Rajale sõitma

Kui korraldad üritust ja tahaks sellest teada anda. Tahad kiita või kiruda olemasolevaid.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

AVarik kirjutas:
acar kirjutas:
Snowhite kirjutas:

Tänane Tabasalu õhtu läks ilusti. Peaaegu kõigile osalistele. Üks ilusapoolne Honda läheb remonti...
(crash)

Kas see Repsol-i kirjadega ratas läks katki :shock:

ei...valge musta segu ilma kirjadeta, stock ratas vist

Suhteliselt värske cbr RR - vist 600ne oli nehh. (võis ka tonna olla).
Teine kurv - läks sirgeks ja mulda. Nina otsa sai segamini. Punnid päästsid küll mõningaselt külgesid aga ninaots oli küll võrdlemisi laiali. Võrdlemisi hea hooga ka muidugi ja tugeva pidurduse pealt. (crash)

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!


oxide
Postitusi: 512
Liitunud: 31 Aug 2008, 12:39
Tsikkel: rsv4
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 8 korda

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas oxide »

minu ees juhtus see kõik.oli ta minust sekund või poolteist ees,kui see juhtus.endal läks sõidurütm täitsa käest ära.napilt sain ise pidama seal kurvis.loodame,et honda kahjustused väga hullud pole.

Kasutaja avatar

AVarik
Postitusi: 218
Liitunud: 15 Mär 2009, 09:13
Tsikkel: 97 Bandit 1200N

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas AVarik »

Täna 18.00 tabasalu rajale
Plaan saada jalaraud maha...ühte või teistmoodi :D

EDIT: Tuleb loota et rada märg ei ole õhtul

Kasutaja avatar

Bullet1222
Postitusi: 157
Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
Asukoht: Tallinn

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas Bullet1222 »

AVarik kirjutas:

Täna 18.00 tabasalu rajale
Plaan saada jalaraud maha...ühte või teistmoodi :D

Olen ka õhtul Tabasallu minemas.

Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)

Kasutaja avatar

UMMI
Postitusi: 598
Liitunud: 04 Juul 2007, 16:45
Tsikkel: kawasaki ZX 10R
Asukoht: Tallinn

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas UMMI »

AVarik kirjutas:

Täna 18.00 tabasalu rajale
Plaan saada jalaraud maha...ühte või teistmoodi

huvitavad plaanid , ma pigem planeeriks turvaliselt ( niipalju , kui see tabasalu rajal võimalik on )sõita.
See on igati lahe , et käite seal harjutamas ja adrenaliini maandamas aga tähtis on vast ikka terve rattaga koju tagasi sõita .

edu , ehk mingi päev ka trehvame seal.

KAWASAKI ZX 10R
tel.56 452 700
Kasutaja avatar

rumbold
Postitusi: 78
Liitunud: 10 Sept 2008, 21:18
Tsikkel: Suzuki GSXR1000 K7
Asukoht: Tallinn-Saaremaa

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas rumbold »

kuram, pesin just kombe ära, õhtuks see küll kuivaks ei saa, tulen siis tasa tasa ilma kombeta kaema :oops:

Kasutaja avatar

tambet12
Postitusi: 75
Liitunud: 03 Apr 2006, 21:43

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas tambet12 »

pane kombe selga, sellise ilmaga kuivab kiiresti ära ja võtabki parema kehakuju

Kasutaja avatar

ONiils
Postitusi: 101
Liitunud: 22 Juul 2008, 21:55
Tsikkel: Honda CBR600F
Asukoht: Läänemaa

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas ONiils »

Kuidas seal muidumehi sallitakse? Et tulen ja vaatan lihtsalt, kuidas teised sõidavad.

Kasutaja avatar

rumbold
Postitusi: 78
Liitunud: 10 Sept 2008, 21:18
Tsikkel: Suzuki GSXR1000 K7
Asukoht: Tallinn-Saaremaa

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas rumbold »

eelmisel korral mind põlema küll ei pandud. avalik koht ja saab teadjamatega asja arutada, kuidas ja mis jne

Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas Yerba »

ONiils kirjutas:

Kuidas seal muidumehi sallitakse? Et tulen ja vaatan lihtsalt, kuidas teised sõidavad.

