Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!
hiirepoeg kirjutas:Tere! Lõpuks ometi oli nüüd aega tsikli kallale minna! Kõigepealt vahetasin kõik süütepoolid ära,tõstsin eest taha. Midagi ei muutunud.
Siit järeldame, et süütepoolid toimetavad kõik ühte moodi, sest midagi hullemaks ka ju ei läinud.
hiirepoeg kirjutas:Siis lasin bensiini sisse ja proovisin, aga ei toimunud suurt midagi,küünal jäi märjaks.
No kui sa niigi märja küünlaga silindrile annad lisaks bensiini siis ei ole erilist lootust, et see küünal sul nüüd tööle hakkab.
hiirepoeg kirjutas:Leegikate katsumise järgi tundub, et 2ne ja 4jas töötavad 100% 3as töötab 50% ja 1ne 0%. Proovisin ka nii, et võtsin 1sel ja 3ndal piibud maha ja panin käima,töötas normaalselt.Aga kui võtsin 2l ja 4ndal piibud maha siis ei tahtnud eriti käima minna ja kui läks siis ainult kerge gaasiga,tühikäigul jäi seisma.
Kuidas nüüd seda punasega märgitud lauset mõistma peaks? Võtad kahel silindril piibu maha ja töötab edasi normaalselt? Kahe silindriga töötav mootor on kaugel normaalsest tööst, vähemasti minu maailmas.
hiirepoeg kirjutas:Ei tea ,mis nüüd edasi teha,kas vaadata klappe või süütevärki, või hoopis karpasid!
Selle foorumis mõtisklemise asemel hangi remondi manuaal ja kontrolli need kõik järgemööda üle! Elektri oled sa juba üle kontrollinud, nagu lugeda võime. See peaks siis veatult toimima. Klapid võid ka üle kontrollida. Vaata, et märgid oleks paigas, kõik detailid omal kohal jne. Autodel on näiteks nukkvõlli hammasrattas liikuma hakanud ja klapiajastus paigast ära läinud. On väga väike, kuid mitte olematu võimalus, et selles osas on midagi valesti. Kui ise ei jaga asja väga hästi siis otsi abi pädevalt mehaanikult, igasugu külasepad siinkohal ei liigitu pädevate mehaanikute alla.
hiirepoeg kirjutas:Aga ma arvan,et karpades ikkagi viga pole kuna topkaga ei muutunud midagi ja küünal jäi ka märjaks.
Mina just arvan, et viga ON karpades. Sinu tegevuse kirjeldusest loen mina välja, et panid ratta käima, siis andsid veel lisaks mitte töötavatele silindritele bensiini. Kui sul on küünal märg siis ilmselgelt on segu vabsee vale (liigrikas, see tähendab liiga palju bensiini) ja ei sütti. Sellisele segule veel lisaks bensiini andmine on täiesti mõttetu tegevus. Sa võid sinna ka tuletõrjevoolikust bensiini lisada aga ikkagi ei hakka see mootor käima, sest bensiin ja õhu VAHEKORD on vale. Bensiini ja õhu vahekord peab olema õige, ainult siis on lootust ka tuli kolvile saada.
hiirepoeg kirjutas:Ma ei saa aru,mismoodi saab karpade viga olla,kui kütus tuleb peale ja läheb bensiin alla karterisse. Järelikult ei põle ju kütus ära.
Siinkohal soovitaks sul lugeda läbi A. Palu motopiibel, mis on PDFina saadav/leitav siit foorumist. Seal on kirjeldatud tingimused, mis on vajalikud, et küttesegu üldse süttiks.
See, et need karpad on kaks korda käinud remondis, ei tähenda midagi. Igasugu soss-seppi on praegusel ajal liikumas, kes end mehhaanikuteks nimetavad. Otsi mõni teine töökoda, millel on hea maine ja vii oma ratas sinna terves tükis.
Isiklik kogemus: oli üks Triumph, mis Haapsalust Tallinna sõites kulutas 20l bensiini ja kohale jõudes oli karteris "õli juurde tekkinud" päris palju. Viga oli karburaatori peadüüsis, mis lihtlabaselt oli otsast ära tulnud ja seeläbi sai üks silinder ülirikast segu.
Edu Sulle!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.