caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk → Re: caferacerid ja rotikad jms
-
HaLL
- Postitusi: 75
- Liitunud: 21 Sept 2008, 19:38
- Tsikkel: SPEED TRIPLE 955; XR600R
- Asukoht: Jüri
- Tänanud: 29 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
tormavtellis kirjutas:See viimane on paris hull teerull. Ei tea mis ta on... Mootori jargi cb750 voi 900 justkui.
Eriti tyhjaks on asi sadud, tea kus tal aku voiks olla?
CB 750 http://www.bikeexif.com/1980-honda-cb750#more-13047
Tea palju see K75 kohta käib, kuid K100 kohta on Kevin Ash öelnud:
"The 1984 BMW K100 , as much for the fawning reaction of so many people because of the badge blindness it generated. Still you can find many who’ll tell you what a breakthrough machine it was, how it was reliable, handled and performed when it was none of these. It vibrated nastily, it was heavy and slow, it was inexcusably unreliable and it didn’t even resist corrosion very well. It took another three years for BMW to finish it, but the engine was always fatally compromised by being laid out longways and horizontally: the combination of long stroke and too-short conrods—both essential to make it fit in the chassis—meant it would always feel unpleasant and laboured"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.