VTR vs. SV1000

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
kasp
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Apr 2005, 21:44
Tsikkel: SV1K
Asukoht: Läänemaa

VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas kasp »

Tere.

Kevad tulemas. Kumba eelistada?

SV1000 olen sõitnud, meeldis väga. VTR'i peal pole isegi kunagi istunud.

Miks need rattad? Meeldib V2 mootor ja tahan 1000st.

Siht. Teha naked'iks.

Minu poolsed plussid ja miinused.

VTR (alates '97)
+
odavam kui SV.
sadula kuju vaadates, kahekesi ehk mugavam.
vähe naked'iks tehtuid.

-
järelturul hind madalam.
ümmargusest torust raam (inetum).
radikad küljepeal (ilma gondlita koledam)

SV1000 (alates '03)
+
kandilisest torust raam.
uuem.
kuidagi "ultimate dream" ratas hetkel.
järelturul kallim.

-
ca 700-1000 euri kallim.

muid miinuseid polegi.

tulistage VTR'i ja SV omanikud.


Teema algataja
kasp
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Apr 2005, 21:44
Tsikkel: SV1K
Asukoht: Läänemaa

Re: VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas kasp »

võtaks hea meelega buelli.

aga nüüd võrdle nende kolme ratta hindu...mõistad?

kellegil midagi nende rataste kohta rääkida?

Kasutaja avatar

series
Postitusi: 159
Liitunud: 16 Aug 2010, 15:04
Tsikkel: 2008 VN900
Asukoht: Pärnumaa

Re: VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas series »

Olgem täpsemad, Ducati on ikkagi L2 :D

Kasutaja avatar

taimo_80
Postitusi: 143
Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
Tsikkel: Honda TL1000R
Asukoht: tartu
Kontakt:

Re: VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas taimo_80 »

Omaltpoolt ei välistaks ka TL10000R-i mis omab alu raami ja millel pole tolknevaid juhtmeid ega radikaid kui nina ja küljegondlid ära võtta. Sai ise mingiaeg just nõnda sõidetud ja välimus ilma ümberehitamatta ei olnud just väga halb.

Honda nsr125R -> Kawasaki zx6R -> Honda TL1000R

Teema algataja
kasp
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Apr 2005, 21:44
Tsikkel: SV1K
Asukoht: Läänemaa

Re: VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas kasp »

AndrusB kirjutas:

kui tahad nakediks teha - st ehitad midagi ümber. Buelliga alustad sõitmist kohe - olemas performance ja vägagi püsiv hind. Japsi ümberehitamise järel sõidad sellega väga pikka aega ja vaatad kuidas € su hoovist lahkuvad, aga japs mitte. Kahtlemata on Buellil mõned miinused nagu see, et pöörded lõpevad 6500rpm i peal , Rihma purunemise risk(hind,saadavus jne).
Aga japse küsi sõita , saad võrrelda. Ka sama mudel aga erinev aasta võib olla vägagi erinev elamus.
Ja veel. Kui V2 , siis miks mitte Ducati?

Buelli ostuhind on juba nii palju kallim, et ei saa seda endale lubada.

Ducati ei meeldi, sest ta on itaallane.
Aitab OT'st.

Jutu mõte on see, et ei ole vaja pakkuda mulle mingeid muid võimalikke variante. Küsimus on: kumba eelistada, kas Honda VTR1000 Firestormi või Suzuki SV1000'ndet?

Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Jube naiivne küsimus minu poolt - milleks nakediks ehitama hakata, kui 1000ne SV on kenasti nakedina juba olemas (SV 1000 N) ?
Lihtsalt metallitöö austaja?
Kas see pole piisavalt kena naked tsikkel: http://www.suzukicycles.org/photos/SV/S ... ck_450.jpg
Kuna mõlema tsikliga (VTR ja SV1000N) sõitnud, siis ei tekkinud küsimustki - SV1000N läks kohe ostuks :)
Muidugi asjale aitas kaasa minu isiklik mure, et eelistan nö sirgema istumisasendiga tsikleid, millega ei ole mugav oluliselt kiirust ületada maanteel.

kasp kirjutas:

Tere.

