GSXR 1100 tödiseb
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: GSXR 1100 tödiseb
Kelladest ja süütelukust tulevad 2 jämedat kaablit, ühel kollane, teisel must suur pistik, palju väikeseid klemme sees.
mõlemad suretavad lahti yhendades ratta välja. Eriti kipuvad minu rattal mustaks minema ja oksydeeruma musta pistiku klemmid.
käi need üle kuidagi, puhasta, pinguta, et ei loksuks.
Minu rattal on kogu elekter gondlite alt paagi alla kolinud, kaasa arvatud sabaplasti all olnu, aju vedeleb lahtiselt püti peal,seal tal hea ja kuiv olla
Põhjus lihtne, pole enam plaste :
http://www.hot.ee/uuggu//DSC04004.JPG
Lisaks viskasin enda rattal minema tugijala anduri, kui seal miski pistik, või lüliti ise jamab (ntx mingitel kindlatel pööretel kiirustel tuleneva vibra pärast) siis katkestab sammuti ajutiselt syydet.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
uuggu kirjutas:Kelladest ja süütelukust tulevad 2 jämedat kaablit, ühel kollane, teisel must suur pistik, palju väikeseid klemme sees.
mõlemad suretavad lahti yhendades ratta välja. Eriti kipuvad minu rattal mustaks minema ja oksydeeruma musta pistiku klemmid.
käi need üle kuidagi, puhasta, pinguta, et ei loksuks.Minu rattal on kogu elekter gondlite alt paagi alla kolinud, kaasa arvatud sabaplasti all olnu, aju vedeleb lahtiselt püti peal,seal tal hea ja kuiv olla
Põhjus lihtne, pole enam plaste :
http://www.hot.ee/uuggu//DSC04004.JPGLisaks viskasin enda rattal minema tugijala anduri, kui seal miski pistik, või lüliti ise jamab (ntx mingitel kindlatel pööretel kiirustel tuleneva vibra pärast) siis katkestab sammuti ajutiselt syydet.
Mis aasta ratas sul on? Kas sul olid ka need õhukanalid gondlitest paagi alla? Mis neist sai? See jalaasendi andur jebis korra eelmine aasta, aga siis näitas et vabakäik on koguaeg sees, võtsin lahti (kolme pesaga väike tükk) logistasin ja panin kokku tagasi, hakkas toimima ilusi jälle.
Et siis oleme taas elektri juures tagasi
Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 1100 tödiseb
95 aasta ratas. Need torud on huinjaa. Gondlita käib seal ōhku hulgi.
Aga jala andur ei anna vabakäigu tuld. Selleks on eraldi andur käimakasti juures.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
uuggu kirjutas:95 aasta ratas. Need torud on huinjaa. Gondlita käib seal ōhku hulgi.
Aga jala andur ei anna vabakäigu tuld. Selleks on eraldi andur käimakasti juures.
Jah, mitte see sama andur vaid üks väike klots mis laseb ühtepidi voolu läbi ja teistpidi mitte. Kogu see vabakäigu ja jalaasendi teema on kõik üks süsteem
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Nii, kraani remontkomplekst on sees, Pistikud kontrollisin ja käisin contact cleaneriga üle. pimedas kontrollides mingit sädelust küll silma ei jäänud. Ei muutunud suurt midagi. Sõitsin umbes 110 km täna, esimesed 10 km käis väga ilusti igas asendis, aga mida kauem sõita seda tihemini hakkab seda jama juhtuma, lõpupoole oli tunne nagu sõidaks koguaeg kolme ja poole silindriga. Vahepeal käis väga ilusti ja mahedalt, häälgi oli vaiksem ühtlasel sõidul
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
AndrusB kirjutas:kontrolli massi ühendused üle.
Viskasin kiirelt pilgu peale, aga ei pannud küll tähele kohti kus juhtmed raami külge jookseks. Ainuke selline tuli aku pealt. Oskad ehk öelda kustkandist täpsemalt otsida
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
AndrusB kirjutas:Kõige lihtsam on kui leiad koha(d) alguses elekriskeemilt ja siis tsiklilt.
Nii pika jahumise peale peaks Sul elektriskeem teibiga seinal olema.
