VTR vs. SV1000
Moderaator: Moded
VTR vs. SV1000
Tere.
Kevad tulemas. Kumba eelistada?
SV1000 olen sõitnud, meeldis väga. VTR'i peal pole isegi kunagi istunud.
Miks need rattad? Meeldib V2 mootor ja tahan 1000st.
Siht. Teha naked'iks.
Minu poolsed plussid ja miinused.
VTR (alates '97)
+
odavam kui SV.
sadula kuju vaadates, kahekesi ehk mugavam.
vähe naked'iks tehtuid.
-
järelturul hind madalam.
ümmargusest torust raam (inetum).
radikad küljepeal (ilma gondlita koledam)
SV1000 (alates '03)
+
kandilisest torust raam.
uuem.
kuidagi "ultimate dream" ratas hetkel.
järelturul kallim.
-
ca 700-1000 euri kallim.
muid miinuseid polegi.
tulistage VTR'i ja SV omanikud.
Re: VTR vs. SV1000
võtaks hea meelega buelli.
aga nüüd võrdle nende kolme ratta hindu...mõistad?
kellegil midagi nende rataste kohta rääkida?
-
taimo_80
- Postitusi: 143
- Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
- Tsikkel: Honda TL1000R
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
Re: VTR vs. SV1000
Omaltpoolt ei välistaks ka TL10000R-i mis omab alu raami ja millel pole tolknevaid juhtmeid ega radikaid kui nina ja küljegondlid ära võtta. Sai ise mingiaeg just nõnda sõidetud ja välimus ilma ümberehitamatta ei olnud just väga halb.
Re: VTR vs. SV1000
AndrusB kirjutas:kui tahad nakediks teha - st ehitad midagi ümber. Buelliga alustad sõitmist kohe - olemas performance ja vägagi püsiv hind. Japsi ümberehitamise järel sõidad sellega väga pikka aega ja vaatad kuidas € su hoovist lahkuvad, aga japs mitte. Kahtlemata on Buellil mõned miinused nagu see, et pöörded lõpevad 6500rpm i peal , Rihma purunemise risk(hind,saadavus jne).
Aga japse küsi sõita , saad võrrelda. Ka sama mudel aga erinev aasta võib olla vägagi erinev elamus.
Ja veel. Kui V2 , siis miks mitte Ducati?
Buelli ostuhind on juba nii palju kallim, et ei saa seda endale lubada.
Ducati ei meeldi, sest ta on itaallane.
Aitab OT'st.
Jutu mõte on see, et ei ole vaja pakkuda mulle mingeid muid võimalikke variante. Küsimus on: kumba eelistada, kas Honda VTR1000 Firestormi või Suzuki SV1000'ndet?
Re: VTR vs. SV1000
Jube naiivne küsimus minu poolt - milleks nakediks ehitama hakata, kui 1000ne SV on kenasti nakedina juba olemas (SV 1000 N) ?
Lihtsalt metallitöö austaja?
Kas see pole piisavalt kena naked tsikkel: http://www.suzukicycles.org/photos/SV/S ... ck_450.jpg
Kuna mõlema tsikliga (VTR ja SV1000N) sõitnud, siis ei tekkinud küsimustki - SV1000N läks kohe ostuks ![]()
Muidugi asjale aitas kaasa minu isiklik mure, et eelistan nö sirgema istumisasendiga tsikleid, millega ei ole mugav oluliselt kiirust ületada maanteel.
kasp kirjutas:Tere.
Kevad tulemas. Kumba eelistada?
SV1000 olen sõitnud, meeldis väga. VTR'i peal pole isegi kunagi istunud.
Miks need rattad? Meeldib V2 mootor ja tahan 1000st.
Siht. Teha naked'iks.
Minu poolsed plussid ja miinused.
VTR (alates '97)
+
odavam kui SV.
sadula kuju vaadates, kahekesi ehk mugavam.
vähe naked'iks tehtuid.-
järelturul hind madalam.
ümmargusest torust raam (inetum).
radikad küljepeal (ilma gondlita koledam)SV1000 (alates '03)
+
kandilisest torust raam.
uuem.
kuidagi "ultimate dream" ratas hetkel.
järelturul kallim.-
ca 700-1000 euri kallim.muid miinuseid polegi.
tulistage VTR'i ja SV omanikud.
-
invisibleafk
- Postitusi: 153
- Liitunud: 06 Juul 2009, 12:19
- Tsikkel: Suzuki SV 1000S Husaberg FE450
Re: VTR vs. SV1000
Kahekesi on küll sv-ga natuke imalik sõita.Kuna ma ise suht õhuke vend olen ja kui naisega sõitmas käime siis pidurdamistel kipub ta minu istmele tulema kuhu jälle kahekesi hästi ära ei mahu.Muidugi lenksu vahetasin nüüd kõrgema vastu ehk iste asend ka püstisem.Pole nüüd proovimas käinud.see aasta enam ei jõudnud.äkki on parem.Minule meeldib igal juhul sv rohkem välimuselt.eks sa peaks selle vtriga ka ikka sõitma siis otsustad kui kahe vahel oled aga v2 rockib igal juhul ![]()
Re: VTR vs. SV1000
Sv S mudeli ümberehitamine.....ma saan aru, et tahad lihtsalt kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] ära võtta, panna esilaterna ja püstise lenksu? seal ei ole midagi väga kallist, kui ei teha....olen selle raja ise läbi käinud. Kuigi mudeliks oli 650S. Aga vahet ju pole. Kuigi, mina juba ostaks 1000N mudeli, siis pääsed ehitamisest, sest lõpptulemus on sama. Kuigi jah, neid vähem saada. Aga minu soovitus oleks, et otsi Louisist või Biltemast lenksud ja kinnitused, Biltemas olid odavamad, ma hinda enam peast ei mäleta, aga olen sealt ostnud. Pikemekas pead tegema esipiduri vooliku, mis on oma olemust(toru) arvestades suht kallis, 600EEki oli vist uus tavaline toru.Esi laterna võin sulle müüa norm hinnaga, kuna tellisin endale, aga mõte vist muutus ja jääb üle. Kuna jätan kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] alles ja lenks läheb ainult uus ja nipet näpet veel. Keerulist midagi, mul juba teine sama jama käsil.