Üldiselt kui valvurile viisakalt ütled, et ma rajale sõitma ei lähe, siis ta laseb ka niisama raja kõrvale vaatama. Tänu oma tsiklile on mul muidugi lihtsam nii öelda, kui tõesti sõiduhuvi ei ole (tsikkel pole baigiline).
Võimalik, et päris raju baigi osas kohaldatakse erimeetmeid, kui tahad niisama raja ääres aega veeta. 8)

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas westel »

ONiils kirjutas:

Kuidas seal muidumehi sallitakse? Et tulen ja vaatan lihtsalt, kuidas teised sõidavad.

Vaatama võib alati tulla :bsmile:


ardooo

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas ardooo »

korra proovid , juurde soovid

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Üks järjekordne "Tabasalulaks" seljataga ja seekord kohe täitsa edukalt. Edukalt, et sai ilusti mõlema põlve vastu maad.
Aga mul on seoses sellega nendele sõitjatele, kes saavad rahulikult igal ajal põlve maha, küsimus selline, et kas või miks on nii, et poolel kurvi kallutamisel teatud hetkest ratas nagu kukub järsult madalamale???
Räägin siis rahulikul kiirusel ühtlaselt gaasi peale keerates ja selliselt, et ütleme 4-5cm on põlv maast veel puudu, siis viimane ots vajub järsult vastu maad, nii lausa, et peab põlvega vastu suruma ja ratast nagu tagasi hoidma.
Kas asi on rehvide omapäras või on kiirus selle kurvi jaoks ja kaldenurga jaoks liiga väike või on asend paigast kuidagi???
Lihtsalt tekkis selline küssa.
:shock:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

müristaja
Postitusi: 384
Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
Tsikkel: Tuned & modded Tuono
Asukoht: Tallinn

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas müristaja »

Seal kus mu naine seisab, seal läks esiratas alt ära ja seal kust pilt on tehtud seal lõppes liug.
Pilt
Mul siin kodus hea soe haiguslehel pikutada :bsmile:
Pilt[/quote]

Kuulsin, et oli arutatud tabasalu raja ääres et kuidas küll mul see kombe nii kergelt katki läks! Selgituseks võin öelda, et see mis läbi kulus oli alles naha esimene kiht, teine kiht on täiesti terve ja kulumata.

Drop a gear and disappear...

ardooo

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas ardooo »

Tekkisid mõningad küsimused jah seoses sellega ,aga rõõm kuulda ,et tegemist oli siiski ainult välimise kihiga.

Kasutaja avatar

christian
Postitusi: 220
Liitunud: 07 Veebr 2009, 21:14
Tsikkel: K3 fighter

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas christian »

Täna keegi läheb Tabasallu, kui jah, siis mis kell?

pahadeplaneet kirjutas:
Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad :shock:
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta :?:
Kasutaja avatar

AVarik
Postitusi: 218
Liitunud: 15 Mär 2009, 09:13
Tsikkel: 97 Bandit 1200N

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas AVarik »

christian kirjutas:

Täna keegi läheb Tabasallu, kui jah, siis mis kell?

Kolmapäeval öeldi et täna kinni tabasalu rada aga võid üle helistada vb jutt on muutunud

Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas allan777 »

Üks järjekordne "Tabasalulaks" seljataga ja seekord kohe täitsa edukalt. Edukalt, et sai ilusti mõlema põlve vastu maad.
Aga mul on seoses sellega nendele sõitjatele, kes saavad rahulikult igal ajal põlve maha, küsimus selline, et kas või miks on nii, et poolel kurvi kallutamisel teatud hetkest ratas nagu kukub järsult madalamale???
Räägin siis rahulikul kiirusel ühtlaselt gaasi peale keerates ja selliselt, et ütleme 4-5cm on põlv maast veel puudu, siis viimane ots vajub järsult vastu maad, nii lausa, et peab põlvega vastu suruma ja ratast nagu tagasi hoidma.
Kas asi on rehvide omapäras või on kiirus selle kurvi jaoks ja kaldenurga jaoks liiga väike või on asend paigast kuidagi???
Lihtsalt tekkis selline küssa.

kahtlustaks kurvikiirust.

aga võib olla ka mõjutatud veidike tsikli tasakaalust ja amortidest.

BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

allan777 kirjutas:

Üks järjekordne "Tabasalulaks" seljataga ja seekord kohe täitsa edukalt. Edukalt, et sai ilusti mõlema põlve vastu maad.
Aga mul on seoses sellega nendele sõitjatele, kes saavad rahulikult igal ajal põlve maha, küsimus selline, et kas või miks on nii, et poolel kurvi kallutamisel teatud hetkest ratas nagu kukub järsult madalamale???
Räägin siis rahulikul kiirusel ühtlaselt gaasi peale keerates ja selliselt, et ütleme 4-5cm on põlv maast veel puudu, siis viimane ots vajub järsult vastu maad, nii lausa, et peab põlvega vastu suruma ja ratast nagu tagasi hoidma.
Kas asi on rehvide omapäras või on kiirus selle kurvi jaoks ja kaldenurga jaoks liiga väike või on asend paigast kuidagi???
Lihtsalt tekkis selline küssa.

kahtlustaks kurvikiirust.

aga võib olla ka mõjutatud veidike tsikli tasakaalust ja amortidest.

Põlve mahasaamise kohapealt - proovisin seda täpselt nii nagu mikidemaa koolitaja mulle soovitas, et 35-40mph 3s käik ja ühtlaselt mitu korda järjest ühe ja sama kohapealt kurvi sisse keerata ja proovida iga korraga natuke madalamale saada. Aga ehmatajaks tekibki just see viimane 5 cm langemist sest see tuleb mingi väga järsu vajumisega (peaaegu võiks ütelda kukub külili). Vedrustuse seadistus või tema korrasolek - nu on vb aeglase raja jaoks jäiga võitu ja äkki ka liiga ettepoole kaldu?!? - kuigi seda soovitati samuti minu rattale mikidemaa "proffide" poolt, et selleks, et too vanematüübi tonnane korralikult keeraks, tal vaja esiotsa rohkem langetada ja saba püsti hoida, et rataste vahet säilitada ja esinurka veidikenegi teravdada.

PS! igaks juhuks küsin, et kas rehvide külgede mittekokkusobivus ei või sellist asja tekitada?? - ees on mul bt014 ja taga metzeleri M3!?! :?

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

AVarik
Postitusi: 218
Liitunud: 15 Mär 2009, 09:13
Tsikkel: 97 Bandit 1200N

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas AVarik »

UMMI kirjutas:
AVarik kirjutas:

Täna 18.00 tabasalu rajale
Plaan saada jalaraud maha...ühte või teistmoodi

huvitavad plaanid , ma pigem planeeriks turvaliselt ( niipalju , kui see tabasalu rajal võimalik on )sõita.
See on igati lahe , et käite seal harjutamas ja adrenaliini maandamas aga tähtis on vast ikka terve rattaga koju tagasi sõita .

edu , ehk mingi päev ka trehvame seal.

Kõik läks hästi ja plaani kohalselt neljapäeval :P Sain jalaraua maha

Kasutaja avatar

AVarik
Postitusi: 218
Liitunud: 15 Mär 2009, 09:13
Tsikkel: 97 Bandit 1200N

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas AVarik »

Tabasallu pole plaani kellegil minna ?

Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas allan777 »

Põlve mahasaamise kohapealt - proovisin seda täpselt nii nagu mikidemaa koolitaja mulle soovitas, et 35-40mph 3s käik ja ühtlaselt mitu korda järjest ühe ja sama kohapealt kurvi sisse keerata ja proovida iga korraga natuke madalamale saada. Aga ehmatajaks tekibki just see viimane 5 cm langemist sest see tuleb mingi väga järsu vajumisega (peaaegu võiks ütelda kukub külili). Vedrustuse seadistus või tema korrasolek - nu on vb aeglase raja jaoks jäiga võitu ja äkki ka liiga ettepoole kaldu?!? - kuigi seda soovitati samuti minu rattale mikidemaa "proffide" poolt, et selleks, et too vanematüübi tonnane korralikult keeraks, tal vaja esiotsa rohkem langetada ja saba püsti hoida, et rataste vahet säilitada ja esinurka veidikenegi teravdada.

PS! igaks juhuks küsin, et kas rehvide külgede mittekokkusobivus ei või sellist asja tekitada?? - ees on mul bt014 ja taga metzeleri M3!?!

