CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
need4beat
Postitusi: 226
Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
Tsikkel: Rinka tõugu ratas
Asukoht: Tartu.
Kontakt:

CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas need4beat »

Niisiis teegmist on 95' aasta Honda CBR 900 RR fi...blabla ning voolusüsteem on natuke nihu läinud, pikema jebimise teel muidugi,sellest kõigest kohe lähemalt.
Ühel südasuvise õhtupooliku ajal sai korralikult taas rutskat väänatud ja ühel hetkel hakkas masin jukerdama, nimelt tundus,et genekas enam ei lae, sest aku oli tühi ja tsikkel ei tahtnud kohapeal käia jne jne.Sain läi ussim**** linnast koju sõidetud (kõrgete pööretega mängeldes, häbinägu ees :oops: ) ja laadisin aku ära. Sain käima normaalselt ja mõõtes selgus siiski, et genekas ei lae enam akut. Käisin spetsialistide juures ja soovitati genekas uuesti mähkida, kuna natuke oli põlemisjälgi ...või pigem kärssamisjälgi küll,aga seda minimaalselt. Tegin ka seda aga säästlikkuse mõttes mitte Saaremaal elava mehe juures kes paar tonni võtaks(ei mäleta täpset summat aga sääst õigustas tollal ennast) vaid ühe teise elektrimootoreid mähkiva mehe juures või pigem siis tema poes ( Tartus Cedo kõrval asub).
Kui genekas küljes, selgus,et ikka ei lae veel genekat. Siis kahtlustasin pingeregulaatorit. Vahepealne tegevus on ununenud ( Kuna olen hetkel aega teenimas siis palju eelnevat on ununenud) kuid ma läksin (tsikkel bussis) motohoovi,et lasta mõõta genekat ja pingeregulaatorit,et kummas siis asi on (Niipalju, kui neid mõõta annab). ma olin aga unustanud pingeregulaatori taas ühendada masinaga ja panin tsikli käima... siis hakkasid silindrid järjest tagant kaduma ja lõpuks suri välja.Enam käima ei läinud.Kuna oli kiire ka (järgmine päev pidin juba sõjaväkke ära minema) ja tsiklit ei saand sinna jätta siis viisin ta koju. Kiirelt kontrollides selgus, et sädet enam polnud. Kas on võimalik et lasin läbi süütepoolid? Ma olen elektri kohapealt üsna loll ega oska ise mõõta ega mässata seal selliste asjadega aga soov oleks enne Kevadtormi lõppu tsikkel tööle saada. Seega ootan abi,soovitusi ja mida kõike veel ,et nädalavahetustel (kui saan linnaloale :lol: ) käia ja teha midagi ära tsikli kallal.
Tänan tähelepanu eest ja ette tänan soovituste eest :)


Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas Ercki »

Kuidas te algul kohe kindlaks ei osanud teha kas genekas ei lae või pinge regu ei tööta, vaid kohe genekat uuesti mähkima tormasite? Arvatavasti oli kohe algul pingeregu viga või siis mõned kehvad ühendused.


Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8787
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 133 korda
Tänatud: 328 korda
Kontakt:

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas Piipz »

lugedes kogu jutu läbi, jäi mulle ikkagi mulje, et pingeregulaatori viga ei jõutud välistada?
Tasub ikka see kõigepealt üle tsekkida (proovida töötava regulaatoriga) ja siis alles juhtmetega mässama hakata.
Sinu aasta cebaritel on see üks põhilisemaid laadimisprobleemide põhjustajaid. Olen ise neid kümmekond kindlasti vahetanud, kui mitte rohkem.

p.s. siin eestis keegi müüs neid hea hinnaga, üks motopood, ei tule kohe meelde. sama hinnaga minuarust, kui electrexi kaudu tellides.

Kasutaja avatar

Teema algataja
need4beat
Postitusi: 226
Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
Tsikkel: Rinka tõugu ratas
Asukoht: Tartu.
Kontakt:

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas need4beat »

Ootan meeleldi lahendusi, olen valmis € maksma samuti :D . Kuid AndrusB, te asute minu mäletamist mööda Tallinnas, füüsiliselt tsikli transportida tundub natuke kulukas esmapilgul...

Piipz kirjutas:

lugedes kogu jutu läbi, jäi mulle ikkagi mulje, et pingeregulaatori viga ei jõutud välistada?
Tasub ikka see kõigepealt üle tsekkida (proovida töötava regulaatoriga) ja siis alles juhtmetega mässama hakata.
Sinu aasta cebaritel on see üks põhilisemaid laadimisprobleemide põhjustajaid. Olen ise neid kümmekond kindlasti vahetanud, kui mitte rohkem.

p.s. siin eestis keegi müüs neid hea hinnaga, üks motopood, ei tule kohe meelde. sama hinnaga minuarust, kui electrexi kaudu tellides.

