SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
-
Teema algataja - Postitusi: 1226
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Suhteliselt tavalise sõidustiiliga olen, linnas, pöörded max 10k kanti vahel harva. Üldiselt 3-5k rpm kandis.. Ei kihuta ega pauguta eriti. Ei ole veel eriti tutvunud, mis sabagondlis-tagaistuja sadula all võib asuda. Peakski natukene tsikli hingeelu uurima:) Kui oletatavasti on see commander peal - kas see võib siis kütusekulu niivõrd mõjutada?
Snowhite kirjutas:7,7 l sajale ?????
millise sõidustiiliga ja kus teedel?
tuhandese SV normaalne kulu jääb kindlasti sinna 5-6 vahemikku. Vb kui kõvasti kallutada ja madalate käikudega 10tuh rpm juures sõita, siis on kulu suurem aga normaalsel sõidul mitte.
Kui mootori ebaloomulikud anomaaliad kõrvale jätta - ega pole ohtu, et äkki on ikkagi kusagil sabagondlis üks must karbike peidetud (silt peal POWER COMMANDER).!?!?!
Yerba kirjutas:Tänud vastuse eest. Sinu kirjatöö viimased laused tekitasid väikestviisi muremõtted, et nii võib muutuda ratas tunduvalt kiiremaks-sportlikumaks. See polegi eesmärk omaette jälle. Pigem eesmärgiks see, et ega nende tühjade torudega sõites rattale kahju ei saa sündima. Mootorile või siis pagan teab millele. Selline maamehe mure mul
![]()
Kütusekulu peaks olema kirjade järgi 5,5-6,5. Täna sai sõita 180km ja läks kenasti 14 liitrit kütust juurde jälle.. ehk keskmiseks kuluks 7.7(7). Mis nõksa ikkagi erineb nö tehaselubatust. Kui nüüd jaksu juurde keerata, siis see number peaks oluliselt suurenema?Snowhite kirjutas:Kui originaaliga võrreldes muud pole tehtud, kui torud tühjaks löödud, siis nähtavasti käib nüüd mootor lahja seguga ja võib olla, et natuke ka ökomalt kui originaal. NB! sellised tootjad nagu acrapovic ja Yoshimura on teinud mõlemad teste ja sportpüttide lisamine näiteks gsxr pritsungiga mootoritele ei tee absoluutselt midagi halba, vastupidi, kogu pöörete vahemikus tuleb tavaliselt jõudu juurde. Aga, kui tahta, et tuleks tuntavalt jõudu juurde ja, et ülemises pöörete piirkonnas oleks turvaliselt rikas segu, siis on vaja pritsemap-i ratta ajus veidi modida ja sinna "kütust peale keerata".
Olen enam kui 90% kindel, et kui Ron selle paranduse sinna teeks, siis kütusekulu tõuseks, jõudu tuleks juurde ja nähtavasti muutuks veidi ühtlasemaks ka pöörete vahemikes jõu rakendumine. 35 EUR palju selle eest kindlasti pole. Aga tasuks enne kruttima minekut kõik asjad enne üle vaadata (õhufilter, mida võiks ka järelturuka vastu vahetada, küünlad, kütusefilter ja võimalikud lekked kust iganes).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.