no ei usu, et rehv seda otseselt põhjustab. aga tsikli nö liigselt esiotsa peale ajamine mõjutab kohe kindlasti ja väga kõvasti ja see koos kurvikiirusega ilmselt annabki sulle selle efekti. tsikli tasakaalu leidmine on selline paras katsetamine - see mis teoorias võib tunduda hea mõte, ei pruugi seda praktikas enam olla. tsikli esiotsa peale ajamine annab küll hästi kurvi sissekeeramise, kuid samas muutub tsikkel oluliselt ebastabiilsemaks ja kurvidest väljumine on samuti keerulisem. eeldab väga head sõidutehnika valdamist.
kuidas sul tsikli tasakaal on muudetud? kas eest putkedest või tagaamordi kõrgus? igaljuhul keera asja natuke rahulikumaks tagasi.
samuti - mis ülekanne sul on? palju on muudetud?
kurvi sisse keeramist saab mõjutada ka näiteks sellega(eeldusel et su preloadid on õigesti paika pandud), et muudad esiotsa natuke pehmemaks. esialgu ei olegi mõtet vast kõrgust torkida(ehk siis keera stock seade tsiklile tagasi, pane preloadid paika, testi ja kui vaja keera esiotsa pehmemaks natuke - kui ei tööta nagu vaja, siis mine alles kõrguse kallale). ja iga muudatust tuleb testida põhimõttel üks asi korraga - vastasel juhul kui mitut asja muudad, ei saa sa enam aru, mis täpselt mismoodi mõjub.

BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.

madispilt
Postitusi: 140
Liitunud: 05 Mai 2011, 00:23
Tsikkel: FJ600 '88
Kontakt:

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas madispilt »

Tuttavad palusid edastada:

Homme, 26.07.2011
Asukoht: Rapla kardirada
Algus: 19:00
Rajatasu: 7€.- sularahas

Rada avatud kõigile kaherattalistele huvilistele. Vahet pole kas oled just ratta selga istunud või aimhaardbruusliivalentiinorossi, oodatud on kõik. Selleks, et oleks kergem arveldada palume kaasa võtta täpse raha. Sõita saab kuni nõrkemiseni või kuni võtmega mees otsustab koju minna.
Kui asi väga vesiseks kipub eks siis teavitab toimumisest.
Mina olen igatahes sõbraga minemas. Tule ka ja võta sõbrad ühes!

Kvaliteetset ringraja varustust saad siit.
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

allan777 kirjutas:

Põlve mahasaamise kohapealt - proovisin seda täpselt nii nagu mikidemaa koolitaja mulle soovitas, et 35-40mph 3s käik ja ühtlaselt mitu korda järjest ühe ja sama kohapealt kurvi sisse keerata ja proovida iga korraga natuke madalamale saada. Aga ehmatajaks tekibki just see viimane 5 cm langemist sest see tuleb mingi väga järsu vajumisega (peaaegu võiks ütelda kukub külili). Vedrustuse seadistus või tema korrasolek - nu on vb aeglase raja jaoks jäiga võitu ja äkki ka liiga ettepoole kaldu?!? - kuigi seda soovitati samuti minu rattale mikidemaa "proffide" poolt, et selleks, et too vanematüübi tonnane korralikult keeraks, tal vaja esiotsa rohkem langetada ja saba püsti hoida, et rataste vahet säilitada ja esinurka veidikenegi teravdada.

PS! igaks juhuks küsin, et kas rehvide külgede mittekokkusobivus ei või sellist asja tekitada?? - ees on mul bt014 ja taga metzeleri M3!?!

no ei usu, et rehv seda otseselt põhjustab. aga tsikli nö liigselt esiotsa peale ajamine mõjutab kohe kindlasti ja väga kõvasti ja see koos kurvikiirusega ilmselt annabki sulle selle efekti. tsikli tasakaalu leidmine on selline paras katsetamine - see mis teoorias võib tunduda hea mõte, ei pruugi seda praktikas enam olla. tsikli esiotsa peale ajamine annab küll hästi kurvi sissekeeramise, kuid samas muutub tsikkel oluliselt ebastabiilsemaks ja kurvidest väljumine on samuti keerulisem. eeldab väga head sõidutehnika valdamist.
kuidas sul tsikli tasakaal on muudetud? kas eest putkedest või tagaamordi kõrgus? igaljuhul keera asja natuke rahulikumaks tagasi.
samuti - mis ülekanne sul on? palju on muudetud?
kurvi sisse keeramist saab mõjutada ka näiteks sellega(eeldusel et su preloadid on õigesti paika pandud), et muudad esiotsa natuke pehmemaks. esialgu ei olegi mõtet vast kõrgust torkida(ehk siis keera stock seade tsiklile tagasi, pane preloadid paika, testi ja kui vaja keera esiotsa pehmemaks natuke - kui ei tööta nagu vaja, siis mine alles kõrguse kallale). ja iga muudatust tuleb testida põhimõttel üks asi korraga - vastasel juhul kui mitut asja muudad, ei saa sa enam aru, mis täpselt mismoodi mõjub.