Kogenumad soovitasid mähkida, seda ma ka tegin, regulaator tundus ka esmasel mõõtmisel nagu töötavat...

Kasutaja avatar

Motard.ee
Kaupmees
Postitusi: 90
Liitunud: 08 Apr 2010, 18:01
Asukoht: pirita tee 20 P-hoone Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas Motard.ee »

Hondadel kipub pingeregulaator üle kuumenema. Vaata kas pistiku juures sulamise jälgi pole. Kõige mõistlikum on muidugi töötava regulaatoriga proovida. Seda regulaatorit kasutavad enamus selle aja Hondasid. Nu Ja uue regulaatori saab siis http://www.motard.ee/varuosa.html?id=103

mootorrataste müük remont ja hooldus.
PIRELLI ja MITAS rehvid.
http://www.motard.ee/
Pirita tee 20 Tallinn
+372 55967775
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3191
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Välja pakkuda originaal regulaator peal olnud ainult korra prooviks.Originaal pakend.Kui huvitab,siis hind 65 eur ja Ühendus ES kaudu.Edu asja uurimisel :bsmile:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8787
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 133 korda
Tänatud: 328 korda
Kontakt:

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas Piipz »

andrusb, miks siis kõikidel 90ndate Hondadel regulaatorid surevad, nagu neegrid teises maailmasõjas, kui käskluse peale "GET DOWN" nad hoopis püsti tõusid ja tantsima hakkasid?
Põhjus võibki olla ju surnud ja ülekuumenenud s**t regulaator.
Ning misasi see on, millega sa mõõdad, mis ei ole tester ega multimeeter?
minuarust on juhtmestiku mahakiskumine esimsese asjana veits overkill. aga sul võib siiski õigus olla, lihtsalt ma ei soovitaks kohe süsteemi laiali katkuda

Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas ping »

Nad pole ehitatud koguaeg tuledega sõiduks. Ja kui pistikud ja juhtmed ära "mädanevad" ning pingeregulaatori reaktsiooniaeg generaatori sagedusega resonantsi läheb hakkavad pingekat läbima liiga suured voolu impulsid.
"Mädand" juhtmestiku takistuse mõõtmisel saab multimeeter küll abiks olla aga mõõtemeetod on teine - volt/amper meetod. Manualides seda ei kirjeldata.
Alalisvoolu ampertangid on ka head asjad.


hugo666
Postitusi: 12
Liitunud: 04 Apr 2010, 01:22
Tsikkel: Yamaha R1,Honda VTX 1800
Asukoht: Eesti

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas hugo666 »

Täpselt sama jama oli ka mul eelmine suvi naise Honda CBR 900rr -ga.sõitmise aeg jäi lihtsalt seisma siis sai kudagi käima jne.Võtsin samuti kohe geneka maha ja lasin elektikul ära mõõta.Kui genekas oli kontrollitud siis mõõtsin testriga juhtmed üle et kas voolud jõuavad ikka sinna kuhu peavad.Kui mõõtmised tehtud ja selgus et juhtmetega kõik OK siis sai võetud Yamaha R1 pealt pingeregulaator(pistik muidugi ei sobi 1-1le aga tööpõhimõte ja näitajad on samad.Tegin ise väikse ülemineku adapteri Honda Originaal pistikust-R1 pingeregulaatorisse.
Siis masin käima ja volaaaa laadimised asjad kõik TIP TOP....probleem kadunud.
Soovitan pingeregulaator ära vahetada ja asi ok.

Aga olen kasutaja PIIPZiga täitsa nõus....honda originaal pingeregulaatori suhtes....suht pasad...neil pole isegi jahutus ribisid.