Holari
-
pacaan
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: VTR vs. SV1000
minu arust on siin selge vahe neil kahel rattal - vana vtr 1000 F on selgelt vanamoodsam ja paljurohkem F klassi ratas. Mis muidugi ei tähenda seda, et SV1000 mingi eriline sportpill oleks kuid siiski oluliselt sportlikum ja seda just eelkõige juhitavuse seisukohast (ka mootor tundub kuidagi teravam, kuid see vbla ka lihtsalt sellest, et vähe värskemad eksemplarid kui 90ndate lõpu VTR-d).
Pigem võiks siis juba selle valiku baasil kaaluda nt VTR 1000 SP1 otsimist mingi kerge avariiga (esi / ninagondlid purunenud vms) ja sellest teha naked, see oleks suht hea.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
tali
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: VTR vs. SV1000
Võib-olla ei pea minu loogika paika, aga kuuepoolese SV põhjal (tonnisega ei ole sõitnud) julgen järeldada, et Suzu on ökonoomsem. Mu sõber peab juba aastaid naked VTR-i ja kurdab suure kütusekulu üle. Kümneka kanti võtab ja seda olen ka teistelt VTR-i omanikelt kuulnud. "Hullu Lehma" R- variant on igatahes teravam tugevalt, kui Honda. Kestavad suht ühte moodi, tõmmet on iga käiguga rahuldavalt.
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: VTR vs. SV1000
Nüüd läheme juba teemast välja, aga 650 küttekulu on nii normaalne, kui üldse saab olla. Maanteel umbes 4,5 ja linnas 6.
-
franz125
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 228 korda
Re: VTR vs. SV1000
Soovitan lugeda USA "superhawk"foorumit.Seal iga imeasju nendest tehtud.Minu pool võid vaadata nii VTR1000f kui VTR1000SP1 poolenisti paljaid rattaid.Asuvad Tallinnas .P.S. kütte kulu saab erinevate filtrite,karpade tuslade ja välja laskega regullida seinast -seina.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: VTR vs. SV1000
franz125 kirjutas:Soovitan lugeda USA "superhawk"foorumit.Seal iga imeasju nendest tehtud.Minu pool võid vaadata nii VTR1000f kui VTR1000SP1 poolenisti paljaid rattaid.Asuvad Tallinnas .P.S. kütte kulu saab erinevate filtrite,karpade tuslade ja välja laskega regullida seinast -seina.
Küttekulu on selline huvitav asi jah, see kipub tõesti olema seinast seina. Ära sellesse kinni jää ja prioriteediks number üks sea, muidu kaob üldse sõidumõnu ära. Näide: minu SV-l on maanteel 5.5 - 6.0 kanti aga linnas vabalt 8-10. Tehase manuaali järgi võiks olla see kulu linnas 6 kanti. Aga ei ole mitte, kuna sumpadeks seest tühjad spordikad ja bikeri kasutaja Nigga aitas ka veel siklit järele. Ning kõik see maksab lõivu kütusekulu osas. Aga tühja sellest - foori tagant on nüüd mõnusam startida ![]()
-
villy
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: VTR vs. SV1000
Tervitus.
Minu poolt läheb ka hääl SV-le
Naked variant on juba olemas mida saab edasi aretada.
Näiteks:
Disain on minu silmis parem , Kütusekulu poolest on SV ökonoomsen kui toetuda terve eelmise talve jooksul loetud foorumitele(olin ise suht sama valiku ees eelmine talv) Sellest võib olla ka et SV on sissepritse ja vtr1000f on karpadega. siis veel, et 78 vs 88-92kw SV kasuks.
Re: VTR vs. SV1000
Assa pagan, Sina võtsidki eile selle halli SV1000nde ära siis. ![]()
Õnnitlused ![]()
-
invisibleafk
- Postitusi: 153
- Liitunud: 06 Juul 2009, 12:19
- Tsikkel: Suzuki SV 1000S Husaberg FE450
Re: VTR vs. SV1000
pole head pilti hetkel.
aga muidu ei midagi erilist. hõbedane. must klaas ees. belly pan all, hugger taga. sportsummutid.
kui kellegil huvi, siis esigondel läheb müüki või siis ainult see tume klaas. endal neid vaja ei lähe.
-
Alwayslate
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Re: VTR vs. SV1000
Parem hilja kui mitte kunagi,aga natue lugemist antud teemal ![]()
http://www.tehnikamaailm.ee/est/other/2 ... aderID=332
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.