Et kõik ausalt ära rääkida pean alustama algusest. Point oli selles, et rajal sõitmiseks käitus ratas kuidagi mega loiult. Mul oli tõsine tegemine, et teda kurvi sisse saada kallutada. Seda eriti teravatesse ja enne järsku pidurdamist nõudvatesse kurvidesse. Niisiis sai nõu küsitud ja soovituseks sai esiotsa preload vähendatud - ette sai sag 35mm ja taguotsale 20mm - ette compression natuke keskmisest vähemaks ja tagant juurde. Rebound jäi tehase seadesse. Nüüd mis juhtus - ratas hakkas juba täitsa ilusti kurvi keerama ja pakkuma ka natuke sõidurõõmu - kui otsa sai esirehv ja tuli vahetada. Sai vaheteet ühe riiulis seisva bt014 vastu, mis ei ole orik mõõtu - 120/70 vs uus 120/65. Ehk esiots vajus veel madalamaks. Midagi muud hullu nagu polnud aga sõites järskudes kurvides läks tagarehv väga kergelt libisema. Nu sai see siis välja vahetatud aga ka suurema vastu. Nüüd siis sabaots veel kõrgem. Ös tuleb nentida, et sai korraks suhteliselt heaks ja siis sai vist üle pinguteet. Keerasin nüüd esiotsa veidi kõrgemaks ja saba uuesti alla - võttes arvesse neid muutuseid lasin nii, et taguots jäi 30-35 mm sag ja eest max 35. Compr ja reb keerasin tehase seadesse. Homme kui ilm kannatab, siis rajale ja rehvitemp-i jälle mõõtma ja kulumismärke joonistama, näeb, kas sai siis nüüd normaalne ja sõidetav, või peab kuidagi nullist alustama.'
:bsmile:

Edit : jah, ülekanne on muudetud -ees on -1 ja taga on +4 või 5. täpselt ei mäleta.

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

Margus
Postitusi: 317
Liitunud: 15 Dets 2009, 09:46
Tsikkel: CBR600RR
Asukoht: Harjumaa

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas Margus »

madispilt kirjutas:

Tuttavad palusid edastada:

Homme, 26.07.2011
Asukoht: Rapla kardirada
Algus: 19:00
Rajatasu: 7€.- sularahas

Rada avatud kõigile kaherattalistele huvilistele. Vahet pole kas oled just ratta selga istunud või aimhaardbruusliivalentiinorossi, oodatud on kõik. Selleks, et oleks kergem arveldada palume kaasa võtta täpse raha. Sõita saab kuni nõrkemiseni või kuni võtmega mees otsustab koju minna.
Kui asi väga vesiseks kipub eks siis teavitab toimumisest.
Mina olen igatahes sõbraga minemas. Tule ka ja võta sõbrad ühes!

Kas homme s.o. 26.07.11 Raplas mitte Velt koolitus pole kella 15.00-20.30 :shock:
http://www.veltmotocenter.ee/et/koolitus

Tel. 56566665 Margus

madispilt
Postitusi: 140
Liitunud: 05 Mai 2011, 00:23
Tsikkel: FJ600 '88
Kontakt:

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas madispilt »

M4r6us kirjutas:

Kas homme s.o. 26.07.11 Raplas mitte Velt koolitus pole kella 15.00-20.30 :shock:
http://www.veltmotocenter.ee/et/koolitus

Asja uuriti ning Veldi homne, 26.07.2011, koolitus pidi ära jääma. Millal uus toimub seda ma ei tea aga homme on siis rada vaba ja nende päralt kes kohale tulevad.

Kvaliteetset ringraja varustust saad siit.

mega

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas mega »

oleme kohal 2 rattaga

Kasutaja avatar

paccar
Postitusi: 46
Liitunud: 14 Juul 2009, 12:48
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tallinn

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas paccar »

Mis ajal plaanis minna täna Rapla, oleks ka huviline :D

125Minsk, 175Voshod, 350Jawa, 250CZ, 500CZ, KX250, ZX-6R, CBR954RR, CBR1000RR, Buell XB12STT, CRF1000, CRF1100

mega

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas mega »

kell 6.15 paiku arbuusikas K6´ja R1

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Rajale sõitma

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Kuna kolmapäev jälle käes, sis õhtul äkki Tabasallu?!?

Täna peaks ilm kannatama ka ilusti õhtuni sooja hoidma.

Mina igaljuhul lähen :bsmile:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Üritused”