Honda VFR750F J/K '88-'89 (RC24)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Honda VFR750F J/K '88-'89 (RC24)
Tere
On tekkinud soov soetada endale pealkirjas mainitud ratas. Teadjamad mehed palun rääkige, miks sellist ratast soetada või miks see mõte kiirelt maha matta!?
Ise olen hetkel aru saanud, et tegu peaks olema suhteliselt püstise sõiduasendiga maanteematkamiseks mõeldud rattaga, mille puhul on mootorile 100 000 km alles sissesõidu eest.
Seega kodanikud, kel on olnud au sellist ratast omada või proovida, palun rääkige, miks seda ratast valida või miks mitte.
SiM
-
Teema algataja
Re: Honda VFR750F J/K '88-'89 (RC24)
Enne ununes, et teretulnud on ka erinevad lingid saitidele, kus sellest rattast räägitakse.
SiM
-
- Postitusi: 3238
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 226 korda
Re: Honda VFR750F J/K '88-'89 (RC24)
kasuta otsingut-googlist leiad paksult selle kohta kui mõnd võõrast keelt oskad.Kuskilt on meelde jäänud,et sellel vist oli nukkade õlitusega mingi kala.Ise valiks VFR800
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja
Re: Honda VFR750F J/K '88-'89 (RC24)
franz125 kirjutas:kasuta otsingut-googlist leiad paksult selle kohta kui mõnd võõrast keelt oskad.Kuskilt on meelde jäänud,et sellel vist oli nukkade õlitusega mingi kala.Ise valiks VFR800
Googeldanud juba olen. Pigem lootsin leida, siit inimesi, kel reaalselt kogemusi sellise rattaga. Kas see õlituse jama ei olnud mitte veel vanematel mudelitel? Mille poolest see VFR800 parem on kui VFR 750F?
SiM
-
- Postitusi: 3238
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 226 korda
Re: Honda VFR750F J/K '88-'89 (RC24)
PGM-FI kütte pritse ja Dual Brake system näiteks.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Honda VFR750F J/K '88-'89 (RC24)
VF olid vigased VFR on väga töökindel, kui on korralikult hooldatud jne. Karpad pole k6ige tugevam koht ja nagu ikka hondadel need pingeregulaatorid lähevad läbi, kui miski asi huvitab küsi!
-
- Postitusi: 111
- Liitunud: 24 Aug 2008, 13:57
- Tsikkel: Honda VFR 750
Re: Honda VFR750F J/K '88-'89 (RC24)
oman 94a vfr-i ja kiidan väga kuskil 7500km läbitud ja mingeid probleeme pole olnud. Hea mugav ratas maanteepeal sõitmiseks, ei pea olema nagu kääbik bike seljas, vaid mõnus mugav püstine asend. Ainukeseks miinuseks tooks ära suure küttekulu võrreldes baikidega, kuna tegemist suht raske touring rattaga-linnas kuskil 8-9(pähe mitte väga andes). Aga sellest ma väga ei hooli, kuna ratas tõesti väga mugav.
-
- Postitusi: 111
- Liitunud: 24 Aug 2008, 13:57
- Tsikkel: Honda VFR 750
Re: Honda VFR750F J/K '88-'89 (RC24)
http://cgi.ebay.co.uk/1992-HONDA-VFR750 ... 230fdda31f
siin on päris ilus maasikas, siit foorumist leiad Timo, kes toimetab Inglismaal, tema aitaks sul ratta Eestisse saada, ma enda vfr ostsin nii ja jäin väga rahule teenusega.
-
Teema algataja
Re: Honda VFR750F J/K '88-'89 (RC24)
Mul kinnisideeks just pealkirjas nimetatud versioon ja loodaks kuulda eriti infot neilt, kel sellise vana mudeliga kogemust. Kui kellelgi selline ratas peaks garaazis seisma siis oleks väga huvitatud reaalsele rattale pilgu peale viskamisest ja ehk saaks ka korra selga istuda. Piltide järgi paistab mega kena ratas olevat, eriti veel valged isendid.
Mida veel kuulda tahaks on just see, et miks sellist vana ratast valida või miks vältida. Hetkel tundub, et 89 aasta ratta ost ei olegi päris sõgedus, seega palun tooge mind maapeale tagasi.
-
Teema algataja
Re: Honda VFR750F J/K '88-'89 (RC24)
markku kirjutas:VF olid vigased VFR on väga töökindel, kui on korralikult hooldatud jne. Karpad pole k6ige tugevam koht ja nagu ikka hondadel need pingeregulaatorid lähevad läbi, kui miski asi huvitab küsi!
Siit foorumist teisest teemast lugesin, et uude karpa nõelade soetamine on keeruline, kuna enam ei toodeta. Kuidas sellise vanema ratta puhul muidu varuosadega lood on - kas on saada ja kust? Kas omad kogemust just sellise vanema VFR'ga?
-
- Postitusi: 141
- Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: Honda VFR750F J/K '88-'89 (RC24)
Ise oman juba päris mitmendat aastat VFR 750F 97a. masinat. Mugav on tõesti sõita. Küttekulu ei ole minu arust küll väga hull. Rakvere-haapsalu ca 10-11l seda kiirustel 110. Hetkel on mul plastid korrastamises ja siis läheb masin ka arvatavasti müüki. Mina olen küll väga rahul olnud masinaga. Mingeid vigu pole ka olnud, korrapärased hooldused ja tankimine.
-
Teema algataja
Re: Honda VFR750F J/K '88-'89 (RC24)
SiM kirjutas:Mul kinnisideeks just pealkirjas nimetatud versioon ja loodaks kuulda eriti infot neilt, kel sellise vana mudeliga kogemust. Kui kellelgi selline ratas peaks garaazis seisma siis oleks väga huvitatud reaalsele rattale pilgu peale viskamisest ja ehk saaks ka korra selga istuda. Piltide järgi paistab mega kena ratas olevat, eriti veel valged isendid.
Mida veel kuulda tahaks on just see, et miks sellist vana ratast valida või miks vältida. Hetkel tundub, et 89 aasta ratta ost ei olegi päris sõgedus, seega palun tooge mind maapeale tagasi.
Oman 89 aasta ratast. Olen sellega sõitnud 2006. aastast ca 35 000 kilomeetrit, praeguseks rattal ees 106 000 km. Mootoriga pole polnud ühtegi probleemi. Eelmise aasta lõpus suri pingeregulaator(kuna sai käidud mägedes, siis on tõenäoliselt oma osa oli selles ka suhteliselt ekstreemsetes tingimustes). Varuosi olen siiani hankinud osaliselt Ebay, osaliselt ka kohalike motopoodide kaudu. Seni hätta pole jäänud. Sel aastal pole veel ratast välja ajanud. Kui huvi on näha, siis asun Tartus.
Parimat
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.