Tõsi: peaks, aga esiteks pole just kuigi sinapeal elektri teemaga ja teiseks pole printerit. Niipalju kui olen vaadanud juhtmestikku ratta küljes siis sellist 'tavalist' süsteemi pole näinud nagu 'tuleb juhe ja läheb poldiga raami külge'. Ju siis peab rohkem süvenema. Plaanis on ka kogu elekter mis sai paagi alla viidud, uuesti välja tuua ja siis proovida?
Voshod 3M + XT660R
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
üks juhe peaks sul tulema mootori tagumise parempoolseima poldi alla, käigukasti tagaosas siis.
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
750 gixxeril ei saanud sellisest tödisemisest enne lahti kui karpad said dynojet stage 1 kitid, peale seda oli probleem kadunud, viga ilmnes samuti lambist, ei kruttinud karpasi ega muud.
Re: GSXR 1100 tödiseb
AndrusB kirjutas:......
Pingeregulaatilt tuleva massi võid samuti topelt ühendada. Järgmisel 5 leheküljel hakkavad elektrikud mind tapma. ......
Et sellelt kasu tõuseks peaks olema juhtme mõõt vähemalt 2,5 2mm ja joodetud ühendused. Seal kuni 15A impulss .
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
uuggu kirjutas:Mis raha ja ajaga ning kuskohast sa kraani remontkomplekti said?
ebay.co.uk 25 eur.
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Margusxx kirjutas:750 gixxeril ei saanud sellisest tödisemisest enne lahti kui karpad said dynojet stage 1 kitid, peale seda oli probleem kadunud, viga ilmnes samuti lambist, ei kruttinud karpasi ega muud.
Tahad sellega öelda et mootor tahab äkki üle talve rohkem kütet saama hakata? Ja selle käigukasti taguse juhtme leidsin üles, aga rohkem mitter ühtegi. Andrusele veel üks küsimus, kas sel rattal üldse pingeregulaator on eraldiseisvalt?
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Aga oskad ehk öelda kus see pingeregulaator asub ja milline välja näeb? Peaks olema suitsupaki suurune ribidega karp? kui jah siis seda ma pole selle ratta küljest leidnud. Tõin kogu paagi alla pandud kaabelduse uuesti välja tuule kätte, natuke läks paremaks isegi. Nüüd peaks neid juhtmeid natuke rohkem lahti harutama ja korralikult üle käima
Voshod 3M + XT660R
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
cossie kirjutas:Margusxx kirjutas:750 gixxeril ei saanud sellisest tödisemisest enne lahti kui karpad said dynojet stage 1 kitid, peale seda oli probleem kadunud, viga ilmnes samuti lambist, ei kruttinud karpasi ega muud.
Tahad sellega öelda et mootor tahab äkki üle talve rohkem kütet saama hakata? Ja selle käigukasti taguse juhtme leidsin üles, aga rohkem mitter ühtegi. Andrusele veel üks küsimus, kas sel rattal üldse pingeregulaator on eraldiseisvalt?
ei taha midagi ütelda, kui ratas oleks hakanud rohkem kütet tahtma siis ma oleks seda talle ka andnud, murdsin ka terve hooaja pead ja lõpuks ei saanudki jagu sellest jamast muidu kui uued düüsid, uued nõelad, uued kaevud, siibritesse lisaaugud jne.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Uus tähelepanek sümptomites: kiirustel alla 80 ühtlaselt sõites probleemi ei teki, umbes 120-130 on viga garanteeritud. Samas hakkab 'tödin' alati kui premalt poolt tuleb tuuleiil. Sellest võib järeldada ikkagi elektriteemat, kui aega leian hakkan testriga juhtmeid läbi võtma
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
- Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
- Tänatud: 10 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
cossie kirjutas:Uus tähelepanek sümptomites: kiirustel alla 80 ühtlaselt sõites probleemi ei teki, umbes 120-130 on viga garanteeritud. Samas hakkab 'tödin' alati kui premalt poolt tuleb tuuleiil. Sellest võib järeldada ikkagi elektriteemat, kui aega leian hakkan testriga juhtmeid läbi võtma
Tere,
Prooviks ka interneti teel tsiklit parandada.
Ütled et tuuleiil paneb tödisema. Vaata üle ujukikambrite ventilatsioon (ühendus atmosfääriga). Kas ei ole kusagil kinni pigistatud need voolikud ja kas küljetuul pääseb nende voolikute otsteni.
