AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni
1994 Africa Twin RD07
Õli OK, küünlad OK, karpad OK, elekter OK, käivitub OK jne...
Käima pannes probleeme pole, toores peale ja käib, mootor soojaks ja sõitma.
Asfaltteel või muul siledal teel 3, 4 või 5 käik kõrgetel pööretel hakkab puterdama ja tõmbab hinge kinni ning sureb välja. Kui kohe sidur alla tõmmata ja starterit anda siis läheb kohe uuesti käima ja võib sama asi mõne hetke pärast uuesti toimuda.
Samas... kruusateel või muul konarlikul teel... lasen kasvõi 120...160kmh ja ei mingit küsimust... gaas põhjas ja mootor käib ideaalselt ilma probleemideta (nagu vanasti). Kui aga jõuan asfaltile siis natuke aega on OK ja hakkab jälle jama pihta, poob hinge kinni ja teatud olukordades sureb välja, kohe sidur alla ja starterit ning käib uuesti...???
Konarlik tee - vibratsioon ja löögid...??? Kas mingi kontaktiviga või muu sarnane põhjus, igaljuhul kohapeal seistes põhjust ei leia.
Mingeid soovitusi?? Kindlasti on lihtne lahendus. Pakkuge variante, siis saan öelda, kas juba proovitud või mitte.
K.
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Re: AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni
Esimese asjana, niuh-näuh, tuleb pähe võimalus, et tooreklapp jääb peale??
Re: AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni
Ei jää peale...
Üks asi tuli meelde. Kui nüüd sõidu ajal välja sureb ja sidurit alla ei vajuta ning lasta rattal ise mootorit edasi käiata, siis mootor käima ei lähe... kui aga sidur alla tõmmata, et väntvõll seisma jätta ja siis hoo pealt starterit anda, käib vahel võimas litakas. Ühest jalgratturist sõitsin mööda seisva mootoriga ca. 80kmh ja ca. 10m pärast jalgratturit andsin starterit ja käis võimas pauk - peeglist nägin et jalgrattur lendas kraavi... :S:S
Kuna selline probleem, siis äkki midagi süütega viga aga seisva rattaga kontrollides on kõik tiptop ja ei mingit küsimust.
-
- Postitusi: 3232
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 224 korda
Re: AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni
Rahulikul siledal teel tundub et ei saa kätte.Võib-olla nõelklapp jääb kinni.Kruusal vibrab lahti.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni
See litakas käib ikka sellest, et küttesegu on kättesaadud ja otsapidi juba sumpas aga süütamist pole õigel ajal toimunud.
Kui sõidul sureb siis vajuta sidur alla, jäta väntvõll seisma ja sidurit lahtilastes kas käivitub?
Re: AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni
Oled sa sellised elementaarsed liigutused ära teinud, et üle käinud kõik elektrilised ühendused, need puhastanud ja veendunud ühenduse stabiilsuses? Tundub, et tegemist on mingi elementaarse veaga, st kuskil on midagi lahti, ripakil või juhusliku ühendusega.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni
Äkki on kütusepump ära, AT on see üsna tavaline asi, et ei saa enam kütust peale, raputava teega saab vähe paremini igaltpoolt kütust kätte. Kontrolli ka karbussid üle, ennem pakutud nõel ja muu sodi võivad hetkeks ummistada, sellest on piisav, et masin välja sureks.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8872
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni
kusjuures kui tuletan meelde, siis tõesti AT puhul võis kütusepump rikki minna näiteks juhul, kui kütus otsa saab...
Siin on isegi konkreetne õpetus, et kuidas korda saab: http://www.xrv.org.uk/media/fuelpumpXRV750.pdf
Re: AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni
Pole ammu foorumis olnud aga selle teema lõpetuseks ütleks, et viga oli seisujala lülitis, mille kontakt oli kehv.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.