jawa 360 käigukast
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: jawa 360 käigukast
Ei ole see mingi üle mõistuse käiv töö ega pole seal vaja ka mingeid eritõmmitsaid. Err... kolvisõrme väljapressimiseks ehk. Ma seda teinud läbi aegade korda viis, esimest korda mingi 17-aastasena, kui kahvel läks, ma küll ei mäleta, et erilisi probleeme olnuks. Viimati võtsin 10 aasta eest, hästi ei mäleta, aga kui Sa vene keelt loed, võin Sulle sobivad leheküljed skaneerida sobilikust raamatust.
Paar trikki oli. Miskit oli geneka rootori mahavõtmisega, st et sa mähist ei vigasta! Vist käis maha nii, et otsast tuli sobilik polt lihtsalt sisse keerata.
Väntvõlli otsast veohammasratta mutri lahtikeeramine. Kui õigesti mäletan, tuli selleks siduriketaste pakk korvist välja võtta ja siis korvi pöörlemise võimalus ära blokeerida (manuaalis oli mingi spetsjurakas selleks, aga mina pistsin vist sobiva mutrivõtme korvi pilude vahelt läbi. See korv on piisavalt tugev, et miskit ei juhtu, kui just EI KOLGI. Aga kolkida pole kunagi vaja olnud. Kui montaažil meeleheitlikult polte-mutreid kinni ei vägista, siis pole kolkida vaja kunagi.
Poolte eraldamiseks sobiliku tõmmitsa teed ise suvalisest latist. Endal oli mingi pronkslatt vist 3 auguga. Mul ei ole täpselt meeles, milline ta oli, aga ka 17-aastase tatina mõtlesin selle välja hoobilt, kui peale vaatasin ja ma kinnitan, et mul polnud erilist kogemust ega pea ma end ka mingiks eriliseks geeniuseks. Seega mõtled Sina ka, kui juba selles töö faasis oled. See tõmmits kinnitus genekapoolsele karteripoolele geneka enda poltidega.
Ja kui lahti tõmbama hakkad, siis eritähelepanu kahele aspektile: et Sa ei sikuta teda viltu - siis teed haiget sellele vaheseinale. Ja et Sa sätid kepsud täpselt keskele, et keps ei takerduks karteripoole külge - siis sikutad ta kõveraks ja on tõsine perse majas - kepsu kodus niisama lihtsalt ei vaheta.
Käimakoti sisu vaata korralikult üle, hammasrattaid on tänapäeval saada, kui vaja, vaheta ära.
Kokku pannes tuleb see tühi karteripool pista ahju sooja ja ajada kuumaks. Ta paisub nii palju, et läheb kohale lopsti. Kolvisõrmede paigaldamiseks pista ahju (või lase soojapuhuriga kuumaks) ka kolvid. Siis saad sõrme sisse ilma pressimata, lihtsalt näpuga lükates.
Kontrolli üle ka vändalaagrid. Vajadusel vaheta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.