Honda Cb1 e. 400

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
jax1
Postitusi: 91
Liitunud: 22 Veebr 2004, 22:35
Asukoht: Tartumaa/ Honda CB1
Kontakt:

Honda Cb1 e. 400

Lugemata postitus Postitas jax1 »

Kas kellegil on kokkupuudet olnud sellise isendiga nagu Honda Cb1´ga ehk siis Honda Cb 400? Kuidas edasi liigub, head, halvad küljed jne?!


TÄNUD!
Kasutaja avatar

päikesemasin
Postitusi: 163
Liitunud: 11 Aug 2004, 22:27
Tsikkel: KTM 1290SAR
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas päikesemasin »

minu arust näeb masin täitsa peletis välja ja see loomulikult hea, aga aparaadi r4 ja 400cc mootori töömaht paistab kahtlane olema
Kasutaja avatar

kahro
Postitusi: 111
Liitunud: 14 Mär 2004, 21:26
Tsikkel: XTZ750
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas kahro »

Millisest ajaarvamisest pärit masinast jutt on?
CB1 nimetatakse vist juba seitsmekümnendatel tehtud neljapotist CB400

Mul endal 2 eelajaloolist 2 potist: CB400TII '78 ja CB400N '82.
Oletan, et Sa ikka uuematest masinatest kuulda tahtsid.
Kasutaja avatar

Teema algataja
jax1
Postitusi: 91
Liitunud: 22 Veebr 2004, 22:35
Asukoht: Tartumaa/ Honda CB1
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas jax1 »

Jutt käib ikka 90 nendate aastate masinast :wink:

yamu660

Lugemata postitus Postitas yamu660 »

Tere. Olen sellise rattaga kokku puutunud. Kolm sellist CB 1-te on tutvusringkonnas, ühega sai isegi paartuhat km läbi sõidetud. Hea ja kerge ratas, sobilik algajale ja naisterahvale. Oma väikesele olemusele vaatamata liigub vihaselt edasi ja häält teeb ka mehe moodi. Lõppkiiruseks on umbes 180-190 km/h, aga siis on ka nii,et pead ikka kahe käega sangadest kinni hoidma sest ega tal ju mingeid gondleid ees pole mis tuult üle enda suunaks. OK kui küsimusi siis võin vastata kui oskan.
Kasutaja avatar

Teema algataja
jax1
Postitusi: 91
Liitunud: 22 Veebr 2004, 22:35
Asukoht: Tartumaa/ Honda CB1
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas jax1 »

Kas oli ka töökindel, selles suhtes ega mingit jama ei olnud, et ei tahtnud käima minna vms.?

yamu660

Lugemata postitus Postitas yamu660 »

On siiamaani töökindel. Käivitub nagu iga teine mootorratas, õhuklapp peale ja starterit. Oktoobris sai veel sõidetud ja isegi mõned ringid tehtud novembris.
Kasutaja avatar

justhmike
Postitusi: 215
Liitunud: 09 Okt 2003, 00:16

Lugemata postitus Postitas justhmike »

Nüüd jaanuaris sattus ca nädalaks mu kätte 2 erinevat Honda CB 400 Superfouri. Neil peaks CB-1ga suht sarnased mootorid olema kui ma ei eksi. Aga oli küll jube mõnus ja kerge ning hääl ja minek olid ka suht head. Esimese tsikkli spido ees oli ca 50000km ja summuti torud olid valged nagu oleks värvitud, aga andsin talle korralikku valu ja pidas ilusti vastu ei mingeid probleeme tulnud. Teine tsikkel oli vähe värskem ja paremas korras aga teda ma nii palju piinata ei jõudnud. Doke ma nendel masinatel kordagi küll ei näind seega ei oska tehnilisi andmeid võrrelda. Aga mingi tüüpviga on nendel spidodega, minu käes ühel lagunes spido ära ja teisel juba alguses spido ei töötanud. Korra proovisin V2 mootoriga masinat kaa, see suht raske oli sellepoolest reas mootor vähe parem tundus, aga hääl oli väga mõnus ja 2000rpm-ga võis seinast ka üles ronida.

Kui Superfour ja CB-1 suht sarnased on siis julgen küll soovitada kerge ja mugav.
Kasutaja avatar

Teema algataja
jax1
Postitusi: 91
Liitunud: 22 Veebr 2004, 22:35
Asukoht: Tartumaa/ Honda CB1
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas jax1 »

Ühesõnaga siis on hea ratas ja tasub osta :wink: . Tänan info eest :!:
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

justhmike kirjutas:
. Aga mingi tüüpviga on nendel spidodega, minu käes ühel lagunes spido ära ja teisel juba alguses spido ei töötanud.
Ma arvan, et tegu polnud mitte tüüpveaga, vaid hoolduse puudulikusega.

Pea kõik tsiklite spido ajamid on sarnased ja seda juba 25+ aastat. Lihtne tiguajam all ja tross. Esineb ka el variante, aga need vähemuses.

Peale 80 aatsate algust hakati alumist tiguajamit valmistama kõigil plastikust hammakatega. Sealt peale vajab see sõlm endiset rohkem hoolt. Keerulist midagi pole, aga määritud peaks olema kogu aeg korralikult. Soovitan kindlasti kontrollida seal määret vähemalt iga kord kui käes esirehvi vahetus.
Tihti kipub aga nii olema, et sinna ei vaadata kunagi ja määre vana, vähe, kõvaks läinud jne.

Teine asi on spido tross, mis saab pidevat liikumist ja seega vajab ka head määrimist. Enamasti on spido vead nende kahe koha hooldamata jätmistest tulenevad vead. Mõningad külmumised on talvise sõidu juures ette tulnud, aga see on väga väike %

Kk

yamu660

Lugemata postitus Postitas yamu660 »

Originaalis peaks tal olema 43 KW, ja 400 cm3, et oma pisikese kubatuuri kohta head KW-d. Minek on ka tõesti täitsa arvestatav ja ratas ise väga kerge ja hästi juhitav. Mina pole kokku puutunud selle spido defektiga antud rattal, nii et ei oska kommenteerida. Kuid oma rattal see probleem likvideeritud.
Kasutaja avatar

justhmike
Postitusi: 215
Liitunud: 09 Okt 2003, 00:16

Lugemata postitus Postitas justhmike »

See spido värk arvatavasti jahh suurest läbisõidust jms. Kui loogiliselt mõelda siis jahh kõikidel tsikklitel peaaegu üks ja sama spido system :roll:

http://www.400ccm.ru/catalog.html
Kasutaja avatar

Teema algataja
jax1
Postitusi: 91
Liitunud: 22 Veebr 2004, 22:35
Asukoht: Tartumaa/ Honda CB1
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas jax1 »

Tänan kõige info eest :!: :wink:
Kasutaja avatar

Marauder
Postitusi: 326
Liitunud: 10 Juul 2004, 12:32
Tsikkel: Hornet 600 '03
Asukoht: Kuressaare

Lugemata postitus Postitas Marauder »

kuidas isendi saadavus on?
kas on liikvel selliseid tsikleid?
Ja mis ajani neid toodeti?

ja kas keegi teab GSX 400 Inazuma kohta midagi?

OT: kas keegi teab miskit lehte kus on kirjas et mis ajani mis isendit toodeti ja muid andmeid?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”