GSXR 1100 tödiseb

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas uuggu »

Kelladest ja süütelukust tulevad 2 jämedat kaablit, ühel kollane, teisel must suur pistik, palju väikeseid klemme sees.
mõlemad suretavad lahti yhendades ratta välja. Eriti kipuvad minu rattal mustaks minema ja oksydeeruma musta pistiku klemmid.
käi need üle kuidagi, puhasta, pinguta, et ei loksuks.

Minu rattal on kogu elekter gondlite alt paagi alla kolinud, kaasa arvatud sabaplasti all olnu, aju vedeleb lahtiselt püti peal,seal tal hea ja kuiv olla :D
Põhjus lihtne, pole enam plaste :
http://www.hot.ee/uuggu//DSC04004.JPG

Lisaks viskasin enda rattal minema tugijala anduri, kui seal miski pistik, või lüliti ise jamab (ntx mingitel kindlatel pööretel kiirustel tuleneva vibra pärast) siis katkestab sammuti ajutiselt syydet.



Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie »

uuggu kirjutas:

Kelladest ja süütelukust tulevad 2 jämedat kaablit, ühel kollane, teisel must suur pistik, palju väikeseid klemme sees.
mõlemad suretavad lahti yhendades ratta välja. Eriti kipuvad minu rattal mustaks minema ja oksydeeruma musta pistiku klemmid.
käi need üle kuidagi, puhasta, pinguta, et ei loksuks.

Minu rattal on kogu elekter gondlite alt paagi alla kolinud, kaasa arvatud sabaplasti all olnu, aju vedeleb lahtiselt püti peal,seal tal hea ja kuiv olla :D
Põhjus lihtne, pole enam plaste :
http://www.hot.ee/uuggu//DSC04004.JPG

Lisaks viskasin enda rattal minema tugijala anduri, kui seal miski pistik, või lüliti ise jamab (ntx mingitel kindlatel pööretel kiirustel tuleneva vibra pärast) siis katkestab sammuti ajutiselt syydet.

Mis aasta ratas sul on? Kas sul olid ka need õhukanalid gondlitest paagi alla? Mis neist sai? See jalaasendi andur jebis korra eelmine aasta, aga siis näitas et vabakäik on koguaeg sees, võtsin lahti (kolme pesaga väike tükk) logistasin ja panin kokku tagasi, hakkas toimima ilusi jälle.

Et siis oleme taas elektri juures tagasi :mrgreen:


uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas uuggu »

95 aasta ratas. Need torud on huinjaa. Gondlita käib seal ōhku hulgi.
Aga jala andur ei anna vabakäigu tuld. Selleks on eraldi andur käimakasti juures.

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie »

uuggu kirjutas:

95 aasta ratas. Need torud on huinjaa. Gondlita käib seal ōhku hulgi.
Aga jala andur ei anna vabakäigu tuld. Selleks on eraldi andur käimakasti juures.

Jah, mitte see sama andur vaid üks väike klots mis laseb ühtepidi voolu läbi ja teistpidi mitte. Kogu see vabakäigu ja jalaasendi teema on kõik üks süsteem

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie »

Nii, kraani remontkomplekst on sees, Pistikud kontrollisin ja käisin contact cleaneriga üle. pimedas kontrollides mingit sädelust küll silma ei jäänud. Ei muutunud suurt midagi. Sõitsin umbes 110 km täna, esimesed 10 km käis väga ilusti igas asendis, aga mida kauem sõita seda tihemini hakkab seda jama juhtuma, lõpupoole oli tunne nagu sõidaks koguaeg kolme ja poole silindriga. Vahepeal käis väga ilusti ja mahedalt, häälgi oli vaiksem ühtlasel sõidul

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie »

AndrusB kirjutas:

kontrolli massi ühendused üle.

Viskasin kiirelt pilgu peale, aga ei pannud küll tähele kohti kus juhtmed raami külge jookseks. Ainuke selline tuli aku pealt. Oskad ehk öelda kustkandist täpsemalt otsida

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie »

AndrusB kirjutas:

Kõige lihtsam on kui leiad koha(d) alguses elekriskeemilt ja siis tsiklilt.
Nii pika jahumise peale peaks Sul elektriskeem teibiga seinal olema.

