X-ring ja O-ring

Kasutaja avatar

kahro
Postitusi: 111
Liitunud: 14 Mär 2004, 21:26
Tsikkel: XTZ750
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas kahro »

O-Ring kett peaks määrimisvälba ületamise suhtes tavaketist pisut andestavam olema. Kummitihend on ikkagi takistuseks õli eluliselt tähtsatest piirkondadest ära lendamisel ja saasta sinna tungimisel.
Iseasi, kas O-Ring kette tohib määrida tavalise mootoriõliga, mina isiklikult ei julge. Spray pudelitelgi kiri "O-Ring Safe" suurem kui "Chain Oil".

Scottoiler kasutab ju ka spetsiaalset õli.

Endise Jawamehena kiidan selle masina ketiõlitust: Siduri lülituspulga ülilevinud lekke kaudu sattus õli käigukastist otse vedavale hammasrattale. Pole mina näinud-kuulnud, et korras ketikaitsega Jawa kett kuivaks kipuks jääma :P

Kuna Scottoiler on üsna kallis ja toimib ainult 2 režiimis (on/off) sõltumata kiirusest ja seeläbi läbitavast vahemaast olen mõelnud, et aretaks ise mingi süsteemi, mis saaks impulsi näiteks tagaratta pöörlemisest ja iga X impulsi järgi suruks tilga õli süsteemi. Millist õli aga sellises süsteemis kasutada, et mitte kahjustada O-Ringe?
On keegi kasutanud erinevaid ketiõlitussüsteeme ja oskab neid kiite/laita?
Nupu või pudeli pigistamise põhimõttel süsteemid mulle ei meeldi, enne juba midagi sellist http://www.hondabikes.freeserve.co.uk/chainoiler.html

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”