SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus

Kasutaja avatar

Teema algataja
Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Nonii, teeme siis ära. Kuna ja kuhu ma peaksin oma tsikliga ilmuma?
Ning küsimus veel - kui see power commander on mingisse x-kohta peidetud-pistetud, kas selle ka kuidagi ära tuvastab Su seade? Vaatan, et kirjelduses on Sul see seadistamise osa power-commanderita siklitele.

Nigga kirjutas:

No ma võin sulle ilma selletagi öelda, et umbes kuni 3000 pöördeni on segu normaalne, 3000-6000 pöörde juures on segu kergelt lahja, sealt edasi nii umbes 9000 pöördeni normaalne ning kõrgemate pöörete juures samuti lahja :)

Küsimus ei olegi niiväga kütusekulus kui selles, et see 3k-6k pöörete juures tekib jõukõverasse kerge auk sisse mida V2 puhul pole iseenesest nii väga märgata kui R4 puhul, aga selle augu likvideerimisel muutub selles vahemikus gaasi keeramise efekt sujuvamaks.

Kui on kahtlus, et kütusekulu on suur ning teadaolevalt pole midagi masinale tehtud, siis kütusefilter tuleks üle vaadata.

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”