Tõsi: peaks, aga esiteks pole just kuigi sinapeal elektri teemaga ja teiseks pole printerit. Niipalju kui olen vaadanud juhtmestikku ratta küljes siis sellist 'tavalist' süsteemi pole näinud nagu 'tuleb juhe ja läheb poldiga raami külge'. Ju siis peab rohkem süvenema. Plaanis on ka kogu elekter mis sai paagi alla viidud, uuesti välja tuua ja siis proovida?

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

üks juhe peaks sul tulema mootori tagumise parempoolseima poldi alla, käigukasti tagaosas siis.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas uuggu »

Mis raha ja ajaga ning kuskohast sa kraani remontkomplekti said?

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

750 gixxeril ei saanud sellisest tödisemisest enne lahti kui karpad said dynojet stage 1 kitid, peale seda oli probleem kadunud, viga ilmnes samuti lambist, ei kruttinud karpasi ega muud.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas ping »

AndrusB kirjutas:

......
Pingeregulaatilt tuleva massi võid samuti topelt ühendada. Järgmisel 5 leheküljel hakkavad elektrikud mind tapma. :lol:......

Et sellelt kasu tõuseks peaks olema juhtme mõõt vähemalt 2,5 2mm ja joodetud ühendused. Seal kuni 15A impulss :wink: .

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie »

uuggu kirjutas:

Mis raha ja ajaga ning kuskohast sa kraani remontkomplekti said?

ebay.co.uk 25 eur.

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie »

Margusxx kirjutas:

750 gixxeril ei saanud sellisest tödisemisest enne lahti kui karpad said dynojet stage 1 kitid, peale seda oli probleem kadunud, viga ilmnes samuti lambist, ei kruttinud karpasi ega muud.

Tahad sellega öelda et mootor tahab äkki üle talve rohkem kütet saama hakata? Ja selle käigukasti taguse juhtme leidsin üles, aga rohkem mitter ühtegi. Andrusele veel üks küsimus, kas sel rattal üldse pingeregulaator on eraldiseisvalt?

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie »

Aga oskad ehk öelda kus see pingeregulaator asub ja milline välja näeb? Peaks olema suitsupaki suurune ribidega karp? kui jah siis seda ma pole selle ratta küljest leidnud. Tõin kogu paagi alla pandud kaabelduse uuesti välja tuule kätte, natuke läks paremaks isegi. Nüüd peaks neid juhtmeid natuke rohkem lahti harutama ja korralikult üle käima

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

cossie kirjutas:
Margusxx kirjutas:

750 gixxeril ei saanud sellisest tödisemisest enne lahti kui karpad said dynojet stage 1 kitid, peale seda oli probleem kadunud, viga ilmnes samuti lambist, ei kruttinud karpasi ega muud.

Tahad sellega öelda et mootor tahab äkki üle talve rohkem kütet saama hakata? Ja selle käigukasti taguse juhtme leidsin üles, aga rohkem mitter ühtegi. Andrusele veel üks küsimus, kas sel rattal üldse pingeregulaator on eraldiseisvalt?

ei taha midagi ütelda, kui ratas oleks hakanud rohkem kütet tahtma siis ma oleks seda talle ka andnud, murdsin ka terve hooaja pead ja lõpuks ei saanudki jagu sellest jamast muidu kui uued düüsid, uued nõelad, uued kaevud, siibritesse lisaaugud jne.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie »

Uus tähelepanek sümptomites: kiirustel alla 80 ühtlaselt sõites probleemi ei teki, umbes 120-130 on viga garanteeritud. Samas hakkab 'tödin' alati kui premalt poolt tuleb tuuleiil. Sellest võib järeldada ikkagi elektriteemat, kui aega leian hakkan testriga juhtmeid läbi võtma

Kasutaja avatar

desmorado
Postitusi: 104
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
Tänatud: 10 korda

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas desmorado »

cossie kirjutas:

Uus tähelepanek sümptomites: kiirustel alla 80 ühtlaselt sõites probleemi ei teki, umbes 120-130 on viga garanteeritud. Samas hakkab 'tödin' alati kui premalt poolt tuleb tuuleiil. Sellest võib järeldada ikkagi elektriteemat, kui aega leian hakkan testriga juhtmeid läbi võtma

Tere,
Prooviks ka interneti teel tsiklit parandada.
Ütled et tuuleiil paneb tödisema. Vaata üle ujukikambrite ventilatsioon (ühendus atmosfääriga). Kas ei ole kusagil kinni pigistatud need voolikud ja kas küljetuul pääseb nende voolikute otsteni.
Võiksid teha (kui veel pole) ka külma ja sooja mootori katse. Näiteks kiirendada 2-3 käiguga pärist alt lõpuni välja (kogu pöörete vahemik). Seda siis, nii külma (suhteliselt) ka täiesti sooja mootoriga - kummal puhul tödiseb rohkem?
Jõudu soovides!