Kevad tulemas. Kumba eelistada?

SV1000 olen sõitnud, meeldis väga. VTR'i peal pole isegi kunagi istunud.

Miks need rattad? Meeldib V2 mootor ja tahan 1000st.

Siht. Teha naked'iks.

Minu poolsed plussid ja miinused.

VTR (alates '97)
+
odavam kui SV.
sadula kuju vaadates, kahekesi ehk mugavam.
vähe naked'iks tehtuid.

-
järelturul hind madalam.
ümmargusest torust raam (inetum).
radikad küljepeal (ilma gondlita koledam)

SV1000 (alates '03)
+
kandilisest torust raam.
uuem.
kuidagi "ultimate dream" ratas hetkel.
järelturul kallim.

-
ca 700-1000 euri kallim.

muid miinuseid polegi.

tulistage VTR'i ja SV omanikud.

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

invisibleafk
Postitusi: 153
Liitunud: 06 Juul 2009, 12:19
Tsikkel: Suzuki SV 1000S Husaberg FE450

Re: VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas invisibleafk »

Kahekesi on küll sv-ga natuke imalik sõita.Kuna ma ise suht õhuke vend olen ja kui naisega sõitmas käime siis pidurdamistel kipub ta minu istmele tulema kuhu jälle kahekesi hästi ära ei mahu.Muidugi lenksu vahetasin nüüd kõrgema vastu ehk iste asend ka püstisem.Pole nüüd proovimas käinud.see aasta enam ei jõudnud.äkki on parem.Minule meeldib igal juhul sv rohkem välimuselt.eks sa peaks selle vtriga ka ikka sõitma siis otsustad kui kahe vahel oled aga v2 rockib igal juhul :bsmile:


Holari
Postitusi: 147
Liitunud: 06 Apr 2010, 14:39
Tsikkel: 2x SV650s
Asukoht: Pärnu

Re: VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas Holari »

Sv S mudeli ümberehitamine.....ma saan aru, et tahad lihtsalt kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] ära võtta, panna esilaterna ja püstise lenksu? seal ei ole midagi väga kallist, kui ei teha....olen selle raja ise läbi käinud. Kuigi mudeliks oli 650S. Aga vahet ju pole. Kuigi, mina juba ostaks 1000N mudeli, siis pääsed ehitamisest, sest lõpptulemus on sama. Kuigi jah, neid vähem saada. Aga minu soovitus oleks, et otsi Louisist või Biltemast lenksud ja kinnitused, Biltemas olid odavamad, ma hinda enam peast ei mäleta, aga olen sealt ostnud. Pikemekas pead tegema esipiduri vooliku, mis on oma olemust(toru) arvestades suht kallis, 600EEki oli vist uus tavaline toru.Esi laterna võin sulle müüa norm hinnaga, kuna tellisin endale, aga mõte vist muutus ja jääb üle. Kuna jätan kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] alles ja lenks läheb ainult uus ja nipet näpet veel. Keerulist midagi, mul juba teine sama jama käsil.

Holari

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas pacaan »

minu arust on siin selge vahe neil kahel rattal - vana vtr 1000 F on selgelt vanamoodsam ja paljurohkem F klassi ratas. Mis muidugi ei tähenda seda, et SV1000 mingi eriline sportpill oleks kuid siiski oluliselt sportlikum ja seda just eelkõige juhitavuse seisukohast (ka mootor tundub kuidagi teravam, kuid see vbla ka lihtsalt sellest, et vähe värskemad eksemplarid kui 90ndate lõpu VTR-d).

Pigem võiks siis juba selle valiku baasil kaaluda nt VTR 1000 SP1 otsimist mingi kerge avariiga (esi / ninagondlid purunenud vms) ja sellest teha naked, see oleks suht hea.

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas tali »

Võib-olla ei pea minu loogika paika, aga kuuepoolese SV põhjal (tonnisega ei ole sõitnud) julgen järeldada, et Suzu on ökonoomsem. Mu sõber peab juba aastaid naked VTR-i ja kurdab suure kütusekulu üle. Kümneka kanti võtab ja seda olen ka teistelt VTR-i omanikelt kuulnud. "Hullu Lehma" R- variant on igatahes teravam tugevalt, kui Honda. Kestavad suht ühte moodi, tõmmet on iga käiguga rahuldavalt.

