silindri kiti installimine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
silindri kiti installimine
Tsikkel siis yamasuksu dt125. sai ostetud uus kit, kus siis silinder 170ccm ja kolb ja muud naljad. panin täna kokku, kõik nii nagu peab. panin vedelikud sisse ja lasin käia ja tegin sõitu ja värki. siis aga hakkasin vaatama, et midagi tilgub ja päris kõvasti. silindri pea vahelt ühest kohast hakkas jahutusvedelikku välja pressima. üritasin mutreid pingutada, aga need kinni ja nagu rohkem ei anna järgi. see, et jahutusvedelikku niimoodi välja tuleb pole ju normaalne ? mida teha ? äkki keegi oskab head nõu anda või peab võtma uuesti krempli lahti ja kokku laduma ?
Re: silindri kiti installimine
neid mutreid pingutatakse kindlas järjekorras ja kindla momendiga, mis valmistaja poolt ette nähtud.....
-
- Kaupmees
- Postitusi: 238
- Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
- Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
- Asukoht: Tallinn
Re: silindri kiti installimine
aga kas silindri tihendid ka vahetasid ?
www.motodepoo.ee
-
- Kaupmees
- Postitusi: 238
- Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
- Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
- Asukoht: Tallinn
Re: silindri kiti installimine
no kui tihendid vahetatud ja paigaldatud korrektselt ning kõik poldid õige monendiga kinni siis
ei oska küll miskit arvata kuidas see lekkida saaks ....
defektne silinder (kõver)
www.motodepoo.ee
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6772
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: silindri kiti installimine
Vaata uued tihendid ja siis postitus nr 2.
edu
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: silindri kiti installimine
Panid sa ikka tihendi õiet pidi peale, kui ma õigesti mäletan oli mingi UP märge kuskil!Ei ole küll hetkel kindel kas see võib mõjutada!
Ja kas see kummirõngas sai silindri pea südamikule, kuigi see küljepealt jooksmist ei mõjuta!
Re: silindri kiti installimine
saan aru et 2 taktiline, seal vaja kõik tihendid õrnalt õliga kokku määrida !?
yle pingutada ei tohi mingil juhul.
kui ikka tilgub--tuleb lihvida siledaks yliõhukese liivapaberiga ja ylisirgel pinnal-ntx paksema klaasplaadi peal.
sellist asja ikka juhtub, ylihoolikalt jah on vaja silindri ja kaane siledust kontrollida.

Re: silindri kiti installimine
Nagu mainisin siis kõik tihendid uued ja ka õieti paigaldatud, aga peab siis vist natuke lahti kakkuma ja neid mutreid pingutama äkki.
-
- Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: silindri kiti installimine
Pane silindripea tihendile silikooni mõlemale küljele, see ka vana laisamehe trikk.
Re: silindri kiti installimine
Huupi pakun, aga kas ei või olla, et suurema silindri puhul mingid avad ei kattu ja kui jahutusvedelik normaalselt ringi ei käi tekib surve ja hakkab kõige nõrgemast kohast välja ajama?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 238
- Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
- Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
- Asukoht: Tallinn
Re: silindri kiti installimine
kas leke on ülemisest või alumisest osast ?
kui ülemisest siis võib-olla, et kaas on hoopiski kõver (silinder ise sirge)
www.motodepoo.ee
Re: silindri kiti installimine
ülemises osas ikka, silindri pea vahelt laseb läbi. avad kattuvad ikka kuna ennem oli ka peal 170ccm kit.
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: silindri kiti installimine
krew kirjutas:ülemises osas ikka, silindri pea vahelt laseb läbi. avad kattuvad ikka kuna ennem oli ka peal 170ccm kit.
Kurja, no mis nõu sa foorumist ootad? Kui pea ja silindri vahelt mingit paska välja ajab, siis tühipalja loogikaga annab tuletada kolm võimalust, ja mitte rohkem:
- pea kõver või poldid valesti pingutatud
- silku ülemine serv ebatasane
- tihend peetis või paigaldamisel paska vahele läinud
Millist abi sa foorumist ootad, et keegi loeks om-mani-pad-me-hum ja ütleks sulle ilma mootorit nägemata milline neist kolmest on põhjuseks? Tee nüüd kenasti oma käekesed õliseks ja katku salupa taas maha ja vaata järele mis valesti läks!
Re: silindri kiti installimine
sai täna siis kõik jonksu aetud ja enam ei leki. mure polnudki vist tihendis ja mutrites vaid mujalt ajas vedelikku välja.
Re: silindri kiti installimine
võiksid ikka valgustada, kustkohast siis ajas. järgmistel hädalistel lihtsam viga leida.
Re: silindri kiti installimine
andur mis silindri peasse tuli keerata lasi vedelikku läbi ja nirises mööda silindri pea äärt ja jäi täpselt selline effekt, et silindri pea tihendi vahelt jookseb mant välja. aga noh nüüd sai veel muud asjad ka korda.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: silindri kiti installimine
krew kirjutas:sai täna siis kõik jonksu aetud ja enam ei leki. mure polnudki vist tihendis ja mutrites vaid mujalt ajas vedelikku välja.
Krt just oma vastust kirjutades korra mõtlesin võimalusele, et ehk on kehvasti vaadataud!
Mul ühel isendil hakkas sama kiti panekul karpa soenduse vooliku otsa vask seib läbi laskma!
Õige vea tuvastus on pool võitu!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.