EDU :bsmile:


Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8787
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 133 korda
Tänatud: 328 korda
Kontakt:

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas Piipz »

kahtlemata on AndrusB ja Ping minust oluliselt kõvemad mehed eriti elektri osas, kuid mulle lihtsalt tundus, et minnakse kirurgi tööriistadega burgerit tegema (w)

Kasutaja avatar

FirePlay
Postitusi: 132
Liitunud: 21 Sept 2010, 13:47
Tsikkel: Jah
Asukoht: Australia, Perth.
Kontakt:

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas FirePlay »

Aga huvitav kui panna Honda pingeregulaatorile natuke asisem radikas peale, kas kestab siis kauem? Selles mõttes, et minu tseebar F kahel pingeregulaator läheb ainult õrnalt soojaks, aga mitte kuumaks :roll:

Estelon&Technics
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6620
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 652 korda
Tänatud: 404 korda

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Tundub, et Honda pole ka 90'ndatel oma elektri kalast lahti saanud, ja küpsetab pingeregulaatoreid koos sellest tulenevate edasiste jamadega.
Lugedes vanemate masinate foorumeid, on silma jäänud paar lahendust:
1(mitte nii hea ja ajutine) kuskile ahelasse pandi relee, mis ülepinge korral lisiis tööle hakkas ja regulaatorit säästis.
2 vedada uued massijuhtmed, normaalsema(loe suurema)ristlõikega.

Endal see läbikäidud tee, ostes oli samuti pingeregulaatori pistikik juba kärssamise tunnustega+pingeregulaator andis välja 15+ Voltti.
Uued juhtmed ja siiani pole probleemi olnud

Jutt ja pildid siin: http://www.teamrc17.net/tech/projects/relay/relay.html
http://www.teamrc17.net/tech/projects/r ... wiring.pdf

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
need4beat
Postitusi: 226
Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
Tsikkel: Rinka tõugu ratas
Asukoht: Tartu.
Kontakt:

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas need4beat »

Aga AndrusB kuidas see remont sul välja näeks kui ma tsikli su poole tiriks,mis sa seal ära teed ja mida muudad? Sest sädet pole... ei saa nüüd ma aru, kas kadus säde kui regulaatorita käivitasin või mis ime läbi ta minema haihtus. Kui saaks sädeme tagasi oleks juba poole lihtsam lahendada, läheks masin käima ka :lol:

Kasutaja avatar

Teema algataja
need4beat
Postitusi: 226
Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
Tsikkel: Rinka tõugu ratas
Asukoht: Tartu.
Kontakt:

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas need4beat »

Ja see ka veel, et Kas, AndrusB, su tsikkel on tibens tobens endal, et selliseid laadimisprobleeme enam pole?

Kasutaja avatar

Teema algataja
need4beat
Postitusi: 226
Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
Tsikkel: Rinka tõugu ratas
Asukoht: Tartu.
Kontakt:

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas need4beat »

Ok õige ka, et ärisaladusi ei reedeta :lol: aga ma mõtlen asja üle viivukese ja ole hea, kirjuta mingi summa ka PS-i mis sa tahaksid selle eest .

Kasutaja avatar

Teema algataja
need4beat
Postitusi: 226
Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
Tsikkel: Rinka tõugu ratas
Asukoht: Tartu.
Kontakt:

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas need4beat »

Talviti garaasis, mida ei köeta, seega ka hetkel seal. Suveks toon kodugaraasi ära. Aga ootan ikka infot €.- kohta, siis tean edasi mõelda, kas toon sulle või pean suveni ootama... :roll:

Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas ping »

need4beat kirjutas:

Ok õige ka, et ärisaladusi ei reedeta :lol: aga ma mõtlen asja üle viivukese ......... .

:roll:
Ma usun, et osaled ise päris lähedalt oma juustelõikuse- ja hambaauguparanduse protsessis ning oled kursis selle ärisaladustega.
Kas hakkad endal hambaid ka ravima? :shock:
Maailmas on palju lihtsaid asju:
kiviraidur- taod suurel kivil üleliigse ära ja ilus Madonna tuleb seest välja
Klaverimäng - tuleb ainult õigel ajal õigele klahvile vajutada ja ilus muusika kostab.


rai00
Postitusi: 107
Liitunud: 28 Nov 2007, 22:37
Asukoht: Pärnu Tallinn

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas rai00 »

need4beat kirjutas:

Aga AndrusB kuidas see remont sul välja näeks kui ma tsikli su poole tiriks,mis sa seal ära teed ja mida muudad? Sest sädet pole... ei saa nüüd ma aru, kas kadus säde kui regulaatorita käivitasin või mis ime läbi ta minema haihtus. Kui saaks sädeme tagasi oleks juba poole lihtsam lahendada, läheks masin käima ka :lol:

Kui aku on tühi või pers..s siis kaobki säde ära...

