Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."

Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 932
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."

Lugemata postitus Postitas retro »

Jaak43 kirjutas:

Ja ilmselt peale Philips Motovisioni hakkad mõtlema ikka xenoni peale. Endal suht palju pimedal ajal sõitmist ja tsiklil ees bixenon. Kui võrdluseks sõitsin pimedas autoga, siis tundus nagu tulede asemel oleks küünlad laternates hõõgumas. Seega valgustab mu tsiklil ees olev 1 latern kordades paremini teed, kui auto 2 tk ka koos udukatega kuigi ka autol head(kallima hinnaklassi) pirnid sees. :bsmile:

Imselt on 'Jaak43' postituses uba. Sai küll praegu võetud Motovision, kuna avastasin, et praegune pinr ei ole +30%, nagu ma arvasin, vaid tavaline.
Motovision peaks olema +40% ja XP Moto +80%. Ise arvan, et XP moto võiks olla umbes sama, mis Nightbreaker - mõlemaid reklaamitakse, kui "80-90%" pirne.

Häda lihtsalt selles, et kogemus näitab, et mida suurem "pluss" on välja reklaamitud, seda lühem on pirni eluiga. Ja kuna mul on pirni vahetamine paras lahtilammutamine (teepeal seda ei tee - esiklaas+näidikud maha võtta), siis sai võetud väiksema "plussiga" pirn. Praegune tavaline Osram kestis 3 hooaega ilusti ära.
Samas on jube jama ka xenoni peale ehitamine, kuna karbi jaoks sisuliselt ruumi ei ole, kui tahta kõik ilusti gondli alla ära peita.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”