Yamaha xt600 91a supermoto


Teema algataja
janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas janis »

Värskendaks teemat. Algas supermoto ehitus vol2. Seekord otsustasin asja põhjalikult kätte võtta ja varuda rohkem aega ning teha korralikult. Aega varusin esialgu septembrini. Loodetavasti saan ma kõik vajaminevad jupid piisavalt kiiresti. Plaanis on raam korralikult üle teha, ehk siis kõikide üleliigsete kinnituste ära lõikamine ja lihvimine. Sabaraami kinnitused tuleb ümber teha nii et lõpptulemusena jääks kaubanduslik välimus. Tagaamordi kinnitus tuleb tuua madalamale ja nihutada paremale. Kui see töö on tehtud saab raami liivapritsiga ära puhastada ja mustaks värvida. Varem olid raami nähtavad osad aerosoolkrundiga mustaks värvitud. Originaal tagakiige koos tagumise amordiga asendan uuega. Olemas on juba KTM-i tagakiige. Väga suur kaaluvõit, XT originaal terasest kiige koos kobaka amordi liigendi süsteemiga kaalub tunde järgi 1.5 kg rohkem kui alumiiniumist KTM-i kiige. KTM-i kiige on pikem seega paremad sõiduomadused ja veel väga suur pluss on amordi kinnitumine otse kiigele. Pehme XT amordi asemel tuleb reguleeritav gaasiamort. Amordi asetus ei ole enam keset tsikli kesktelge vaid paremale nihkes, jääb ruumi karburaatorile ja õhufiltrile. Originaal karburaatorid asendan kiirenduspumbaga karburaatoriga. Ära tahan kaotada elektristarteri, seda mitmel põhjusel. Esiteks jääb siis rohkem ruumi karburaatorile, sest XT600 tuli algselt tehasest ainult kickstart versiooniga ja hiljem lisandus elektri start, minuarust leiti sellele väga kitsas koht karburaatori all mis tegi karburaatori reguleerimise parajaks peavaluks. Seega eemaldades elektri starteri saan rohkem ruumi uuele karburaatorile ja kollektorile. Elektri starteri kaotamine tähendab ka seda, et võin ära jätta aku ja starteri relee, kaaluvõit on suur. Kuna minu mootoril on suurendatud surveaste siis on olnud mul probleeme käivitamisega, aku pidi olema super täis, et jõuaks mootorit ringi vedada. Kickstardi paigaldan koos dekompressiooni võlliga, peaks olema sama lihtne käima lüüa kui stock surveastmega. Tagumine hammasratta poldi avad puurisin läbi rummu, sellega kaotasin ära hamamsratta leevenduspuksid. Minuarust need leevenduspuksid kaotasid ära selle terava jõnksaka mida oli vahel rajal vaja saada. Jutuna lihtne küll aga ümber tegemist on palju. NB! kõik jupid mis üle jäävad on müüa.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”