Suzuki intruder 1400

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
hope

Suzuki intruder 1400

Lugemata postitus Postitas hope »

Tervist,
1.sooviks siis teada saada et kui vastupidava masinaga ka siis tegu on.

  1. Millest tuleneb väändemomendi vahe et kuni 95 aastani on 112nm ja alates 98 on 105nm?
    3.Kui kiiresti umbes 50- ni kiirendab? (muidugi tean et masin selleks mõeldud pole, aga lihtsalt ei tahaks autodele jalgu jääda.)
    Ise olen 98 aasta masinaga saanud umbes km pikkuse tiiru teha ja esmamulje oli väga mugav, sujuv ja mõnusa häälega, aga kuna polnud minu masin siis ei julgenud ka eriti gaasi näppida.
    Eriti ootaks vastuseid just neilt kes ise seda masinat on omanud.
Kasutaja avatar

Raivo
Postitusi: 125
Liitunud: 20 Mär 2006, 15:51
Tsikkel: BMW R1200GS
Asukoht: Rakvere

Re: Suzuki intruder 1400

Lugemata postitus Postitas Raivo »

Ei oska selle aparaadi kohta konkreetselt küll midagi öelda, aga kui sa just enamuse ajast Monacos ei plaani veeta ja Ferraride, Lamborghinide jms. rinda pista, siis piisab 125-sestki, et autodele "jalgu" mitte jääda, rääkimata 1400-est elukast.

Pilt
Raibe, Rakvere Raibe

taux
Postitusi: 282
Liitunud: 06 Veebr 2008, 18:40
Tsikkel: VTX 1800
Asukoht: Tallinn.Randvere
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki intruder 1400

Lugemata postitus Postitas taux »

Tuttaval oli. Suzu teada tuntud mark. Kiirenduse pärast pole vaja muretseda see 112 Nm on piisav vääne,et seda ratast liigutada.Kui just kiirendusvõistlustel ei tah aosaleda. Autodele jalgu ei jää.Kui meeldib osta ära.


Teema algataja
batjka

Re: Suzuki intruder 1400

Lugemata postitus Postitas batjka »

Ise ka kavatsen osta sellise riista. Siiani olen kuulnud palju head . Muidu , need kes ise sõidavad , räägivad et linnasõitude jaoks võiks olla esipidur parem. Teine moment , aku mahavõtmisega läheb palju aega. Mina arvan , et see ei ole kriitiline.

Kasutaja avatar

pahadeplaneet
Postitusi: 432
Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki intruder 1400

Lugemata postitus Postitas pahadeplaneet »

Tere hope
Mul on 750.
Ratas on hea olen sõitnud praeguseks temaga üle 6000km vahetanud olen kardaani koos kardaaniga läks rem 3500,puhastanud karp 700,vahetanud õli koos filtriga umbes kah 700.
1400 Jalgu küll ei jää,ära seda karda.
Lugupidamisega Veikko.

1%bad ass REAL BIKER never dies!
www.facebook.com/realbikerid

jäme kobra
Postitusi: 134
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: Honda 900 CBF
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 4 korda

Re: Suzuki intruder 1400

Lugemata postitus Postitas jäme kobra »

Sai omatud 1400 isendit.Kiirenduses pole sul kyll vaja autodele jalgu jäämist karta,kui just sportmasinaga tegemist pole.Väänet ja minekut on kohe nullist rohkesti käes.

Alkohol pole minu jaoks mingi probleem!

lemps80
Postitusi: 50
Liitunud: 23 Sept 2008, 18:52
Tsikkel: SUZU INTRUDER 1400, Honda VFR

Re: Suzuki intruder 1400

Lugemata postitus Postitas lemps80 »

hope kirjutas:

Tervist,
1.sooviks siis teada saada et kui vastupidava masinaga ka siis tegu on.

  1. Millest tuleneb väändemomendi vahe et kuni 95 aastani on 112nm ja alates 98 on 105nm?
    3.Kui kiiresti umbes 50- ni kiirendab? (muidugi tean et masin selleks mõeldud pole, aga lihtsalt ei tahaks autodele jalgu jääda.)
    Ise olen 98 aasta masinaga saanud umbes km pikkuse tiiru teha ja esmamulje oli väga mugav, sujuv ja mõnusa häälega, aga kuna polnud minu masin siis ei julgenud ka eriti gaasi näppida.
    Eriti ootaks vastuseid just neilt kes ise seda masinat on omanud.

Minul on Intruder 1400 (1996 a). Kiirendus on ikka väga vinge, (enamusele customitele teeb silmad ette) ja oma lühikese raami tõttu tõstab ka noka püsti. Väände kohta ei oska midagi õelda, väänab nagu küll.
Vastupidavuse kohta niipalju, et kevadest siiani on sõidukorras olnud, kuid nüüd on tekkinud mõned vead. Käigud nagu on raskeks läinud ja teinekord jäävad kuidagi pooleldi sisse. Asi vist siduris, sest külmalt jällegi kõrge käiguga kiirendades võtab korra siduri libisema.
Ka on ta mul paukuma hakanud ja vahel mingist x kohast, enamasti tühikäigul sureb välja. Lähen uurin lähipäevil asja, milles asi. Tõenäoliselt mingid voolujuhtmed lahti põrunud või karpas mustus või jala andur jupsib.
Ka on mootor pealt õliseks läinud, tihend vist tuleb tulevikus ära vahetada.
Muidu sõita on temaga vinge ja adreka saab kätte.
Mis ei meeldi on originaal lenks, selle vahetan küll tulevikus sirgema vastu välja.

