Kuidas käituda peale "peenestamist" ?


Teema algataja
mart211

Re: Kuidas käituda peale "peenestamist" ?

Lugemata postitus Postitas mart211 »

TDM kirjutas:

Mul tekkis küsimus, et kuidas seisva mootoriga see edasi kuumenemine toimub? :shock:
Edasist põlemist enam ei ole ja mootor saab ju ainult jahedamaks minna!
Õhu vabas jahutussüsteemis on ju ka loomulik tsirkulatsioon kuniks termostaat on avatud!
Mõningane temperatuuride erinevus radika ja mootori vahel kindlasti on kui sund tsirkulatsioon lõppeb!
Arvan, et kui seisates jahutus vedelik keeb, siis kees se ka enne seiskamist! 8)
Iseasi on õhkjahutuse puhul, võib tekkida ebaühtlane jahtumine ja liigsed sisepinged! :bsmile:

Üldiselt kui on ette nähtud mahlad sees ja peeneks lastakse lubatud pööreteni siis ka kestab!

Ega jah, see on kõik selline et "võib juhtuda", reaalselt peavad need mootorid ikka kõvale peedistamisele vastu. Minu mõte ongi see, et kui ventikas töötab, siis ära välja sureta, kui jääb seisma, siis sureta. Mootori metallosad ju kuumemad kui 110 kraadi, vedelik käib radikast läbi, tuleb jahedana, siis suretatakse mootor, vesi ringi ei käi, radikas jahtub edasi, mootoris kütavad kuumad metallid vedelikku edasi. 20 minuti pärast on radikas hea jahe, mootor "soe", paned tööle, tuleb sooja mootorisse jahe vedelik. Ja see peaks siis asja perse keerama, see temperatuuri muutus. Kuid reaalselt, ei ole väga vahet. Mina keetsin masinast välja üle 80% vedelikest ja sõidab tänaseni ilma vett võtmata. :mrgreen:

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”