SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Commanderiga opereerimisel oleneb kõik sellest, mis mäp seal on.
Kui on teatud (kõige kasutatavamates) pööretevahemikus kütust kõvasti peale keeratud, siis võib kulu olla ka 2x suurem, kui vajalik.
Sellega saab aga tuttavaks ikke siis, kui natuke "kapoti" all kolada ja siis vastavalt järeldusi teha.
Muidugi jääb ka võimalus, et keegi on orika aju üle kirjutanud kõvasti ja tollest see kulu selline aga millegipärast ei tahaks eriti uskuda.
Ja Harimal saab kindlasti aidata jah selle poolega, et kontrollida, kuidas kütuseseguga lood on. Teha mõõturiga üks väike sõit ja kohe näha, kas uputab või mitte.
fakt on see, et see kulu on kindlasti liiga suur. Suur isegi vb commanderiga häälestatu kohta, kui väide (normaalselt sõidan) peab paika.
Yerba kirjutas:Suhteliselt tavalise sõidustiiliga olen, linnas, pöörded max 10k kanti vahel harva. Üldiselt 3-5k rpm kandis.. Ei kihuta ega pauguta eriti. Ei ole veel eriti tutvunud, mis sabagondlis-tagaistuja sadula all võib asuda. Peakski natukene tsikli hingeelu uurima:) Kui oletatavasti on see commander peal - kas see võib siis kütusekulu niivõrd mõjutada?
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.