Ketiõlitamine.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Ketiõlitamine.

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

No see Scottoiler maksab 1/4 minu ratta hinnast. Olen selle ketiga 25000 juba sõitnud. Mingi 5 - 10 sõidan vast veel. Palju sellega enne mind sõideti, ma ei tea. Igal juhul mahub veel kulumise normi. Õlitan tavalise spray ketiõliga (off-road, sest see kogub vähem sitta keti külge ja see s**t lendab ka ise minema ning kett püsib suht puhas), kui rullikud läikima hakkavad. Keti puhastust teen vast kord paari tuhande tagant - mis ta'st nühkida kogu aeg, esimese kruusakilomeetriga on samasugune. Ka sitasevõitu, aga õline olukord on kõvasti parem, kui kuiv seis, seega pange õli, isegi kui kett sitane ja puhastada ei saa!
Rezümee: õlitada tuleb, aga tavakasutuses pole sellest, nagu paljust muustki mõtet fetišit teha. Arvan, et selle kilometraaži juures olen tühjaks kasutanud 2 ja veidi peale pudelit 400 ml õli. Maksimaalselt. Ja vist peaaegu 2 cleanerit. Ja kannan tsikliga kaasas seda pisikest taastäidetavat õlipudelit, sellega saab ka tee peal, kui asi kehv tundub, vähemalt 3 õlitust teha (täidetud nendest samadest standard-õlispraypudelitest).
Õige on see, et peale õlitust ei maksa kohe sõita. Las taheneb.
Muidugi... kui keskharki pole, on see õlitamine nii tüütu teema, et seal vist küll üritaks midagi välja mõelda, kasvõi õlitussüsteem. See kahekesi jandamine mingi tühja õlitamise pärast või siis pingutamine üle 5 minuti on liig mis liig...

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”