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie »

Ujukikambrite ventilatsioon pole voolikutega lahendatud. Voolikud on aga membraani pealt, kus nad kokku jooksevad ja 3 ja 4 küünla vahel on väike potsik koos väikse õhupuhastiga (olen proovinud ka ilma selleta, ei ole vahet)

Kasutaja avatar

desmorado
Postitusi: 104
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
Tänatud: 10 korda

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas desmorado »

Tere,
Kui voolikuid pole, siis on lihtsalt otsad seal (eeldus), kuhu küljetuul ligi pääseb ja rõhu ujukikambris paigast ära ajab. Seda pakun siis küljetuule mõju kohta.
Kas külma - sooja mootori testi tegid, kuidas käitus?
Terv. Andres


uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas uuggu »

Oled vahepeal asja korda saanud?

Tõstsin oma rattal testimise raames vaakumsiibri nõelu ühe astme võrra.
Ratas käis kergemalt tagarattale ja linnas igati mõnus, väänet kõvasti rohkem.
Aga lõpuks maanteele jõudes ilmnesid samasugused sümptomid, nagu sina kirjeldad, ühtlase hooga hakkas hakkima, tödisema.
Mispeale sinu mure meenus....
Arvan, et sel hetkel kui vaakumsiibrid tõusma hakkavad, sai liiga palju peale ja hakkas uputama, pöörded siis kuskil 4-5 tuhande juures.
samuti läks kütusekulu 6 pealt üle 7 liitri sajale. Esialgu panin vanasse asendisse asjad tagasi, enam ei streigi.

Kui aega saab, tuleb muretseda ikka lambda ja asi põhimõtteliselt ja metoodiliselt paika ajada.

Aga ehk on info abiks.

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie »

Nii, talvega sai peale pandud iriidum küünlad, uued piibud, piibujuhtmed ja õhufilter. Probleemid jäid põhimõtteliselt samaks. Võtan karpad ka maha igaks juhuks, talvega ehk miskit kinni jäänud.Plaanis on veel uurida ainsat kohta karpas kuhu pole veel julgenud minna: Segu kruvi (pilot screw) on manuali järgi tehases paika timmitud ja ei tohi näppida. Aga kui lugeda selle pöördeid eemaldades ja hiljem selle järgi samasse kohta keerata??? on nende eemaldamisest kasu üldse, on seal all midagi mis võib umbes olla???

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas cossie »

Jändan ikka veel sama jamaga. Vahepeal sai karpadesse sisse uued tihendid ja nõelklapid koos pesadega (rem komplektid). Langetasin proovi mõttes nõelasid ühe astme võrra. Sünkroonisin ka igaks juhuks uuesti. Ikka ei muutu miskit. Veel selline tähelepanek,et jaheda mootoriga kohapeal ilma tooreta gaas põhja keerates tõmbab hetkeks hinge nagu kinni, siis lööb tagant musta välja ja hüppab pöördesse, töösooja mootoriga seda ei juhtu. Nüüd, kui ideed hakkavad otsa saama, mõtlesin osta alla originaal summuti, kuna mitmetel on sarnaseid sümptomeid igasugused otseläbi pütid tekitanud. Samas oli sama pütt rattal ostes juba all, töötas ilusti kõik, poole suve pealt tegin ca 12 cm lühemaks, ei muutunud ikka midagi peale hääle ja välimuse, käis ikka ilusti. Ja jätkuvalt ilmneb probleem ühtlasel sõidul 90+ km/h, kiirendades on kogu jõud ikka alles. Teine vähe kallim idee on osta dynojet stage 1 ja kn filter, et oleks korralik 'kolmikpakett'. Selle kohta jälle räägitakse, et lihtsalt paigaldamisest pole kasu, et on vaja kuskil veel segu hakata peenelt paika ajama. Niisiis ideid/soovitusi/ise-remontida-soovijaid????

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”