Mootorrataste müük remont ja hooldus.
http://www.motard.ee/
Kasutaja avatar

MT_972
Postitusi: 56
Liitunud: 05 Nov 2007, 10:18
Asukoht: Kodu

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas MT_972 »

No kui sa AndrusB nii tark oled, võiksid ju siia oma teadmiste põhjal kiirelt ülevaate panna! Mida ja kust üle vaadata selles CBR 900RR-i juhtmestikus? Teha nn. Kleeps 900 RR elektrisüsteemist. Niisama targutada oled siin võtnud küll tõsiselt. (togi) Kuna endalgi teema pealkirjas toodud isend, millel Depoo veel nn. garantiikorras vahetas pingeregulaatori. Võibolla peaks ka selle juhtmestiku ülekäima vms.!? Lihtsalt veits kahtlane jutt, et tuleb kogu juhtmestik sellepärast rattalt eemaldada ja saata teab kuhu asumisele, et rattal sädet üles leida :wack:

Käsi ei Kuku Kännust Kaugele
(Kõik mis pole keelatud, ei ole siiski tihti ka lubatud)
Kasutaja avatar

tnacc
Postitusi: 409
Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
Tsikkel: Can-am Outlander 800
Asukoht: saaremaa

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas tnacc »

meie hulgas on
Pilt
midagi pole teha :mrgreen:

Planeeta korvis sündinud
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Kui Andrus siin oma teadmised avaldaks, siis kodukootud elektrikud võivad oma oskamatute katsetustega asja päris peeti keerata ja oh seda kirumist siis tema suunas, et andis sitta nõu. Õieti teeb, et siin avalikult ei räägi.

Kasutaja avatar

MT_972
Postitusi: 56
Liitunud: 05 Nov 2007, 10:18
Asukoht: Kodu

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas MT_972 »

meie hulgas on
Pilt
midagi pole teha :mrgreen:

Tundub tõesti, et neid on siin rohkemgi :mrgreen:

Käsi ei Kuku Kännust Kaugele
(Kõik mis pole keelatud, ei ole siiski tihti ka lubatud)

Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas Ercki »

Välismaa foorumites sellest 900 cebari elektrist jutte küll ja veel. Kellelgi olla sama kala olnud, olevat ühe zeneri dioodi ära vaheanud ja voilaa.
Aga kui ise asja ei jaga ei tasu ikka torkima hakata.

Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas ping »

Kaasaegsetes manualides on elektrisüsteemide mõõtmine antud suht lihtsustatult. Tootjatele on kasulikum, et kliendid ostaks uusi masinaid mitte ei remondiks vanu lõpmatult.
Vana, väga lihtsa juhtmestikuga, GAZ veoauto starteri juhtmete mõõtmiseks tuli teha testriga 14 mõõtmist. Kaasaegsel 4 silindriga 4takt mootoril (halvasti töötava mootori puhul, kui kompuuter viga ei näita) oleks mõõtmiste arv saja kanti. Puuduliku laadimise ja sädemega tsiklil võiks see arv olla kuskil 40 tuuri.

MT_972 kirjutas:

.......... teadmiste põhjal kiirelt ülevaate panna! Mida ja kust üle vaadata selles CBR 900RR-i juhtmestikus? Teha nn. Kleeps elektrisüsteemist..........

Päris suur kleeps tuleks kui kõik näpunäited ja tarkuseterad selle peale riputada.
Tavaliselt otsitakse esimese vea leidmiseni aga et veenduda kogu värgi korrasolekus tuleb ikkagi kõik juhtmed/ühendused ülemõõta.

Kasutaja avatar

Teema algataja
need4beat
Postitusi: 226
Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
Tsikkel: Rinka tõugu ratas
Asukoht: Tartu.
Kontakt:

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas need4beat »

ei näe postituse

tnacc kirjutas:

meie hulgas on
Pilt
midagi pole teha :mrgreen:

mõtet siin foorumis.Oled targem, kirjuta parem jutt, või tee parem pakkumine :ner:

Kasutaja avatar

tnacc
Postitusi: 409
Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
Tsikkel: Can-am Outlander 800
Asukoht: saaremaa

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas tnacc »

parem pakkumine millisest pakkumisest??

kui oleksin honda elektrisüsteemi tüüpvigadega tuttav, jagaksin teadmisi ja õpetussõnu foorumis kõigile ja tasuta.

kogu selle eelneva jutu (targutuste) põhjal võib üsna kindlalt seda tüüpveaks pidada.

või mis??
:bsmile:

Planeeta korvis sündinud
Kasutaja avatar

Hanno
Postitusi: 222
Liitunud: 24 Mär 2008, 15:26
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: TLN
Tänatud: 3 korda

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas Hanno »

ping kirjutas:

Nad pole ehitatud koguaeg tuledega sõiduks. Ja kui pistikud ja juhtmed ära "mädanevad" ning pingeregulaatori reaktsiooniaeg generaatori sagedusega resonantsi läheb hakkavad pingekat läbima liiga suured voolu impulsid.

sellele teooriale pikemat selgitust ei taha pakkuda? Geneka pöörded on ju pidevas muutumises...