Võiksid teha (kui veel pole) ka külma ja sooja mootori katse. Näiteks kiirendada 2-3 käiguga pärist alt lõpuni välja (kogu pöörete vahemik). Seda siis, nii külma (suhteliselt) ka täiesti sooja mootoriga - kummal puhul tödiseb rohkem?
Jõudu soovides!
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Ujukikambrite ventilatsioon pole voolikutega lahendatud. Voolikud on aga membraani pealt, kus nad kokku jooksevad ja 3 ja 4 küünla vahel on väike potsik koos väikse õhupuhastiga (olen proovinud ka ilma selleta, ei ole vahet)
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
- Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
- Tänatud: 10 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
Tere,
Kui voolikuid pole, siis on lihtsalt otsad seal (eeldus), kuhu küljetuul ligi pääseb ja rõhu ujukikambris paigast ära ajab. Seda pakun siis küljetuule mõju kohta.
Kas külma - sooja mootori testi tegid, kuidas käitus?
Terv. Andres
Re: GSXR 1100 tödiseb
Oled vahepeal asja korda saanud?
Tõstsin oma rattal testimise raames vaakumsiibri nõelu ühe astme võrra.
Ratas käis kergemalt tagarattale ja linnas igati mõnus, väänet kõvasti rohkem.
Aga lõpuks maanteele jõudes ilmnesid samasugused sümptomid, nagu sina kirjeldad, ühtlase hooga hakkas hakkima, tödisema.
Mispeale sinu mure meenus....
Arvan, et sel hetkel kui vaakumsiibrid tõusma hakkavad, sai liiga palju peale ja hakkas uputama, pöörded siis kuskil 4-5 tuhande juures.
samuti läks kütusekulu 6 pealt üle 7 liitri sajale. Esialgu panin vanasse asendisse asjad tagasi, enam ei streigi.
Kui aega saab, tuleb muretseda ikka lambda ja asi põhimõtteliselt ja metoodiliselt paika ajada.
Aga ehk on info abiks.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Nii, talvega sai peale pandud iriidum küünlad, uued piibud, piibujuhtmed ja õhufilter. Probleemid jäid põhimõtteliselt samaks. Võtan karpad ka maha igaks juhuks, talvega ehk miskit kinni jäänud.Plaanis on veel uurida ainsat kohta karpas kuhu pole veel julgenud minna: Segu kruvi (pilot screw) on manuali järgi tehases paika timmitud ja ei tohi näppida. Aga kui lugeda selle pöördeid eemaldades ja hiljem selle järgi samasse kohta keerata??? on nende eemaldamisest kasu üldse, on seal all midagi mis võib umbes olla???
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Jändan ikka veel sama jamaga. Vahepeal sai karpadesse sisse uued tihendid ja nõelklapid koos pesadega (rem komplektid). Langetasin proovi mõttes nõelasid ühe astme võrra. Sünkroonisin ka igaks juhuks uuesti. Ikka ei muutu miskit. Veel selline tähelepanek,et jaheda mootoriga kohapeal ilma tooreta gaas põhja keerates tõmbab hetkeks hinge nagu kinni, siis lööb tagant musta välja ja hüppab pöördesse, töösooja mootoriga seda ei juhtu. Nüüd, kui ideed hakkavad otsa saama, mõtlesin osta alla originaal summuti, kuna mitmetel on sarnaseid sümptomeid igasugused otseläbi pütid tekitanud. Samas oli sama pütt rattal ostes juba all, töötas ilusti kõik, poole suve pealt tegin ca 12 cm lühemaks, ei muutunud ikka midagi peale hääle ja välimuse, käis ikka ilusti. Ja jätkuvalt ilmneb probleem ühtlasel sõidul 90+ km/h, kiirendades on kogu jõud ikka alles. Teine vähe kallim idee on osta dynojet stage 1 ja kn filter, et oleks korralik 'kolmikpakett'. Selle kohta jälle räägitakse, et lihtsalt paigaldamisest pole kasu, et on vaja kuskil veel segu hakata peenelt paika ajama. Niisiis ideid/soovitusi/ise-remontida-soovijaid????
Voshod 3M + XT660R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.