dnepri surveastme tõstmine.
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
dnepri surveastme tõstmine.
Plaan siis osta dnepr aga tarbib veel 76te.Kuidas sellist asja üldse teha,või kas on mõtet.Äkki keegi soovitaks kedagi kel asjaga kokkupuutunud.Igaljuhul ootan nõu.Tänud.
-
- Postitusi: 1187
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Dneprile oli/on saada vähemalt 2 sorti kolbe - kumera ) ja koonlise põhjaga \___/. Kumera põhi on madalam ja klapisüvendid väiksemad, koonilisel kõrgem ja klapisüvendid sügavamad. Mu kunagisel '91 toodetud dnepril olid koonilise põhjaga kolvid - see rats võiks siis olla venelaste ametlik lahendus uuema aja bensiini tarvis. Aga mulje jäi selline, et neid koonilisi polnud varuosana eriti liikumas. Mis seis nüüd on, ei tea.
Samas käib dnepr vabalt ka 95ga. Ainult segu ei tohi liiga lahja olla, muidu võib valu andes üle kuumeneda ja on oht, et sulatab kolvi põhja. Aga nii eht-dneprlikult sõites ei juhtu midagi. enne laseb kuskilt mujalt ära.
Samas käib dnepr vabalt ka 95ga. Ainult segu ei tohi liiga lahja olla, muidu võib valu andes üle kuumeneda ja on oht, et sulatab kolvi põhja. Aga nii eht-dneprlikult sõites ei juhtu midagi. enne laseb kuskilt mujalt ära.
-
- Postitusi: 395
- Liitunud: 05 Aug 2004, 15:28
- Asukoht: Kose Vabariik Harjumaal/Nike, Adidas ja Salamander
- Kontakt:
On saada neid koonilisi kolbe,kuid kumeratega on asi kitsas.
95 on sobilik bensiin ka ümber ehitamata,tuleb vaid süüdet varasemaks pisut sättida,et bensiin jõuaks lõpuni põleda enne,kui klapp avaneb. 76 mootorid uuemal ajal kasutasidki asendusbensiinina 93. Küllap need meie Dneprid ka sama arvestusega ehitati.
95 on sobilik bensiin ka ümber ehitamata,tuleb vaid süüdet varasemaks pisut sättida,et bensiin jõuaks lõpuni põleda enne,kui klapp avaneb. 76 mootorid uuemal ajal kasutasidki asendusbensiinina 93. Küllap need meie Dneprid ka sama arvestusega ehitati.
Ei ole olemas tigedaid inimesi, on hoopis vähe huumorit!
Koonilised kolvid on 36hj dnepri mootoritel ja kumerad on vanematel 32hj mootoritel. kõrgema oktaani arvuga bensiin ei tee üldse nii palju paha kui madalama oktaan arvuga bensiin. dnepril ploki kaant lihvida pole erilist mõtet kuna silindri ots istub kaanes olevasse süvendisse. silindri otsast pisut maha võtta aitab küll aga enne peaks uurima kui kaugele klapp kolvist jääb.
Seda ta enam-vähem tähendabki, aga lihtsalt minu postis oli, et etüülitud bensiini oktaanarv on teise skaala järgi võetud, kui etüülimata.Vellou Kask kirjutas:Vabandust, et noking aga minu meelest näitab oktaan arv seda, et võib kasutada suurema surve astmega mootoreid või midagi... võin ka praegu jummala puusse panna.
![]()
A-66 - surveaste 6,5...7,0
A-72 - 7,0...7,5
A-76 - 7,5...8,0
93,95 ja 98 - 8...9
See siis Piiblist võetud.
N2O kirjutas:Seda ta enam-vähem tähendabki, aga lihtsalt minu postis oli, et etüülitud bensiini oktaanarv on teise skaala järgi võetud, kui etüülimata.Vellou Kask kirjutas:Vabandust, et noking aga minu meelest näitab oktaan arv seda, et võib kasutada suurema surve astmega mootoreid või midagi... võin ka praegu jummala puusse panna.
![]()
A-66 - surveaste 6,5...7,0
A-72 - 7,0...7,5
A-76 - 7,5...8,0
93,95 ja 98 - 8...9
See siis Piiblist võetud.
Lahe, ma räägin vahest midagi õigesti kah