Kasutaja avatar

Teema algataja
need4beat
Postitusi: 226
Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
Tsikkel: Rinka tõugu ratas
Asukoht: Tartu.
Kontakt:

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas need4beat »

Ei no aga oled sa seda kunagi ise parandanud, tead, mida teha? ja minu arust päris hea targutus, et kui mees teab, mis mees räägib, las ta teeb seda :wink: .Tundub nö CBR'i guru olevat ja väga hea variant just cbr'i remontijaks. Aga ma mõistan, et foorumites on mahategijaid ka vaja :lol: pole hullu :bsmile:

Kasutaja avatar

Hanno
Postitusi: 222
Liitunud: 24 Mär 2008, 15:26
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: TLN
Tänatud: 3 korda

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas Hanno »

need4beat kirjutas:

Ei no aga oled sa seda kunagi ise parandanud, tead, mida teha? ja minu arust päris hea targutus, et kui mees teab, mis mees räägib, las ta teeb seda :wink: .Tundub nö CBR'i guru olevat ja väga hea variant just cbr'i remontijaks. Aga ma mõistan, et foorumites on mahategijaid ka vaja :lol: pole hullu :bsmile:

kui see mulle oli suunatud, siis, ma küll püüdsin küsimust sõnastada nii, et see ei kõlaks provokatiivsena. Ei, ei ole ühtegi cbr-i isegi käega katsunud muidu...

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3152
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 332 korda

Re: CBR 900 Voolusüsteemil on ilge kala sees...

Lugemata postitus Postitas ranel »

need4beat kirjutas:

Niisiis teegmist on 95' aasta Honda CBR 900 RR fi...blabla ning voolusüsteem on natuke nihu läinud, pikema jebimise teel muidugi,sellest kõigest kohe lähemalt.
Ühel südasuvise õhtupooliku ajal sai korralikult taas rutskat väänatud ja ühel hetkel hakkas masin jukerdama, nimelt tundus,et genekas enam ei lae, sest aku oli tühi ja tsikkel ei tahtnud kohapeal käia jne jne.Sain läi ussim**** linnast koju sõidetud (kõrgete pööretega mängeldes, häbinägu ees :oops: ) ja laadisin aku ära. Sain käima normaalselt ja mõõtes selgus siiski, et genekas ei lae enam akut. Käisin spetsialistide juures ja soovitati genekas uuesti mähkida, kuna natuke oli põlemisjälgi ...või pigem kärssamisjälgi küll,aga seda minimaalselt. Tegin ka seda aga säästlikkuse mõttes mitte Saaremaal elava mehe juures kes paar tonni võtaks(ei mäleta täpset summat aga sääst õigustas tollal ennast) vaid ühe teise elektrimootoreid mähkiva mehe juures või pigem siis tema poes ( Tartus Cedo kõrval asub).
Kui genekas küljes, selgus,et ikka ei lae veel genekat. Siis kahtlustasin pingeregulaatorit. Vahepealne tegevus on ununenud ( Kuna olen hetkel aega teenimas siis palju eelnevat on ununenud) kuid ma läksin (tsikkel bussis) motohoovi,et lasta mõõta genekat ja pingeregulaatorit,et kummas siis asi on (Niipalju, kui neid mõõta annab). ma olin aga unustanud pingeregulaatori taas ühendada masinaga ja panin tsikli käima... siis hakkasid silindrid järjest tagant kaduma ja lõpuks suri välja.Enam käima ei läinud.Kuna oli kiire ka (järgmine päev pidin juba sõjaväkke ära minema) ja tsiklit ei saand sinna jätta siis viisin ta koju. Kiirelt kontrollides selgus, et sädet enam polnud. Kas on võimalik et lasin läbi süütepoolid? Ma olen elektri kohapealt üsna loll ega oska ise mõõta ega mässata seal selliste asjadega aga soov oleks enne Kevadtormi lõppu tsikkel tööle saada. Seega ootan abi,soovitusi ja mida kõike veel ,et nädalavahetustel (kui saan linnaloale :lol: ) käia ja teha midagi ära tsikli kallal.
Tänan tähelepanu eest ja ette tänan soovituste eest :)

Kaupo, reedel olen Rando pool :bsmile: . Tuleta mulle päeval meelde ja võtan testri kaasa. Vast saab ikka ära mõõdetud pinged :D Eks saab vaadata siis, kust voolu läbi ei käi vms :D

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”