Suzuki intruder 1400
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Suzuki intruder 1400
Tervist,
1.sooviks siis teada saada et kui vastupidava masinaga ka siis tegu on.
- Millest tuleneb väändemomendi vahe et kuni 95 aastani on 112nm ja alates 98 on 105nm?
3.Kui kiiresti umbes 50- ni kiirendab? (muidugi tean et masin selleks mõeldud pole, aga lihtsalt ei tahaks autodele jalgu jääda.)
Ise olen 98 aasta masinaga saanud umbes km pikkuse tiiru teha ja esmamulje oli väga mugav, sujuv ja mõnusa häälega, aga kuna polnud minu masin siis ei julgenud ka eriti gaasi näppida.
Eriti ootaks vastuseid just neilt kes ise seda masinat on omanud.
Re: Suzuki intruder 1400
Ei oska selle aparaadi kohta konkreetselt küll midagi öelda, aga kui sa just enamuse ajast Monacos ei plaani veeta ja Ferraride, Lamborghinide jms. rinda pista, siis piisab 125-sestki, et autodele "jalgu" mitte jääda, rääkimata 1400-est elukast.
-
- Postitusi: 282
- Liitunud: 06 Veebr 2008, 18:40
- Tsikkel: VTX 1800
- Asukoht: Tallinn.Randvere
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki intruder 1400
Tuttaval oli. Suzu teada tuntud mark. Kiirenduse pärast pole vaja muretseda see 112 Nm on piisav vääne,et seda ratast liigutada.Kui just kiirendusvõistlustel ei tah aosaleda. Autodele jalgu ei jää.Kui meeldib osta ära.
-
Teema algataja
Re: Suzuki intruder 1400
Ise ka kavatsen osta sellise riista. Siiani olen kuulnud palju head . Muidu , need kes ise sõidavad , räägivad et linnasõitude jaoks võiks olla esipidur parem. Teine moment , aku mahavõtmisega läheb palju aega. Mina arvan , et see ei ole kriitiline.
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
- Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
- Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki intruder 1400
Tere hope
Mul on 750.
Ratas on hea olen sõitnud praeguseks temaga üle 6000km vahetanud olen kardaani koos kardaaniga läks rem 3500,puhastanud karp 700,vahetanud õli koos filtriga umbes kah 700.
1400 Jalgu küll ei jää,ära seda karda.
Lugupidamisega Veikko.
www.facebook.com/realbikerid
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Honda 900 CBF
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 4 korda
Re: Suzuki intruder 1400
Sai omatud 1400 isendit.Kiirenduses pole sul kyll vaja autodele jalgu jäämist karta,kui just sportmasinaga tegemist pole.Väänet ja minekut on kohe nullist rohkesti käes.
Re: Suzuki intruder 1400
hope kirjutas:Tervist,
1.sooviks siis teada saada et kui vastupidava masinaga ka siis tegu on.
- Millest tuleneb väändemomendi vahe et kuni 95 aastani on 112nm ja alates 98 on 105nm?
3.Kui kiiresti umbes 50- ni kiirendab? (muidugi tean et masin selleks mõeldud pole, aga lihtsalt ei tahaks autodele jalgu jääda.)
Ise olen 98 aasta masinaga saanud umbes km pikkuse tiiru teha ja esmamulje oli väga mugav, sujuv ja mõnusa häälega, aga kuna polnud minu masin siis ei julgenud ka eriti gaasi näppida.
Eriti ootaks vastuseid just neilt kes ise seda masinat on omanud.
Minul on Intruder 1400 (1996 a). Kiirendus on ikka väga vinge, (enamusele customitele teeb silmad ette) ja oma lühikese raami tõttu tõstab ka noka püsti. Väände kohta ei oska midagi õelda, väänab nagu küll.
Vastupidavuse kohta niipalju, et kevadest siiani on sõidukorras olnud, kuid nüüd on tekkinud mõned vead. Käigud nagu on raskeks läinud ja teinekord jäävad kuidagi pooleldi sisse. Asi vist siduris, sest külmalt jällegi kõrge käiguga kiirendades võtab korra siduri libisema.