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

Holari
Postitusi: 147
Liitunud: 06 Apr 2010, 14:39
Tsikkel: 2x SV650s
Asukoht: Pärnu

Re: VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas Holari »

Nüüd läheme juba teemast välja, aga 650 küttekulu on nii normaalne, kui üldse saab olla. Maanteel umbes 4,5 ja linnas 6.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3242
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 228 korda

Re: VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Soovitan lugeda USA "superhawk"foorumit.Seal iga imeasju nendest tehtud.Minu pool võid vaadata nii VTR1000f kui VTR1000SP1 poolenisti paljaid rattaid.Asuvad Tallinnas .P.S. kütte kulu saab erinevate filtrite,karpade tuslade ja välja laskega regullida seinast -seina.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas Yerba »

franz125 kirjutas:

Soovitan lugeda USA "superhawk"foorumit.Seal iga imeasju nendest tehtud.Minu pool võid vaadata nii VTR1000f kui VTR1000SP1 poolenisti paljaid rattaid.Asuvad Tallinnas .P.S. kütte kulu saab erinevate filtrite,karpade tuslade ja välja laskega regullida seinast -seina.

Küttekulu on selline huvitav asi jah, see kipub tõesti olema seinast seina. Ära sellesse kinni jää ja prioriteediks number üks sea, muidu kaob üldse sõidumõnu ära. Näide: minu SV-l on maanteel 5.5 - 6.0 kanti aga linnas vabalt 8-10. Tehase manuaali järgi võiks olla see kulu linnas 6 kanti. Aga ei ole mitte, kuna sumpadeks seest tühjad spordikad ja bikeri kasutaja Nigga aitas ka veel siklit järele. Ning kõik see maksab lõivu kütusekulu osas. Aga tühja sellest - foori tagant on nüüd mõnusam startida :)

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1071
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 193 korda
Tänatud: 119 korda

Re: VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas villy »

Tervitus.

Minu poolt läheb ka hääl SV-le

Naked variant on juba olemas mida saab edasi aretada.

Näiteks:

Disain on minu silmis parem , Kütusekulu poolest on SV ökonoomsen kui toetuda terve eelmise talve jooksul loetud foorumitele(olin ise suht sama valiku ees eelmine talv) Sellest võib olla ka et SV on sissepritse ja vtr1000f on karpadega. siis veel, et 78 vs 88-92kw SV kasuks.


Teema algataja
kasp
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Apr 2005, 21:44
Tsikkel: SV1K
Asukoht: Läänemaa

Re: VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas kasp »

SV1000 kodus nüüd. Tänud Nilsile.

phiis aut :wink:

Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Assa pagan, Sina võtsidki eile selle halli SV1000nde ära siis. :)
Õnnitlused 8)

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

invisibleafk
Postitusi: 153
Liitunud: 06 Juul 2009, 12:19
Tsikkel: Suzuki SV 1000S Husaberg FE450

Re: VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas invisibleafk »

pilti palun


Teema algataja
kasp
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Apr 2005, 21:44
Tsikkel: SV1K
Asukoht: Läänemaa

Re: VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas kasp »

pole head pilti hetkel.

aga muidu ei midagi erilist. hõbedane. must klaas ees. belly pan all, hugger taga. sportsummutid.

kui kellegil huvi, siis esigondel läheb müüki või siis ainult see tume klaas. endal neid vaja ei lähe.


Teema algataja
kasp
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Apr 2005, 21:44
Tsikkel: SV1K
Asukoht: Läänemaa

Re: VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas kasp »

uu, bingo. see jah.

ei teadnudki, et seal ka kuulutus oli :P


Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Re: VTR vs. SV1000

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Parem hilja kui mitte kunagi,aga natue lugemist antud teemal :D
http://www.tehnikamaailm.ee/est/other/2 ... aderID=332

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”