Kasutaja avatar

nelisilm
Postitusi: 56
Liitunud: 05 Jaan 2007, 11:25
Tsikkel: VTX 1300C
Asukoht: Tallinn

Re: Suzuki intruder 1400

Lugemata postitus Postitas nelisilm »

sobib selle teema alla,
originaalis peaks see ratas 4 käguline olema või on siiski ka mingeid tehase eriversioone mis iganes maailmajao jaoks toodetud? jube pikk ja lohisev mobile link:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
üks küsimus veel selle margi kohta, kuidagi imelik tundub et uuemad mudelid on väiksema kw arvuga, et ratas oleks siis nagu lahjemaks tehtud või väiksem kw arv on kompenseeritud millegi muu arvelt?
järsku oskab keegi rohkem valgust heita?

Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 969
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Re: Suzuki intruder 1400

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

1400 on toodetud nii 4 käigulise kastiga kui ka 5 käigulise kastiga.

Viimati muutis Soultrain, 14 Veebr 2011, 17:42, muudetud 1 kord kokku.
Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

rolex
Postitusi: 246
Liitunud: 31 Jaan 2004, 04:05
Tsikkel: Suzuki 1400
Asukoht: Pärnumaa

Re: Suzuki intruder 1400

Lugemata postitus Postitas rolex »

Kuskil 95-96 ndast peaks enamus juba 5-se kastiga olema. Kui leidub mõni vanem ratas mis on 5 kastiga pole välistatud, et on ymber vahetatud aga pead ei anna kuna pole kursis millal kus tehases täpselt mis kastiga tootma hakati. Välimuses on jah euroopa ja ameerika turule toodetutel väiksed erinevused. Uuemad ei ole väiksema kw arvuga pigem on see ümardatud 49-lt 50 le minul arkis ümardati allapoole :) kui mälu ei peta siis 47 kuid tegelikkuses tiba rohkem.

tasa ja targu

Andres J
Postitusi: 24
Liitunud: 25 Dets 2009, 20:13
Tsikkel: H-D Road King
Asukoht: Saue

Re: Suzuki intruder 1400

Lugemata postitus Postitas Andres J »

Sai sellisega mittu hooaega sõidetud (USA variant ja 4 käiguline) ja võib öelda, et väga muhe pill. Kui vähegi võimalik siis tasub eelistada/otsida 5 käigulist, nimelt mootor selline pika käiguga ja üle 100 kiirustel töötab liialt pöördes kuigi max vääne seal kuskil 2800 pöörde juures.Eelpool mainiti kehva esipidurit ja see on tõsi (ühesõnaga väldi äkkpidurdusi) ja eks ta selline otse sõitmise riist rohkem ole, sest raam ja edehark suht vedelad. Veel tasub ostmisel kontrollida, et dekompressori süsteem korralikult töötaks, sest muidu ei jõua starter ülemisest surnud seisust üle vedada ka korraliku akuga ja starter varmas läbi kõrbema. Paak ka pisut väike aga seda saab lihtsa võttega mõne liitri võrra suurendada. Siduri libisemise vastu aitab ühe taldrikvedru eemaldamine ja uued survevedrud.
Eks Igal pillil omad eripärad aga julgen igal juhul soovitada.

Kasutaja avatar

nelisilm
Postitusi: 56
Liitunud: 05 Jaan 2007, 11:25
Tsikkel: VTX 1300C
Asukoht: Tallinn

Re: Suzuki intruder 1400

Lugemata postitus Postitas nelisilm »

ok, asi palju selgem.
on keegi kunagi sellest firmast ka midagi tellida üritanud ?
http://www.delta-custom-bikes.de/sites/ ... set_E.html

Kasutaja avatar

series
Postitusi: 159
Liitunud: 16 Aug 2010, 15:04
Tsikkel: 2008 VN900
Asukoht: Pärnumaa

Re: Suzuki intruder 1400

Lugemata postitus Postitas series »

Tekkis endalgi küsimus, millised oleks 94. a intruderi põhilised head ja vead? Plaanis just üks soetada. Kuidas on vahekord honda magnaga(750cc) mis on hinnaklassilt tiba odavam, kawa vulcaniga(1500cc) mis on samuti tiba odavam. Kõik masinad, mis huvi pakuvad on korras(v.a intruderil väike kobrutamine karteri kaanel täksi näol ja vulcanil paagis mölk). Mida peaks ostes jälgima, kuidas edasi liiguvad omavahel võrreldes?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”