ja mitte väga kõva. Ja lööge või maha, aga ma tõesti ei arva, et tsiklimootor peab olema üle 1000 kuba, et touringuks sobiks. No ei pea. Autodel on kilo kohta kilovatte palju vähem + tuuletakistus, veeretakistus - ikka sõidad Nordkappi ilma probleemideta. Preemiaks saan näiteks selle, et mu keskmine küttekulu jääb isegi emandale ja padajannile ja kiirteele vaatamata jõudsalt alla 5 liitrit sajale. Võiks ju rääkida ka mootori ressursist, aga arvan, et tsikli suurem soetusmaksumus ja suurem kulumaterjalide kogus pistab ka selle võidu nahka.
Minu arvamus siis.
-
Kontorirott
Teema algataja - Postitusi: 93
- Liitunud: 12 Dets 2008, 10:27
- Tsikkel: Honda Deauville
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
Re: Kahekohalised tsiklid
Tsikkelröövel kirjutas:Ja lööge või maha, aga ma tõesti ei arva, et tsiklimootor peab olema üle 1000 kuba, et touringuks sobiks. No ei pea. Autodel on kilo kohta kilovatte palju vähem + tuuletakistus, veeretakistus - ikka sõidad Nordkappi ilma probleemideta. Preemiaks saan näiteks selle, et mu keskmine küttekulu jääb isegi emandale ja padajannile ja kiirteele vaatamata jõudsalt alla 5 liitrit sajale.
Väga teretulnud arvamus. Sellest ma ju tegelikult oma teemat alustasingi, et "kas peab tingimata olema üle liitri?". Vastus on ilmselt, et ei pea, kui ise ehitad. Ka üks vastajatest viitas siin eespool samale mõttele. Ainukene häda on see, et ma olen kehva ehitaja. Kõik minu isetegemise katsed lõpevad sellega, et ma nikerdan tundide kaupa mingite pisiasjade kallal ja päras ajab tulemus ikkagi nutma . . .
Muuseas - minu 250 kuubiku kütusekulu on ca 3 l/100. Aga sellest mootorist jääb tõesti väheks.
Re: Kahekohalised tsiklid
Kindlasti ei pea olema üle liitri. See pole mingi reegel. Igaüks sõidab nii nagu talle meeldib ja võimalused lubavad.
Kontorirott kirjutas:Tsikkelröövel kirjutas:Ja lööge või maha, aga ma tõesti ei arva, et tsiklimootor peab olema üle 1000 kuba, et touringuks sobiks. No ei pea. Autodel on kilo kohta kilovatte palju vähem + tuuletakistus, veeretakistus - ikka sõidad Nordkappi ilma probleemideta. Preemiaks saan näiteks selle, et mu keskmine küttekulu jääb isegi emandale ja padajannile ja kiirteele vaatamata jõudsalt alla 5 liitrit sajale.
Väga teretulnud arvamus. Sellest ma ju tegelikult oma teemat alustasingi, et "kas peab tingimata olema üle liitri?". Vastus on ilmselt, et ei pea, kui ise ehitad. Ka üks vastajatest viitas siin eespool samale mõttele. Ainukene häda on see, et ma olen kehva ehitaja. Kõik minu isetegemise katsed lõpevad sellega, et ma nikerdan tundide kaupa mingite pisiasjade kallal ja päras ajab tulemus ikkagi nutma . . .
Muuseas - minu 250 kuubiku kütusekulu on ca 3 l/100. Aga sellest mootorist jääb tõesti väheks.
-
Allarr
- Toetajaliige
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Aug 2007, 10:28
- Tsikkel: R 1200 GSA
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Kahekohalised tsiklid
annela kirjutas:Honda Varadero on seljakotile piisavalt mugav ja jaksab ausalt ka koormat kanda
![]()
P.S. HONDA = ei lagune
Polegi ammu ühtegi korralikku saagimist olnud. Tahad ehk oma avaldust natuke lähemalt kommenteerida? ![]()
Re: Kahekohalised tsiklid
Ja lööge või maha, aga ma tõesti ei arva, et tsiklimootor peab olema üle 1000 kuba, et touringuks sobiks. No ei pea.
Tõesti ei pea. Igaühele oma. Üks tüüp sõitis 50cc Vespaga ümber maailma, teine sõitis läbi Aafrika kõrbete ja džunglite R1-ga.
