õhtust sõidukaaslast Tallinnas


Teema algataja
reimps

Re: õhtust sõidukaaslast Tallinnas

Lugemata postitus Postitas reimps »

nelesk kirjutas:

Reimps, kas sa loodad omale "good cop" mängimisega plusspunkte teenida? Noks on tõesti nii väike?

Kõvatad foorumis ise veel hullemini ilma kohal olemata ja asja teadmata. Ja siis oled uhke, et ei viitsinud lugeda. Selles mõttes on ju täiesti mõistlik eeldada, et kui "eest ära pandi", siis ikka 200+, mida CB500 järele ei võta.

ja hüva teed teile oma 1-2 m pikivahega. See on see eeskuju tõesti, mida noortel-uutel tarvis on.

Muretuid kilomeetreid!

Kui sa süveneksid mu allkirja, siis ehk saad aru, et kui mul on midagi öelda, siis ma seda ka ütlen. Hoolimata sellest, kas ma olin kohal või mitte.

Miks ma ei viitsinud lugeda enam lõpuni neid kommentaare, siis seda sellepärast, et avatarid aitasid mul selekteerida teatud postitusi..

Üleüldse on su märkused seotud asjaoluga, et väga mõttega sa mu hala ei lugenud - kui ma räägin, et ma võõrastega sõita ei taha ja omadega sõidan nagu ma sõidan, siis nii ongi - teema "õhtust sõidukaaslast.." on minu arusaamist mööda suht võõraste kokkuviimiseks, sõbrad helistavad niikuinii omavahel ise. Ja kuna tegu on absoluutselt seinast-seina sõiduoskuste ja ratastega inimestega (eriti see konkreetne eestärapaugutamine algajatega koos sõites), siis on üpris loogiline, et sõidetakse normaalselt (loe: marurahulikult). Seda enam, et kui keegi vanadest "kaladest" etteotsa ikkagi asjaolude sunnil asub, siis too kogenum peaks olema kui karja juht ja absoluutselt kõigiga arvestama. Kui tal oleks juhiomadused, siis oleks ta ise määranud 1-2 tõenäolisemalt aeglasemat ja arglikumat algajat etteotsa..
Ja miks "eestärasõitmine" eeldab 200+ kiirust? Algajal piisab sellestki, et hirmuhigi tuleb otsaette, kui oskajad ja "isakesed" panevad 120-ga eest ära, kallutavad kurvides kasvõi mõlemad põlved maha, aga ta, vaeseke, ei julge veel (rõhutan - veel) üle 90 keerata..
Ma ei saa aru, kas on siis nii raske stiihilist inimgruppi juhtida? Lihtne ju - mina olen teie kõigi nõusolekul tänane sõidujuht (vastuväiteid on? ei ole? väga hea, lähme edasi päevakorraga) ja reeglid on järgmised (bla-bla-bla reeglid siis vana kala poolt algajatele grupissõidu kohta ja muu ohutusalane nõuadmestik).
Ei saa sellise asja adekvaatselt maharääkimisega hakkama? No nahui sa siis üritad juhtida, kui peale suure noksi muid omadusi pole?

Ma pole pühak liikluses, tõsi. "Good cop" ammugi mitte. Aga õpetajana olen ma piisavalt hea ja algajatega koos sõites ka suht eeskujulik. See, kuidas kokkuharjunud grupp sõidab 1-2 meetriste vahedega - no kuskohast sa mingi eeskujuandmise sa välja rebid, kui jutt käib just kogenud ja kogenematute koossõitmisest?

Plusspunkte teenida? Kelle ees? Kelle käest? Olles paadunud pohuist, hmm.. polegi nagu vahet, sest mul on nii oma pluss- kui ka miinuspunktide saldost lihtsalt ükskõik..

Muidugi pean ma lõpetuseks nentima, et mulle oli sust, nele, suht hea mulje jäänud, siin foorumis vähemalt (päris elus ma sind enda teada ei tunne, seega ei oska kommenteerida). Selle postiga kaotasid sa minu silmis küll "plusspunkti" - midagi argumenteerimata lihtsalt vastu lahmida pole just kõige elegantsem :(

Samas, minu arvamus pole puhas kuld ja minu isik ei peagi meeldima. Samuti ei pea keegi mu seisukohtadega nõus olema, mina arvan ikkagi seda, mida ma välja ütlen (kirjutan) ja ega mind väga ei huvita, mida teised arvavad. Aga ma olen avatud argumenteeritud vastuväidetele, kuigi hetkeseisuga mu eelmisele postile (stiilis nutt-ja-hala) ei näe mina küll siin mingit konstruktiivset kriitikat vms.

Lõpetuseks - algajad, kes pole lootust kaotanud ega eemale peletatud siinsest inetuvõitu nääklemisest, siis ma olen eelmainitud kuupäeval täitsa nõus mingi 50-100 km ringi tegema. Algajatele sobiliku kiirusega ja algajaid arvestades. (Sõna "algaja" siinkohas ei ole mõeldud kuidagi halvustavalt ega irooniliselt - olin minagi mõned aastad tagasi ettevaatlik algaja.)

Mine “Üritused”