SBK

Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: SBK

Lugemata postitus Postitas allan777 »

Miks paljukiidetud bmw s1000rr sõidab ikka kümnendal kohal nagu eelmine aasta, äkki peaks neile tere piima kleepeka müüma

vana teema küll aga jäi hinge kriipima see lause :D. pean korrigeerima. oluline on vahet teha WSBK ja SST ratastel. need nö maailma superbike rattad on meie mõistes kosmosetehnika ja seal ei mängi väga palju rolli enam see mida müüakse poest. Arvestades BMW kogemusi nn RR rataste vallas, siis on bemm isegi kuradima hästi esinenud selle lühikese ajaga mil neil on olnud RR ratas. WSBK tasemel on suurem osa probleeme seotud just sellega, et ratas lubab väga palju erinevaid seadistamisvõimalusi ja seda kõike lühikese ajaga on raske hõlmata. Sirgekiirused näiteks on paljudel võistlustel bemmil parimad, ehk siis võimsuses ei ole probleem. Seadistamisprobleemi tõstis esile ka Leon Haslam peale 2011 esimest etappi. Kuid ma usun, et bemm saab aparaadi tööle.
SST rattad on need pm mida müüakse meil poest, minimaalsete muudatustega, ehk siis stock rattad. See on muide see sari mida sõitis Rohtlaan. Ja seal on siiski praegu BMW terav. Eks mingil määral on mõlemas sarjas ka sõitjate argument, ehk siis, et bemmil pole kõige teravamaid kriite karbis. Kuigi Haslamil on seda terava kriidi potensiaali kõvasti, eks aeg näitab.

Kui vaadata igasugu superbike sarju üle maailma, siis BMW on hakanud selgelt domineerima, põhjuseks just kohe poest kättesaadav hea pakett (näiteks IDM, saksa meistrisari, tase pm sama mis BSB), samuti alphaRacingu pakutav lisavarustus(alphaRacing on WSBK ja IDM tiim), millega on võimalik poepillist teha suht mõistlike kulutustega täisvereline ringrajapill.

tänavasõitjale on praegusel hetkel raske paremat RR ratast välja pakkuda - kõik elektroonilised lisad töötavad suurepäraselt, käiguvahetus ja võimsus tõmbab kriipsu kõrvuni :).

traction control - vastavalt sekkumisosalusele ka rajal väga vajalik abimees, tänaval eriti praeguste ilmadega - suurepärane sooritus :). olen üritanud kurvidest väljudes meelitada siklit slaidima, sekkumine on nii sujuv, et ei mõjuta sõitu üldse. nö rinkaseades laseb ka slaidida niipalju kui vaja :D. highside on seda aparaati rajal raske meelitada, peab päris korralik sõiduviga olema, et nii läheks.

abs - tänavasõitjale, eriti algajatele, väga vajalik abimees. rajal kuivaga mittekasutatav, kuna pikendab pidurdusmaasid, ei ole effektiivne võidusõidus. samas tänaval meeldib. vihmasõidus võimalik kasutada.

wheelie control - lubab esiotsal tõusta 15 kraadi. nii ja naa, treeningsõitudes isegi vajalik, kuna õpetab sujuvamat sõidutehnikat. võistlussõidus ei kasutaks, kuna võistlusolukorras võib tekkida situatsoone kus läheb üle 15 kraadi nurk ja sel juhul on keerab see sekkumine kiiruse tuksi - sekkumine järsk, nö kiivriga esiklaasi effekt. iseenesest on võimalik seda nurka ka seadistada läbi softi muutmise aga see on kallis.

and last but not least - kellele ei meeldiks peale väikesi järeleaitamisi avastada tagarattast mõni hobune vähem kui 200 :D

bemm on siiski praegusel hetkel parim mida poest saab :).

BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”