VEllou KAsk
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Aga äkki on võimalik ka bensiini oktaanarvu langetamine mingi spets lisandiga?
Ärge palun öelge et pane diislit hulka - see kindlasti toimib aga kui palju lisada
Äkki on siin foorumis mõni küttesodi müügimees kes oskab soovitada.
Mul siis nimelt selline kurb kogemus et peale 2000 km läbimist kärssas K750nel kolb ära, kuigi sõitsin 95ga ainult poole sellest vahemaast, teine pool sai sõidetud 76ga.
Ärge palun öelge et pane diislit hulka - see kindlasti toimib aga kui palju lisada

Äkki on siin foorumis mõni küttesodi müügimees kes oskab soovitada.
Mul siis nimelt selline kurb kogemus et peale 2000 km läbimist kärssas K750nel kolb ära, kuigi sõitsin 95ga ainult poole sellest vahemaast, teine pool sai sõidetud 76ga.
Harva kodus
[quote="olaf"]Ma olen enda dnepriga lasknud juba pikemalt 95, 98 benaga ja pole häda midagi ainult, et süüde tuleb pisut varasemaks panna. Sõidan endsa 61a villisega ka 95 ja 98 benaga ja ei tee see ka teist nägugi selle peale sellel ka samuti süüde varasem.[/quote]
Aga tegelikult on 61a villisele ette nähtud ~64 (loe ümaradatud) bensiin.
mina ostsin kunagi ammu endale 400l bensiini 76A ja lasin seista ja seisab senimaani kasutan vaikselt. Enda aru saamiste järgi peaks bensiini seismine oktaanarvu vähendama.
Kas liialt suure oktaanarvuga bensiin ei peaks mitte kolvidele halvasti mõjuma?
Aga tegelikult on 61a villisele ette nähtud ~64 (loe ümaradatud) bensiin.
mina ostsin kunagi ammu endale 400l bensiini 76A ja lasin seista ja seisab senimaani kasutan vaikselt. Enda aru saamiste järgi peaks bensiini seismine oktaanarvu vähendama.

Kas liialt suure oktaanarvuga bensiin ei peaks mitte kolvidele halvasti mõjuma?

Mudakoll
Lennuki bensiini küll sisse ei tasuks madala surve astmega mootorile panna - see ei lähe seal õieti põlema aga kui sa paned suurema surveastmega mootorile madalamat oktaani siis juhtub selline lugu, et madala oktaaniga bena põleb nii aeglaselt et kolb sulab ära. kui madalama surveastmega mootorile vähe karmimat bena panna siis piisab vaid süüte varasemaks keeramisest, et kolb alles jääks üldiselt. Mao len sõitnud igatsugu vana vene rauaga ja pole veel sellist jama olnud, et kolb ära oleks sulanud. mca15 sulle soovitaks villise puhul lase kaan oma 2mm alla siis tunned et asjal hoopis teine minek ja sööb 98-t ilma mingi probleemita, enda omal tegin selle triki ära kuna kaan oli juba enne päris peetis.
[quote="olaf"]Lennuki bensiini küll sisse ei tasuks madala surve astmega mootorile panna - see ei lähe seal õieti põlema aga kui sa paned suurema surveastmega mootorile madalamat oktaani siis juhtub selline lugu, et madala oktaaniga bena põleb nii aeglaselt et kolb sulab ära. kui madalama surveastmega mootorile vähe karmimat bena panna siis piisab vaid süüte varasemaks keeramisest, et kolb alles jääks üldiselt. Mao len sõitnud igatsugu vana vene rauaga ja pole veel sellist jama olnud, et kolb ära oleks sulanud. mca15 sulle soovitaks villise puhul lase kaan oma 2mm alla siis tunned et asjal hoopis teine minek ja sööb 98-t ilma mingi probleemita, enda omal tegin selle triki ära kuna kaan oli juba enne päris peetis.[/quote]
mille jaoks hakata seda janti tegema kui mul vastav bensiin olemas. tõmmet pole enam juurde vaja seda küllaga.
mille jaoks hakata seda janti tegema kui mul vastav bensiin olemas. tõmmet pole enam juurde vaja seda küllaga.

Mudakoll
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.