Olen ise sõitnud pikemaid otsi nii 350 Jawaga, 500, 650, 660 ja 1100 mootoriga tsiklitega ja ausaltöelda kui proua on taga pluss kohvrid küljes jms, siis mida suurem tsikkel, seda mugavam ja mõnusam. "Pingutusevaba" oleks vist kõige õigem sõna, mis iseloomustab suuremaid tsikleid matkal, kõik käib sujuvalt ja iseenesest. Tihti on väiksema töömahuga tsiklid ka füüsiliselt väiksemad, nii et kui sa oled suurema kubatuuriga mees, siis väikse tsikli peal kipub olemine pika peale kramplikuks.
Aga mis ei tähenda, et väiksema tsikliga oleks vähem lõbus. Tähtis on teel olemine, mitte transpordivahend.
Minu tähelepanek: BMW, R 1200 RT, K 1300 GT, on rattad , millega lõuna ja kesk-eurooplased ennast Nordkappi sõidutavad.
Bemmi hea müügitöö
. Bemm on tõesti hea ja kvaliteetne sõiduvahend, aga paljud japsid on samaväärsed.
Muide, sattusin lugema üht kogunud sõitja reisikirja ja tema hinnangul on BMW lähtunud oma (bokseriga) matkatsiklite arendamisel eelkõige alpiteedest. Ta tõi võrdluse, et 1400 Kawaga on kiirteed oluliselt muretum nühkida, aga kurvilisel teel, kus lõppkiirus ei ole oluline, on bemarit mugavam käsitleda: mootor on suure momendiga, tsikli raskuskese on madalamal, isteasend püstisem jms. Eks oma iva ole selleski, matkatsiklit tuleb samuti valida keskkona järgi, kus kavatsed sellega liigelda.
P.S. HONDA = ei lagune
Omast kogemusest lisaks veel juurde, et SUZUKI = ei lagune, YAMAHA = ei lagune, BMW = ei lagune. Tänapäeval täiesti mõttetu teema tõukamine ![]()
-
annela
- Postitusi: 52
- Liitunud: 23 Juun 2007, 13:17
- Tsikkel: Transalp, Honda XR125,BMWf650
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 2 korda
Re: Kahekohalised tsiklid
See on rohkem "kellele ema, kellele tütar" teema, loomulikult sõltub keskkonnast, kuhu minna kavas, sõltub sõitjate "kubatuurist" jne... Oleme suure (1800) kroomiga kõhuni mudas mütanud ja enduuroga kiirteed sõitnud, ikka on fun
Piloodil muidugi ratta käsitlemismugavus jätab vast mõnikord soovida ![]()
-
Tsikkelröövel
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Kahekohalised tsiklid
"Tähtis on teel olemine, mitte transpordivahend"
VOH!
Sõitja enda "kubatuur" on muidugi oluline. Minu ja mu emanda "kubatuur" on väiksemapoolne (kahepeale kokku kaalume vähem, kui mõni kolakas ja mitte eriti paks tsiklimees üksi), st see annab eeliseid, aga esitab ka teatud tingimused, sest ega kogu aeg ei sõida - ratast tuleb ka ise kangutada ja vähemalt minu jaoks on see, et jõud alati üle käiks, elementaarne nõue (ja ka mugavus! Sõiduväline mugavus!). Muidugi, mu ratta tühikaal on ikkagi 209 kilo, uued masinad omavad sama kaalu märksa suurema mootoriga.
Vana Jawaga sõidetud kümneid ja kümneid tuhandeid kilomeetreid. Üksi kulgemiseks koos kolaga piisas sellestki rattast, aga kahekesi seljas jäid küll liiklusele jalgu. Peamine põhjus seal oli muidugi hoopis vana Jawa vedel ühe-toru-raam, mis hakkas meremao kombel vonklema, kui mingi suurem raskus pära peal. Mis aga samas amortisaatorina toimis külglöögi puhul ja sellisena kord ka mu p... päästis.
Aga on mis on, miskipärast on tõesti nii, et väiksema tsikliga on isegi lõbusam kui suurega. Nendega lähed nagu ajas tagasi, aega, kus tsikli ostis see, kes sõita tahtis, aga kellel auto jaoks raha ei jätkunud (nüüd on peaaegu vastupidi). Mugavust on vähem (aga mugavus on tähtis, kui pead oluliseks transpordivõimet) aga fun'i jälle sedajagu rohkem. Sõit on kuidagi vahetum. Mugavusega ongi tglt nii, et ega tsiklisõit ei ole mugav, võrreldes autosõiduga. Ja tugitool on veel mugavam. Kes ajab taga kiirust, kes kiirendust, minule meeldib tsiklisõit kui selline, ükskõik, mis kombel (kunagi oli meil kurjavõitu koer, kes hirmsasti tahtis sõita. Ja kui oli vaja hobusevankri peale saada, oli nõus laskma end sinna tõsta kõrvadestki (tehtud)
. Muidu urises iga asja peale). Minu viimaste aegade suurim elamus on hoopis mopeed! Sõidad, tuuleke puhub, kiirus 50, aega ringi vaadata. Ei pea pakse vatte selga ajama ja higistama. Naeratus näol.
