Krossirehv ehk kärnrehv?
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Krossirehv ehk kärnrehv?
"Aitähh" Mella...seda ma tegelikult kõige rohkem kartsingi, et isegi hästi vastu pidanud
Ratas muidu jah seesamune DR350, mis just käsi liigesest välja ei tõmba...aga keerulisemates kohtades ja madalal käigul jaksas seda praegust rehvi keerutada küll, sestap ilma põhjuseta (kas siis hea mingites oludes või ülihea hind- st. hea majanduslikes oludes:) ) ei tahaks nagu kitsamale ka minna.
QRX, kusjuures mul ongi praegune tagarehv suisa sama mustriga, mis su viidatud lingi all...lihtsalt tähis HT seal kirjas oleva IT asemel. Tegelikult olingi pidamisega väga rahul, tõesti ka asfaldil kannatas mõistuse piires kallutada, lihtsalt see kulumine paneb praegu muid variante otsima või vähemalt kaaluma...samas proovin ikka endale aru anda ka, et kõik hea ühte ei mahu vms
Mulle tundubki, et need päris krossirehvide mustrid jagunevad ka enamvähem kahte tüüpi lisaks pehmusele- kas kärnad kõik ühel joonel "reas" risti sõiduuunaga, et võimalikult hästi "edasi kraabiks-kaevaks" ja pehmel pinnasel keeramisel lihtsalt peab jõud igal käigul pidamisest üle olema, et kallutada kannataks...või siis sellised, kus külgmised kärnad keskmistest tihedamalt ja/või vähemalt katavad neid tühimike, mis keskmiste, st "edasikraapivate" kärnade vahele jäävad, et saaks julgelt ka ilma "ratas all ringikäimas" pehmemal pinnal kallutada. Sai pikk ja segane lause, aga vast mõistate...ja parandate, kui väga eksiteel olen, aga endale tundub, et see tihedama küljekärna reaga oleks mulle ilmselt parem?
Möku pakutud variant tegelikult ka täitsa huvitav...samas ilmselt ka kõige "leebema mustriga", mis siia teemasse mahtuda võiks
Kuna kevad ja suurveed/lumelögad möödas, siis tõesti endal hetkel selline suund, et nüüd järgmine rehv võiks, eeldatavalt natukene kuivemates oludes, ikka sügisese porini ära suuta, et jälle uue, siis juba jälle võimalikult hea kärnaga, sügise lõpu pori/uus kevad vastu võtta (eelmine nv. oli taas paar juhust, kus modra polügonil möllates täiesti sadulani uputada õnnestus, näiteks avastades Tapa "raketibaasist" mingit unustatud otseteed Sika suunas, ning siis oleks tõesti kehvema rehviga üksi olles suur pahandus olnud...isegi eelmine päev toimunud "Lehtse offroad" ATV-meeste jäljed lõppesid päris kaugel, tsikli jälgi ka nagu rohkem ei hoomanud . Ja samas, nüüd iga kuu ilmselt ka 1000 miili kogunema ei hakka, kuna töö hakkab rohkem peale suruma ja eks see vaimustus ka lahtub ajapikku, kui kõik Lääne-Viru - Järva - Jõgevamaa (mitte)teed läbi sõidetud juba...aga paar-kolmtuhat võiks ikka suuta.
Üks selline küsimus igaks juhuks veel: kas mootorratta rehvil samamoodi autorehviga kõrguse nr.tähendab suhet laiusest? Lihtsalt Maxxise Dualspordist rääkides, siis trammi lingi all 120/80 R18 väidetavalt riiulis, päris ahvatleva 44€ hinnaga ka, samas 110/100 selline puudub...et kui rahulikum muster, ok las siis ollab suts laiem, aga ega kõrguses väga palju ei häviks...minu arvutuse järgi oleks tulemus 96 ühikut praeguse 110 kõrguse asemel, kas katastroof ? Krt, aegajalt üle raudteede ja üle metsasihtidele pudenenud palkide ukerdades, küll sealt "kliirensist" midagi enam ära anda ei tahaks

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.