Rajale sõitma
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Rajale sõitma
Põlve mahasaamise kohapealt - proovisin seda täpselt nii nagu mikidemaa koolitaja mulle soovitas, et 35-40mph 3s käik ja ühtlaselt mitu korda järjest ühe ja sama kohapealt kurvi sisse keerata ja proovida iga korraga natuke madalamale saada. Aga ehmatajaks tekibki just see viimane 5 cm langemist sest see tuleb mingi väga järsu vajumisega (peaaegu võiks ütelda kukub külili). Vedrustuse seadistus või tema korrasolek - nu on vb aeglase raja jaoks jäiga võitu ja äkki ka liiga ettepoole kaldu?!? - kuigi seda soovitati samuti minu rattale mikidemaa "proffide" poolt, et selleks, et too vanematüübi tonnane korralikult keeraks, tal vaja esiotsa rohkem langetada ja saba püsti hoida, et rataste vahet säilitada ja esinurka veidikenegi teravdada.
PS! igaks juhuks küsin, et kas rehvide külgede mittekokkusobivus ei või sellist asja tekitada?? - ees on mul bt014 ja taga metzeleri M3!?!
no ei usu, et rehv seda otseselt põhjustab. aga tsikli nö liigselt esiotsa peale ajamine mõjutab kohe kindlasti ja väga kõvasti ja see koos kurvikiirusega ilmselt annabki sulle selle efekti. tsikli tasakaalu leidmine on selline paras katsetamine - see mis teoorias võib tunduda hea mõte, ei pruugi seda praktikas enam olla. tsikli esiotsa peale ajamine annab küll hästi kurvi sissekeeramise, kuid samas muutub tsikkel oluliselt ebastabiilsemaks ja kurvidest väljumine on samuti keerulisem. eeldab väga head sõidutehnika valdamist.
kuidas sul tsikli tasakaal on muudetud? kas eest putkedest või tagaamordi kõrgus? igaljuhul keera asja natuke rahulikumaks tagasi.
samuti - mis ülekanne sul on? palju on muudetud?
kurvi sisse keeramist saab mõjutada ka näiteks sellega(eeldusel et su preloadid on õigesti paika pandud), et muudad esiotsa natuke pehmemaks. esialgu ei olegi mõtet vast kõrgust torkida(ehk siis keera stock seade tsiklile tagasi, pane preloadid paika, testi ja kui vaja keera esiotsa pehmemaks natuke - kui ei tööta nagu vaja, siis mine alles kõrguse kallale). ja iga muudatust tuleb testida põhimõttel üks asi korraga - vastasel juhul kui mitut asja muudad, ei saa sa enam aru, mis täpselt mismoodi mõjub.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.