Harrikast


Aspelund
Postitusi: 517
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 3 korda

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Harrika kui tootja probleemiks on ülikitsas maailmavaade. Toote moderniseerimine tähendab eelkõige uut sadulat ja poritiibu, uusi värve. Jõuallika vahetus uue vastu on juba tõeline anarhia. Küll on nad perfektsuseni lihvinud teatud keskse tooriku ümber erinevate mudeliversioonide punumise.Samas annab see suurepärase võimaluse igaühel oma ratas ehitada. Lisavarustust ja go-faster juppe on maa und ilm.

Teisalt see oma ajaloo ja mineviku ümber tiirutamine on geenipagasi ära rikkunud. Värskeid asju on haruharva. Ei mingit revolutsiooni. Ma ei kujuta siiani ette, milliseid lahinguid tähendas Porsche kaasamine V-Rod'i ehitamisse. Seal pidid Colt'd ikka kõvasti paukuma, sest alandada ennast sakslastelt nõu küsima...

Nende ostjaskond aga vananeb veel kiiremini kui mudelivalik. Tahes või tahtmata peavad nad muutuma. Buell ja MV Agusta olid katsed selles suunas, aga enne sai julgus otsa, kui asi vedama hakkas. Erik Buell'l olid ju valmis asjad, mida praegu teised tootjad promovad. Saurus lasi võimaluse aga mööda.

Reaalselt ongi valik: muutu või sure. Juba räägitakse Aasias toodetud väikesemootoriliste chopperite müügist Harrika võrgu kaudu. Oma masinaga läheb neil aastat-paar aega. Noored tuleb neil esindustesse saada, muidu on babyboomerite ajastu varsti oma viimaseid värisevaid hingetõmbeid tegemas.

A.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”