jawa350/634 3. käik ei püsi sees
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
jawa350/634 3. käik ei püsi sees
Mis võiks viga olla kui 3. käik ei püsi üdtse sees.Võtsin käigukasti lahti, jupid olid terved, laagrid ka????



Viimati muutis awaj, 22 Jaan 2005, 09:28, muudetud 2 korda kokku.
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 11 Jaan 2005, 23:10
- Asukoht: Tartu
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
Mul selle asjaga niipalju kogemust, et väljapilduva käigu lülitus kahvel on kõver ja ei lülita käiku lõpuni sisse. Selle tulemusena ei saa fiksaator käiku ka fikseerida. Kahvli kõverust on raske pealiskaudsel vaatlusel märgata. Pane kahvlist võll läbi ja vaata, kas harud on võlli suhtes täisnurga all. Muidugi jälgi ka eespool õpetatud hammasrataste hambumist ja korrasolekut. Ega siin muud kunsti pole, kui peab olema hästi tähelepanelik ja mõttega asja juures. Jõudu ja kannatlikkust mootori sisikonna uurimisel!
Mul selle asjaga niipalju kogemust, et väljapilduva käigu lülitus kahvel on kõver ja ei lülita käiku lõpuni sisse. Selle tulemusena ei saa fiksaator käiku ka fikseerida. Kahvli kõverust on raske pealiskaudsel vaatlusel märgata. Pane kahvlist võll läbi ja vaata, kas harud on võlli suhtes täisnurga all. Muidugi jälgi ka eespool õpetatud hammasrataste hambumist ja korrasolekut. Ega siin muud kunsti pole, kui peab olema hästi tähelepanelik ja mõttega asja juures. Jõudu ja kannatlikkust mootori sisikonna uurimisel!
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.