Väntvõlli taastamine - custom saaled

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
caribba
Postitusi: 46
Liitunud: 09 Sept 2005, 23:46
Asukoht: viljandi

Väntvõlli taastamine - custom saaled

Lugemata postitus Postitas caribba »

Tervist!

Juhtus minu ZZR1100'ga selline lugu,et kolmanda kepsu saale tegi ringi peale. Tegemist on tüüpveaga nende mootorite puhul ning seetõttu ei ole sisuliselt saada ka kasutatud väntvõlle/mootoreid (väga harva ja kalli hinna eest ebay vahendusel). Olen konsulteerinud mõne väntvõllidega tegeleva inimesega ning alati olen kuulnud sama asja - pulber (pihustus)tehnoloogi väntvõllidelt tuleb taastatud kiht maha ning tulemuseks hävinenud mootor. Siiski pidavat olema Soomes vajalik know-how ja aparatuur, et vajalik kiht kas peale keevitada ning pärast mõõtu lihvida või tehakse väntvõllile lihvi ning hiljem eritellimusega paksem saale peale.

Kes võiks Eestis tegeleda selliste eritellimustöödega - saalede valmistamisega? Kas ka Eestis on mõnda spetsialisit, kes julgeb keevitada, andes sealjuures garantii, et vänt on peale seda ka sirge?

Ette tänades

Aprilia Atlantic--> Suzuki gsx 600f--> Kawasaki ZZR 600--> Kawasaki ZZR 1100
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6773
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 694 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Väntvõlli taastamine - custom saaled

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Selline asi oli: http://karl.usinmasin.pri.ee/labor/
Oli sellepärast, et pri. ee lõpuga domeenid lännu ja uut ei tea-oli TTÜ tehnikalabor vmt, ehk targemad aitavad.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Väntvõlli taastamine - custom saaled

Lugemata postitus Postitas tazavi »

yeekim kirjutas:

Selline asi oli: http://karl.usinmasin.pri.ee/labor/
Oli sellepärast, et pri. ee lõpuga domeenid lännu ja uut ei tea-oli TTÜ tehnikalabor vmt, ehk targemad aitavad.

edu

selle lehe autor tegutseb siin foorumis ikka edasi :) nv just nokkisime ta kawasaki kallal, ju ta varsti näeb seda teemat ehk ka :)

ahjaa, kasutaja huck on ta. http://biker.ee/phpbb/memberlist.php?mo ... ile&u=8496

Viimati muutis tazavi, 05 Mai 2011, 23:35, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
caribba
Postitusi: 46
Liitunud: 09 Sept 2005, 23:46
Asukoht: viljandi

Re: Väntvõlli taastamine - custom saaled

Lugemata postitus Postitas caribba »

On ka minule tema nimi kõrvu jõudnud. Kuskil vanast postitusest lugesin välja tema sõnavõtu, kus mainis, et väntvõlle keevitades on suur risk nende kõverdumiseks, samuti ei olevat lihvpinki, kus õigesse mõõtu lasta. See on rohkem "naised saunas rääkisid" jutt. Loodame, et lugupeetud huck oskab rohkem informatsiooni pakkuda.

Parimat

Aprilia Atlantic--> Suzuki gsx 600f--> Kawasaki ZZR 600--> Kawasaki ZZR 1100
Kasutaja avatar

ducatist
Postitusi: 153
Liitunud: 30 Juun 2007, 13:20
Tsikkel: Monster 900
Asukoht: Haapsalu

Re: Väntvõlli taastamine - custom saaled

Lugemata postitus Postitas ducatist »

Viljar Mäesepa saadetest on pulber katmine läbi jooksnud,küsi tema käest.Kontakt küsi "motopaksu" käest.


joel
Postitusi: 1827
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Re: Väntvõlli taastamine - custom saaled

Lugemata postitus Postitas joel »

yeekim kirjutas:

Selline asi oli: http://karl.usinmasin.pri.ee/labor/
Oli sellepärast, et pri. ee lõpuga domeenid lännu ja uut ei tea-oli TTÜ tehnikalabor vmt, ehk targemad aitavad.

http://karl.usinmasin.net/labor/
Viidad seal ei tööta, aga kui viidale klikata ja siis aadressiribal pri.ee asemele net kirjutada, siis on asjad ilusti näha.

Joel

Teema algataja
caribba
Postitusi: 46
Liitunud: 09 Sept 2005, 23:46
Asukoht: viljandi

Re: Väntvõlli taastamine - custom saaled

Lugemata postitus Postitas caribba »

Tänu ühele usinale foorumlasele on selgunud, et Tartu motodepoo kaudu tehakse siis eelmainitud lihvi/saalede tööd. Esmaspäeval läheb väntvõll pinki ning siis peaks lõplikult selguma, kas sellega on midagi veel teha. Katsun teemat veel aktiivsena hoida ja enda saaga tulemustega kursis hoida.
Pääsesin ka "usinmasin" kodulehele ligi ning seal on rohkem keevitamistehnoloogiaga tegeletud. Neljasilindriliste väntvõlle küll taastatud ei oldud, kuid see-eest üks Vulcan'i vänt oli küll kenasti taastatud.

Parimat

Aprilia Atlantic--> Suzuki gsx 600f--> Kawasaki ZZR 600--> Kawasaki ZZR 1100
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”