Ka on ta mul paukuma hakanud ja vahel mingist x kohast, enamasti tühikäigul sureb välja. Lähen uurin lähipäevil asja, milles asi. Tõenäoliselt mingid voolujuhtmed lahti põrunud või karpas mustus või jala andur jupsib.
Ka on mootor pealt õliseks läinud, tihend vist tuleb tulevikus ära vahetada.
Muidu sõita on temaga vinge ja adreka saab kätte.
Mis ei meeldi on originaal lenks, selle vahetan küll tulevikus sirgema vastu välja.
Re: Suzuki intruder 1400
sobib selle teema alla,
originaalis peaks see ratas 4 käguline olema või on siiski ka mingeid tehase eriversioone mis iganes maailmajao jaoks toodetud? jube pikk ja lohisev mobile link:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
üks küsimus veel selle margi kohta, kuidagi imelik tundub et uuemad mudelid on väiksema kw arvuga, et ratas oleks siis nagu lahjemaks tehtud või väiksem kw arv on kompenseeritud millegi muu arvelt?
järsku oskab keegi rohkem valgust heita?
Re: Suzuki intruder 1400
1400 on toodetud nii 4 käigulise kastiga kui ka 5 käigulise kastiga.
Re: Suzuki intruder 1400
Kuskil 95-96 ndast peaks enamus juba 5-se kastiga olema. Kui leidub mõni vanem ratas mis on 5 kastiga pole välistatud, et on ymber vahetatud aga pead ei anna kuna pole kursis millal kus tehases täpselt mis kastiga tootma hakati. Välimuses on jah euroopa ja ameerika turule toodetutel väiksed erinevused. Uuemad ei ole väiksema kw arvuga pigem on see ümardatud 49-lt 50 le minul arkis ümardati allapoole kui mälu ei peta siis 47 kuid tegelikkuses tiba rohkem.
Re: Suzuki intruder 1400
Sai sellisega mittu hooaega sõidetud (USA variant ja 4 käiguline) ja võib öelda, et väga muhe pill. Kui vähegi võimalik siis tasub eelistada/otsida 5 käigulist, nimelt mootor selline pika käiguga ja üle 100 kiirustel töötab liialt pöördes kuigi max vääne seal kuskil 2800 pöörde juures.Eelpool mainiti kehva esipidurit ja see on tõsi (ühesõnaga väldi äkkpidurdusi) ja eks ta selline otse sõitmise riist rohkem ole, sest raam ja edehark suht vedelad. Veel tasub ostmisel kontrollida, et dekompressori süsteem korralikult töötaks, sest muidu ei jõua starter ülemisest surnud seisust üle vedada ka korraliku akuga ja starter varmas läbi kõrbema. Paak ka pisut väike aga seda saab lihtsa võttega mõne liitri võrra suurendada. Siduri libisemise vastu aitab ühe taldrikvedru eemaldamine ja uued survevedrud.
Eks Igal pillil omad eripärad aga julgen igal juhul soovitada.
Re: Suzuki intruder 1400
ok, asi palju selgem.
on keegi kunagi sellest firmast ka midagi tellida üritanud ?
http://www.delta-custom-bikes.de/sites/ ... set_E.html
Re: Suzuki intruder 1400
Tekkis endalgi küsimus, millised oleks 94. a intruderi põhilised head ja vead? Plaanis just üks soetada. Kuidas on vahekord honda magnaga(750cc) mis on hinnaklassilt tiba odavam, kawa vulcaniga(1500cc) mis on samuti tiba odavam. Kõik masinad, mis huvi pakuvad on korras(v.a intruderil väike kobrutamine karteri kaanel täksi näol ja vulcanil paagis mölk). Mida peaks ostes jälgima, kuidas edasi liiguvad omavahel võrreldes?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.