Kahekesi sõitmiseks peab aga ka "seljakott" jagama seda fun'i ja olema ka veidi lapsemeelne. Sest ERITI ebamugav on see, mis sulle ei meeldi.
-
Kontorirott
Teema algataja - Postitusi: 93
- Liitunud: 12 Dets 2008, 10:27
- Tsikkel: Honda Deauville
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
Re: Kahekohalised tsiklid
Tsikkelröövel kirjutas:Kahekesi sõitmiseks peab aga ka "seljakott" jagama seda fun'i ja olema ka veidi lapsemeelne. Sest ERITI ebamugav on see, mis sulle ei meeldi.
Pihtas, põhjas.
Re: Kahekohalised tsiklid
Oma kogemustest lähtuvalt ei peleta kaassõitjat ära mitte ebamugav tsikkel vaid Eesti "mõnus" kliima
(ka korraliku varustusega sõites) See suvi siin ei olnud, aga kuulsin et erandlikult soosiv olevat tsiklimeeste suhtes olnud.
Tsikliga on kõige mõnusam siiski üksi sõita. ![]()
-
Raiki
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Kahekohalised tsiklid
Yamaha XVZ1300 Venture Royal.
Ainuke miinus - tagurpidi käiku ei ole.
M.K julgen tiba vastu vaielda. Kui ratta tagaistmel istudes ikka näiteks august läbi sõites põrutab, siis peale esimest pikemat sõitu Su seljakott sinna enam nõus istuma pole... Eelmise rattaga, Suzuki Intruder 1500, oli selline kogemus täitsa olemas. Aga eks palju ole kinni ka seljakotis ![]()
Samas liiga mugav pole ka hea. Mul seljakott mitu korda taga lihtsalt magama jäänud.
-
Kontorirott
Teema algataja - Postitusi: 93
- Liitunud: 12 Dets 2008, 10:27
- Tsikkel: Honda Deauville
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
Re: Kahekohalised tsiklid
Raiki kirjutas:Samas liiga mugav pole ka hea. Mul seljakott mitu korda taga lihtsalt magama jäänud.
Ja mis siis sai? Võtsid jupi köit ja sidusid seljakoti enda külge kinni? ![]()
Selle peale peaks lausa eraldi teema tegema:
Küsimus suurele ringile - kes on ise lenksude taha magama jäänud?
Mina kunagi IZ Jupiteri lenksude taha olen kaks korda tukkuma jäänud. Mõlemal korral läks õnneks, ärkasin enne, kui põõsasse jõudsin. Aga minu Tihemetsa kursavend kaldus teelt välja ja rüüstas Jawa vasaku külje vastu teeäärset betoonposti puhtaks (st ta oli juba postist väljaspool) ja peale seda lohises veel tükk aega põllu peal. Ennast õnneks kusagilt eriti ära ei lõhkunud, aga tsikliga oli küll nutune seis.
Re: Kahekohalised tsiklid
Tsikkelröövel kirjutas:"Tähtis on teel olemine, mitte transpordivahend"
Minu viimaste aegade suurim elamus on hoopis mopeed! Sõidad, tuuleke puhub, kiirus 50, aega ringi vaadata. Ei pea pakse vatte selga ajama ja higistama. Naeratus näol.
Jagan seisukohta, sai eelmisel suvel isegi päris palju kilomeetreid rolleriga sõidetud. Kõige pikem ots oli Tartust Pärnu ja selle sõidu jooksul sai palju palju ringi passitud ja ilusat loodust ümberringi nauditud, mis muidu suure ratta seljas üldse nägemata jääb, autost parem üldse ei räägi. Ja naeratus näol terve tee ![]()
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni
-
Raiki
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Kahekohalised tsiklid
Kontorirott kirjutas:Ja mis siis sai? Võtsid jupi köit ja sidusid seljakoti enda külge kinni?
Tegelikult ega tal väga kuhugi kukkuda polegi. Aga igaks juhuks iga natukese aja tagant hakkasin küsima, et ega ta magama pole jäänud. ![]()
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.
