Ducati 1098

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Ducati 1098

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Kui lahti mitte keerata päris, siis on isegi mugavam ja kergem sõita temaga kui nii mõnegi japsiga just selle sama pärast, et väänab ilusti alt otsast ja liigub ka madalamatel tuuridel kenasti ringi. Näiteks foorist-foorini sõit tundus täitsa mõnus, võrreldes minu suzuga, mis alt otsast ei taha miskit teha ja ühest hetkest on nokk vastu taevast. Ja ma proovisin tookord 848 mitte ületonnast. See "ten - nine - eight" on vast brutaalsem lihtsalt...
Istumisasend on minu meelest väga klassikaline sportratta olek. Kuna vedrustus on igati seadistatav, siis saab kindlasti ilusti paika kah oma kehakaalu jaoks. Ja kui pikkus muret ei tee, siis peaks kõigile normaalse pikkusega inimestele suhteliselt mugav seljas olla ka linnavahel.
Tükid on kallid. Hoolduse ja kuluvidinate nimekiri pole ka nii kerge "jalagasegada" valiku alla just panna. Ja vastupidavuse kohta - nu ei hakka targutama aga sõber ütles, et pigem on eputamiseks ja vaatamiseks kui pikkade miilide mahasõitmiseks ja nüüd on tal 2 ratast, üks millega siis sõidab ja teine "eputamiseks".

Aga ilus on, no oiiii kui ilus on. :lol:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”